Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mulle tuleee aina outo olo kun laitan päälle valkoisen vaatteem?

Vierailija
09.10.2025 |

En osaa selittää

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. 

Vierailija
2/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kun valkoinen kuvaa hengellisessä mielessä puhdasta pukua, mutta koska me ollaan ateisteja niin meidän puku on synnin ruskea/musta/punainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet likanen ja sulle tulee feikisti puhdas olo

Vierailija
4/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaahas. 

Vierailija
5/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko olosi Jeesukselta? Nousitko kolmantena päivänä kuolleista? 

Vierailija
6/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osaa käyttää valkoisia vaatteita tai edes kenkiä. Musta on ollut mulle omin väri nuoresta asti. Valkoinen tuntuu liian hohtavalta ja sitä joutuu varomaan. Valkoisissa olo on kuin olisin muuttunut Gandalf harmaasta Gandalf valkoiseksi ja hohtaisin valoa. Ei kovin luontevaa 😅

Vierailija
7/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei sovi energiaasi. Valkoinen on vaikea väri, vaatii tietynlaista hyvyyttä. Yhtä lailla kun demonit eivät pysty puhumaan jeesuksesta, kaikki eivät pysty pukeutumaan vaaleisiin ja kirkkaisiin väreihin.

Vierailija
8/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei sovi energiaasi. Valkoinen on vaikea väri, vaatii tietynlaista hyvyyttä. Yhtä lailla kun demonit eivät pysty puhumaan jeesuksesta, kaikki eivät pysty pukeutumaan vaaleisiin ja kirkkaisiin väreihin.

Ahaa, ihmisen hyvyyden näkee vaatteiden väristä. 

Vierailija
9/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää käyttää valkoista, kun pelkään sotkevani vaatteeni samantien. En voi istua tai nojata mihinkään ja syöminenkin on suorastaan vaarallista. Sinänsä outoa, koska en ole mitenkään kova sotkemaan itseäni. Ehkä edellisessä elämässäni olin valkoinen enkeli ja sotkin siipeni. Sitten sen takia synnyin ihmiseksi tänne.

Vierailija
10/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalapaita pitkä valkoinen? Jos joku oli siellä ensin omalla paidalla. Vainajillakin?

Vierailija
11/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko introvertti? Valkoinen vaate on ekstrovertin valinta, erottuu hyvin. Joissain ympäristöissä oikein "huutaa", että katsokaa minua.

Vierailija
12/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko siellä korvien välissä jotain tutkittavaa.

Vierailija
13/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät alitajuisesti että siihen tulee ruokatahra, tai että istut suklaamurun päälle ja muut luulevat että sinulla on housunhanurissa kakkaa.

Vierailija
14/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko introvertti? Valkoinen vaate on ekstrovertin valinta, erottuu hyvin. Joissain ympäristöissä oikein "huutaa", että katsokaa minua.

Minä introverttina käytän mieluummin vaikka kirkkaanpunaisia vaatteita kuin valkoisia. En ajattele erottumista, vaan juurikin sitä, että valkoista vaatetta joutuu koko ajan varomaan. Likaisena se on heti ruman näköinen, ja ihan kaikki pienikin tahra paistaa heti. Lisäksi pelkäisin, että valkoinen näkyy läpi. Kesällä näkee erityisesti teinejä, joilla on valkoiset, liehuvan ohuet kesähousut ja niiden alta näkyy stringit, eli housut kuultavat selkeästi läpi. Ikinä en itse suostuisi kulkemaan sellaisissa. 

Vierailija
15/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kun valkoinen kuvaa hengellisessä mielessä puhdasta pukua, mutta koska me ollaan ateisteja niin meidän puku on synnin ruskea/musta/punainen

Höpö höpö, mitään kuvaa. Minä olen usein pitänyt valkoisia vaatteita ja olen kaukana hengellisestä. Ainut tunne mitä tulee on pelko että kaadan kahvit rinnuksille

Vierailija
16/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, ihmisen hyvyyden näkee vaatteiden väristä. 

Juu, kaikki mustia vaatteita käyttävät on joitain demoneja sitten :D 

Tämä selvä.

Vierailija
17/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen on neutraali väri ja sopii hyvin yhteen monen muun värin kanssa.

Vierailija
18/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tiedottomasti ajattelet, että no kohta se valkonen vaate on jo likanen, kun pyyhkäsit siihen vahingossa kättä

Vierailija
19/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta-valko-harmaa asteikon vaatteet on ihan perustavaraa. Vähän kuin jotain taustaa.

Vierailija
20/63 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen on yhtä kova väri kuin mustakin. Lisäksi vaikea kun näkyy helposti läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi