Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvisimme hyvän presidentin jota koko kansa voisi kunnioittaa

Vierailija
08.01.2024 |

Tarvisimme hyvän turvallisen presidentin jota koko kansa voisi kunnioittaa.

Emme tarvi mitään seksuaaliperverssiä, emme tarvi mitään epänormaalia ja luonnotonta. Kaikelle sellaiselle on oma paikkansa.

Presidentiksi tarvitsemme ihan tavallisen miehen, jonka puolisona on ihan tavallinen nainen. Elämme vaikeassa
ajassa, kansalaiset köyhtyvät ja monia palveluita vähennetään, ravinnon hinta kallistuu ja verot nousevat.

Tarvitsemme presidentiksi miehen, johon kansalaiset voisivat luottaa, jonka sanoja kansalaiset voisivat
arvostaa.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli R. Koulutus ja armeija käyty. Vakaa eikä ADHD.

Vierailija
2/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kansa, vaan te uskovaiset konservatiivit tarvitsisitte, ettei turvallisuudentunteenne omassa pienessä kuplassanne järkkyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasavallan Presidentti sekä instituutiona että henkilönä ovat sen verran arvokkaita, että kansan tulee sitä kunnioittaa, riippumatta siitä kuka virkaan valitaan.

Vierailija
4/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän Haavistoa. Piste.

Vierailija
5/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasavallan Presidentti sekä instituutiona että henkilönä ovat sen verran arvokkaita, että kansan tulee sitä kunnioittaa, riippumatta siitä kuka virkaan valitaan.

Jos tärkeässä tehtävässä on joku tehtävään täysin sopimaton, Tasavallan Presidentti sekä instituutiona että henkilönä varmasti menettävät suuren osan arvostaan. Sen vuoksi, on tärkeää että tuohon tehtävään saadaan ihminen jota kansalaiset voivat kunnioittaa.

Vierailija
6/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho vastaa minulle ap:n kuvausta. Ei kukaan muu.

Vierailija
7/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, että on hyvä; osaa ajatella muutakin kuin oma napaa ja ulkopolitiikka hallussa.

Ihan sama onko mies, nainen, homo, lesbo tms.

Vierailija
8/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa mutta tällä kertaa emme tällaista presidenttiä saa.

Vierailija
9/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai se pettäjäukko kellä on tuosta pettosuhteesta lapsikin?

Siinäpä tosi uskottava ukko 😂

Vierailija
10/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussia äänestän, on ainoa vaihtoehto minulle.

Vierailija
11/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Siksi mä äänestänkin Halla-ahoa. Joistakin puutteistaan huolimatta se vaikuttaa riittävän fiksulle. Mulle presidentin älykkyys on ykkösprioriteetti. Sen on pärjättävä noiden kaikkien ulkomaan ketkujen kanssa. Ja pystyttävä silti ajamaan Suomen etua.

Vierailija
12/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivari jolla oi sivusuhde pitkään ja josta on lapsikin....

Sun esikuvasi siis

Vierailija
13/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikostuomion saanut pettäjä Halla- aho ei ole presidentin viran arvoinen.

Vierailija
14/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä juuri on tämän presidentinvaalin ongelma. Kuka tahansa näistä ehdokkaista voittaa, niin ei voi sanoa yli puolet kansasta olevan takanaan. Kaikilla näillä on iso joukko, joka inhoaa juuri tätä ehdokasta. Että lykkyä pyttyyn.

Vierailija
15/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen englannin kielen lausuminen ja taito ehdokkailla on ollut. Haluaisitko lisää ehdokkaita.

Vierailija
16/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta. Sellaista ihmistä ei ole koskaan ollut olemassa  ,ei ole eikä tule olemaan joka miellyttäisi kaikkia.

Vierailija
17/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "seksuaaliperverssiä" mutta muna tarviii olla, koska miestä ap tunnustaa hakevansa. Olipa naurettava kirjoitus, onneksi olet trolli. Huh huh!

Vierailija
18/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaava ja pätevä nainen, jota ei tarvitse hävetä= Jutta Urpilainen numero:6

Vierailija
19/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei presidentin tarvitse koota koko kansaa, se on tehtävä, johon ei pysty kukaan. Aina on niitä, jotka ajattelevat enemmän tai vähemmän toisin, arvostavat eri asioita. Aina on (onneksi) ollut oppositio, joka on nähnyt erilaisen vaihtoehdon. Eiköhän se ole demokratian syvää ydintä, ettei kenenkään velvollisuus ole asettua vain yhden mielipiteen taakse. Naapurissa näin on, ellei hyvällä, niin sitten pahalla. 

Vierailija
20/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä äänestän Haavistoa. Piste.

Sama juttu, Haavisto on ulkopolitiikassa kokenus ja taitaa käyttäytymisen ja tietää, mitä esim netissä voi kirjoittaa. Toisin kuin Halla-aho, jonka kaltaista tonttua saisi hävetä silmät päästään kansainvälisissä yhteyksissä. 

Haavisto on erittäin älykäs ja arvostettu pitkän linjan poliitikko, jolla on ehdottoman hyvä maine. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi