Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mulle tuleee aina outo olo kun laitan päälle valkoisen vaatteem?

Vierailija
09.10.2025 |

En osaa selittää

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh onpa se hurjaa, että mm. lääkärit käyttää usein valkoista.

Itselleni sairaala on avun paikka, eikä se haittaa, että on neutraalin ja puhtaan oloinen, ehkä jotain sellaista haluttu ilmentääkin. Myös sisustuksessa ja sisäseinissä valkoinen ylipäätään ehkä yleisin väri, joten miksei sitten sairaalassakin. 

Juuri näissä hyvin yleinen sekä tapetit ja keittiöt. Myös autojen väreissä, tennareissa, paidoissakin jne.

Vuodevaatteet, yöasut, lakanat...

Vierailija
22/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh onpa se hurjaa, että mm. lääkärit käyttää usein valkoista.

Itselleni sairaala on avun paikka, eikä se haittaa, että on neutraalin ja puhtaan oloinen, ehkä jotain sellaista haluttu ilmentääkin. Myös sisustuksessa ja sisäseinissä valkoinen ylipäätään ehkä yleisin väri, joten miksei sitten sairaalassakin. 

Juuri näissä hyvin yleinen sekä tapetit ja keittiöt. Myös autojen väreissä, tennareissa, paidoissakin jne.

Näin. Muutakin on ajateltavissa, kuin pelkät ulkoiluvaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas käytän valkoista paljon, sen on sanottu myös sopivan mulle. Musta väri varsinkin lähellä kasvoja ei sovi mulle yhtään. Mm. Silmäpussit tulee esille kivasti.

Vierailija
24/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä aika paljon puhuttu koko väriskaalan ja sen käytön puolesta, eikä sen tarvitse olla juuri valkoinen, jokaisella värillä on tietysti omat tykkääjänsä.

Vierailija
25/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä jankutus täällä pyöritelty, on tuo lika, paska, sotta jankutus, eipä juuri muu.

Vierailija
26/26 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tarkistaa jo kaupassa, ettei ota minkään värisiä seitinohuita, niin ei tartte alkkarien näkymisiä pelätä. Oikeassa valossa tuollaisista 90% tapauksissa muutenkin alusvaatteet erottuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan