Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatko mieheltäsi kehuja esim . ulkonäöstäsi

Vierailija
09.10.2025 |

Saatteko te kehuja puolisoltanne koskien ulkonäköänne. Tai vaikka kehuja maukkaasta kokkauksesta. Tai mistä vain arjen asiasta.

Mulla on mies, joka ei koskaan kehu mistään. Ei ulkonäöstä, ei mistään. Tästä on riideltykin ja olen sanonut, että olisi kiva joskus kuulla jotain positiivista kun olen vaikka laittautunut juhliin kauniiksi, ostanut uuden vaatteen, käynyt kampaajalla. Tai sitten raatanut keittiössä tuntitolkulla vaikka jouluaterian kimpussa.

Karu esimerkki oli hääpäivältämme. Mies näki minut kotona ensimmäistä kertaa hääpuvussa ja laittautuneena valmiiksi kirkkoon lähtöä varten. Bestman sanoi spontaanit kehut, oma mieheni ei mitään.  En ole turhamainen, olen kestänyt tätä jo pari vuosikymmentä, mutta olisihan se vaan joskus kiva kuulla jotain tuollaista kivaa. Sama miehelläni on tyttäriäni kohtaan, en ole ihan pikkulapsiajan jälkeen kuullut hänen kehuvan koskaan heitäkään kauniiksi, kun ovat vaikka olleet juhliin lähdössä. Hieman tämä surettaa, kun jotkut saavat puolisoltaan/isältään spontaanisti kehuja. Kilpailen myös urheilulajissa, mies ei koskaan kehu suoritustani eikä myöskään toivota onnea. On paikalla, mutta jossain taka vasemmalla.

Itse olen miestäni usein kehunut kun hän on käynyt parturissa tai vaikka laittautunut johknkin parempaan menoon. Kehunut, että puku istuu hyvin ja hän näyttää komealta. Aina vailla vastakaikua. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No moniko nainen kehuu jatkuvasti miehensä ulkonäköä????

Mistä kohtaa päättelit, että kukaan haluaa kehuja jatkuvasti? 

Hyvässä suhteessa kehutaan ja kiitetään puolin ja toisin ainakin silloin tällöin. 

Juuri tämä. Aloituksessa oli esimerkkejä, jotka ei ihan sitä joka päiväistä kehumista olisi.

Vierailija
22/23 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista ei nosteta jalustalle. Ap:n mies kohtelee naista oikein. 

Yllätyseron jälkeen mies sitten ihmettelee kun Tinderissä kukaan ei tykkää ja miten vaikeaa onkaan laittaa hyvää ruokaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies kehuu vartaloa ja hiuksia usein, ruokaa joskus jos on erityisen hyvää. Tuntuu hyvälle kehut.