Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mihin jäämme pysyvästi asumaan?????

Vierailija
13.04.2007 |

Eli tilanne on tämä....minun ja mieheni vanhempien välimatka on useita satoja kilometrejä. nyt asumme minun vanhempien lähellä. Kova hinku on aina välillä muuttaa miehen vanhempien lähelle, koska lasten ainoat serkut siellä ja siellä oisi myös ikäisiäni mieheni veljien tyttöystäviä. joka kerta kun käydään siellä tulee ajatuksiin se että oisi täälläkin mukava asua!

MUTTA, onko siinä mitään järkeä???? Vaki työ kummallakin täällä ja juuri asunto ostettu!!! tosin alan vaihto on ollut harkinnassa. tosi asia on et aina on jomman kumman porukat kauempana!!!

Ajattelin heitää tän aiheen tännekin, jos syntyisi mielipiteitä asiasta!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ehkä kannattaa jäädä siinne, missä työt,asunto ja sun vanhemmat. ei sukulaisten vuoksi pelkästään voi muuttaa. yhteydet pysyy heihin, kun ovat kerran sukua ja mukava nähdäkin kun ei iihan arkielämään puutu. ja mnkä sanois syyksi, jätettiin meidän vakityöt, uusi asunto ja toisen vanhemmat et voitas asua teidän lähellä! AIKA OMITUISTAHAN SE OIKEASTAAN OLISI, JOS TARKEMMIN ITEKIN MIETIT.

Vierailija
2/2 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme minun kotipaikkakunnalla, mutta minulla ei ole täällä yhtään sukulaisia enää. Miehen vanhemmat ja sisko asuvat pk-seudulla, jos asuisimme sielläpäin meillä olisi lastenhoitoapua, lastemme serkut ym. Täällä tunnen että olemme jotenkin " irrallisia" , kun ei ole mitään sukua. Toisaalta täällä on kuitenkin työt ja korkeampi elintaso. Tuntuu että missään ei ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla