Olen 41v. nainen ja samanikäinen vasta eronnut tuttavani kertoilee nyt eronsa jälkeisestä elämästä
Mulla on pitkä parisuhde ja kaksi lähes aikuista lasta. Olemme mieheni kanssa omasta mielestäni perustyytyväisiä ja ihan jopa onnellisia elämässämme. :) Jokainen pitkään naimisissa ollut tietää, että haasteeksi muodostuu joskus arjen kaavamaisuus ja olen siitä ihan rehellisesti kertonut, että mieheni kanssa pidämme liekkiä yllä lomilla ja tiedostamme, että suhde voi paremmin kun siihen panostetaan.
Samanikäinen tuttavani, johon törmään usein harrastusten parissa, on nyt valinnut toisen tien. Hänellä on kaksi pientä lasta. Miehestään erosi, koska halusi elämältään jotain muuta. Perhe-arki on ollut ilmeisesti raskasta ja mies muuttui väsyneeksi ja ilkeäksi.
Tämän ymmärrän kyllä ja toivon hänelle hyvää.
Ihmettelen että hän on valinnut minut nyt ihmiseksi, jolle kertoo sinkkuelämänsä ihanuudesta ja seksiseikkailuistaan.
Voisiko tähän olla syynä se, että minä olen "tylsästi" naimisissa ja hän haluaa jonkun jolle aiheuttaa ristiriitaisia ajatuksia ja vaikka kateuden tunteita vai se, että hänellä ei ole muita keille kertoa? Eikö muut sinkut jaksa kuunnella?
En ole kateellinen hänen erostaan ja sinkkuelämästään, mutta jostain syystä vaikuttaa siltä että hän olettaa että olisin sellainen ihminen, jolle näitä asioita kerrotaan.
Onko se kilpailua? Kenellä on "parempaa" elämää?
Miksi?
Kommentit (22)
En mä kyllä halua kuulla mun kavereiden seksijuttuja, ja harva oikeasti haluaa.
Vieläkö ukollas seisoo?