Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, haittaako sua jos miehellä on kavereina sellaisia naisia joiden kanssa on joskus ollut jotain tapailua, seksiä, yms.

Vierailija
08.10.2025 |

Mutta nyt ovat kavereita vain. Mulla on paljon tuollaisia ex-tapailuja kavereina joiden kanssa käydään tekemässä asioita.

Rupesin pohtimaan että onko tämä ongelma joillekin naisille deittailumielessä?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla exien kanssa kaveri? Eikö se juttu ole juuri että tuli pahasti riitaa.

Ehkä ei ollut koskaan parisuhdetta jolloin ei olla eksiäkään. Eivätkä kaikki suhteet pääty riitaan.

Vierailija
62/87 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miens ite jos naisellas on ex panomiehet kavereina?

Minun naisekseni ei pääse jos on liuta ex-panomiehiä plakkarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan, miehet saa puolestani elää juuri kuten tykkäävät. Ei haittaa ollenkaan.  Ihmetyttää vaan että joku nainen ihan vapaaehtoisestiko on antanut miehelle? Kaikkea sitä.

Vierailija
64/87 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. On mulla itselläkin kaveri, jonka kanssa jotain tapailua oli olevinaan 30 vuotta sitten... Me oltiin liian hyviä kavereita ollaksemme parisuhteessa. Ei mun miestä haittaa, mutta aika montaa muuta tuttavuuden alkua haittaisi. Kaverin kanssa nähdään kun ollaan samassa kaupungissa syystä tai toisesta, välillä viestitellään.

Vierailija
65/87 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. En koskisi sinuun pitkällä tikullakaan.

Vierailija
66/87 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään normaalia ei ahdista ihmisten aikaisemmat suhteet. Niistä jauhavat paskaa incelit, koska heillä ei ole eikä tule koskaan sitä ensimäistäkään naissuhdetta.

Epävarmuus ja alemmuus sekä riittämättömyys miehenä ovat incelien alituisena seuralaisena ja siitähän se naisviha sitten kumpuaakin, kun ei voi myöntää olevansa vain itse niin saatanan huono verrattuna muihin miehiin.

Vierailija
67/87 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ovat vain kavereita, niin ei haittaa. Miksi haittaisi?

Miksi sinä et vastaa kysymykseen?

ap

Minä en ainakaan yleensä pane kaikkia kavereitani, sinusta en tiedä

Vierailija
68/87 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuo lukee sun teepaidassa ettei kukaan haaskaa aikaansa.

Normaaleilla ihmisillä kun on tapana aloittaa sukupuolielämä noin 16-vuotiaana ja kivoilla ihmisillä on lähes aina kumppani. Seksi on heille normaalia, kiva ja ihana asia. Ei kammottava, pelottava mörkö niinkuin sulle.

Vierailija
69/87 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuo lukee sun teepaidassa ettei kukaan haaskaa aikaansa.

Normaaleilla ihmisillä kun on tapana aloittaa sukupuolielämä noin 16-vuotiaana ja kivoilla ihmisillä on lähes aina kumppani. Seksi on heille normaalia, kiva ja ihana asia. Ei kammottava, pelottava mörkö niinkuin sulle.

Häh, mistä tuon nyt repäisit? Ei seksi ole minulle mikään mörkö. Nyt sinkkuna olen sitä harrastanut monenkin naisen kanssa. Luulen etten enää parisuhteeseen ryhdykään, sillä huonot puolet tuntuvat voittavan hyvät. 

Vierailija
70/87 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Eika mitaan kontaktia exiin.

En ole mustis, mutta vaadin kunnioitusta.

Maailma on tayna ihmisia miksi roikkua menneessa. 

Vierailija
71/87 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vasemmistolaisia haittaa, kaikkihan on yhteistä.

Vierailija
72/87 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittais ihan helvetisti. 

Vierailija
73/87 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei taida olla kovin hyvä luotto ihmisillä kumppaniinsa :D ei se minulle olisi ongelma jos oma kumppani olisi harrastanut seksiä kaverinsa kanssa joskus. Outoa minusta olisi jos miehellä ei olisi yhtään naiskavereita, arvostaako sellainen naisia ystävinä edes?

Vierailija
74/87 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla exien kanssa kaveri? Eikö se juttu ole juuri että tuli pahasti riitaa.

Ehkä ei ollut koskaan parisuhdetta jolloin ei olla eksiäkään. Eivätkä kaikki suhteet pääty riitaan.

Ja meillä loppui parisuhde osittain siksi etten halunnut miestä enää seksuaalisesti.

Vierailija
75/87 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Eika mitaan kontaktia exiin.

En ole mustis, mutta vaadin kunnioitusta.

Maailma on tayna ihmisia miksi roikkua menneessa. 

Ihmisiä, joiden kanssa synkkaa ystävinä hyvin on vaikea löytää, joten heistä pidetään kiinni.

Vierailija
76/87 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään normaalia ei ahdista ihmisten aikaisemmat suhteet. Niistä jauhavat paskaa incelit, koska heillä ei ole eikä tule koskaan sitä ensimäistäkään naissuhdetta.

Epävarmuus ja alemmuus sekä riittämättömyys miehenä ovat incelien alituisena seuralaisena ja siitähän se naisviha sitten kumpuaakin, kun ei voi myöntää olevansa vain itse niin saatanan huono verrattuna muihin miehiin.

Tämä! Kannattaa kehittää itsetuntoa jos kumppanin aiemmat suhteet ahdistaa.

Vierailija
77/87 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi minkään "haaremin" yllä pitäjän kanssa, olisi vaan outoa. ja vaikea kyllä uskoa että mies ihmistäkään ei haittaisi jos naisella olisi vaikka 6 tälläista ex-pano kumppania... tänään menoa Ismon kanssa, huomenna Ilkan ja tämä jatkuisi viikon ja kas jäisihän siinä yksi ilta viettää nyxänkin kanssa....kunnes sekin liittyisi exien jonoon. kyllä on jotain vialla jos pitää luuhata exien ja panojen kanssa. se on normaalia vain jos sillä exällä on yhteinen lapsi/lapsia, silloin on järkevää pitää yhteydenpito fiksulla tasolla

Haloo, ei se ole haaremi, kun niitä entisiä kumppaneita ei enää panna. Kyllä ihminen, jolla on moraaleja pystyy olemaan täysin uskollinen vaikka olisi exiä kaverina.

Vierailija
78/87 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että jos ihminen on muuttunut seksikumppanista tai tapailukumppanista ihan vain kaveriksi, jonka kanssa ei enää harrastella tuollaisia, niin se juttu on sitten kokeiltu. Enää ei tarvitse miettiä, että alkaako ne vehdata keskenään. Jos haluaisivat vehdata, niin eivät olisi alun perinkään lopettaneet sitä.

Vierailija
79/87 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverina ei haittaa jos housut pidetään jalassa. Puolisoksi en huolisi häntäheikkiä. 

Vierailija
80/87 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan haittaa, en jaksa katsella kenenkään naisen naamaa josta tiedän että hän on laittanut kädet samaan makkarapakettiin.

Kyllähän näitä miehiä on joiden sosiaalisissa ympyröissä kaikki on olleet kaikkien kanssa vähintään pari kertaa mutta minua varten tällaiset "avoimet suhteet" eivät ole ollenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän