Nainen, haittaako sua jos miehellä on kavereina sellaisia naisia joiden kanssa on joskus ollut jotain tapailua, seksiä, yms.
Mutta nyt ovat kavereita vain. Mulla on paljon tuollaisia ex-tapailuja kavereina joiden kanssa käydään tekemässä asioita.
Rupesin pohtimaan että onko tämä ongelma joillekin naisille deittailumielessä?
Kommentit (87)
Kyllähän suurin osa ihmisistä on niin pirun mustasukkaista, että jonkun teinipanon kanssa ei sais olla aikuisena kaveria. Ette voi omistaa ketään ja sitä suuremmalla syyllä teitä petetään, mitä kontrollinhaluisempia olette.
Yksi täällä jo vastas hyvin. Jos sä olet kokenut jonkun niin haluttavana, että oot nussinut sitä, useampaan kertaan, niin ei voi olla kaveri.
Toki jos sit on semmonen tyyppi, niinku ap, niin miks ei. Sillon tuskin on millään muullakaan väliä.
Ite oon tehny niin, että oon kajauttanu niiltä kaljan/kahvintarjooja kavereilta hampaat sisään ja todennu että mulle voit tarjoilla.
Tällä otannalla yks tarjos, yks haastoi käräjille (6kk ehdollista) ja kuus ei tuntenut enää tarvetta oluen tarjoamiseen.
No eikös lapsen omaavat kuitenkin näe ex-kumppaninsa joka toinen viikko.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän suurin osa ihmisistä on niin pirun mustasukkaista, että jonkun teinipanon kanssa ei sais olla aikuisena kaveria. Ette voi omistaa ketään ja sitä suuremmalla syyllä teitä petetään, mitä kontrollinhaluisempia olette.
"Ette voi omistaa ketään ja sitä suuremmalla syyllä teitä petetään, mitä kontrollinhaluisempia olette." Tuo on hyvin totta! Kontrolloiva mies tekee kaikkensa ettei nainen olisi vapaa olemaan kavereidensa kanssa ja juuri siksi hänet jätetään. Elämässä täytyy hyväksyä, ettei kaikkea voi kontrolloida. Whatever happens, happens.
Haittaa jos nainen on mustasukkainen skitso.
Eli olet juuri sellainen panomies, jota naisella ei pitäisi olla plakkarissa. Kenenkään ei siis pitäisi harrastaa seksiä kanssasi tai alkaa suhteeseen kanssasi.