Muita jotka ovat erakoiduttuaan alkaneet voimaan paremmin?
Olen todella huono ihmisten kanssa, ja nykyisin myös väsynyt ja sairas. Jossakin kohtaa päätin luovuttaa, ja hämmästyksekseni masennukseni helpotti, vaikka muuta kuvittelin! Kun en odota keneltäkään mitään, eikä minulta odoteta mitään, olen saanut vajota syvälle itseeni omien juttujeni pariin. Mikä ihana vapaus ja vapautus! Ikää on 50+, ja työelämässä en enää ole.
Kommentit (43)
Yksinäisyys on ihmisen parasta aikaa
Tutkitusti erakoituminen ei tee hyvää terveydelle, mutta jokainen valitsee oman polkunsa eikä siihen ole muilla nokan koputtamista, jos ei ketään muita sido omiin valintoihinsa liittyen mitenkään. Tai laiminlyö lakisääteisiä velvollisuuksiaan
Joo aika erakko olen. Jo työtön vuosia mut nyt oon koulutuksessa jossa voin hoitaa hommia etänä. Sopii mulle. Ihmiskontaktit on hieman haasteellisia minulle välillä. Oudoille puhun välilä ja kaupan henkilökunnalle. Hoidan hiljaisina aikoina kauppa-asiat.
No kyl mä välilä käyn musa keikoilla.
Saanu jotenkin tarpeeksi asioista. Odotin liikaa ihmisistä ja petyin. No en e ää odota mitää. Helpommalla pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Erakkoelämää takana jo vuosia. Hyvinvointi vaan kasvaa ja kasvaa, tuntuu että vain taivas on rajana.
En edes haaveile seurasta enää, ihan tarpeeksi monta kertaa nähty mihin se johtaa.
Mites seksuaalinen elämä?
Kaikki meistä eivät ole libidovetoisia liskoaivoja ja alapäänsä orjia. Sen lisäksi voi ihan ansaitusti todeta, että libido jos jokin on ihmisen tuhoavimpia voimia. Siksi tätä - ihan aiheesta - suitsitaan myös lähes kaikilla hengellisillä poluilla - uskontokunnasta riippumatta.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erkoituminen viittaa ennen aikaisesti alkavaan dementiaan
Näin sanoo tutkimukset
Ihminen päättää erakoitua koska aivojen kyky toimia on jo laskenut
Tutkimus nostaa esiin muistisairauksien sosiaaliset merkkitekijät. Esimerkiksi pitkäaikainen työttömyys tai yksin asuminen voivat olla varhaisia merkkejä alkavasta muistisairaudesta.
Uusi suomalainen tutkimus osoittaa, että työelämästä syrjään jääminen ilman eläköitymistä voi ennakoida muistisairauden puhkeamista jo vuosia ennen ensimmäisiä selviä oireita. Tutkimuksessa tunnistettiin muitakin sairastumista ennakoivia sosiaalisia signaaleja jopa kymmenen vuotta ennen Alzheimerin taudin, otsa-ohimolohkorappeuman ja verisuoniperäisen muistisairauden diagnoosia.
Itä-Suomen yliopiston ja Oulun yliopiston tutkijat analysoivat yli
Muistisairaudet välttää parhaiten kun noudattelee luonnollista ruokavaliota. Kolsteroli on aivojen lempiruokaa. D-vitamiinin syntetisoiminen auringonvalosta vaatii kolesterolia. Eli syökää perinteisiä rasvoja ja nauttikaa elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Juu sama t. N33
Et sinä mitään erakkoelämää elä 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sanoo tutkimukset
Tutkimus nostaa esiin muistisairauksien sosiaaliset merkkitekijät. Esimerkiksi pitkäaikainen työttömyys tai yksin asuminen voivat olla varhaisia merkkejä alkavasta muistisairaudesta.
Uusi suomalainen tutkimus osoittaa, että työelämästä syrjään jääminen ilman eläköitymistä voi ennakoida muistisairauden puhkeamista jo vuosia ennen ensimmäisiä selviä oireita. Tutkimuksessa tunnistettiin muitakin sairastumista ennakoivia sosiaalisia signaaleja jopa kymmenen vuotta ennen Alzheimerin taudin, otsa-ohimolohkorappeuman ja verisuoniperäisen muistisairauden diagnoosia.
Itä-Suomen yliopiston ja Oulun yliopiston tutkijat analysoivat yli 2200 potilaan tiedot laajasta kansallisesta rekiste
Aikamoista potaskaa taas, menisivät nämäkin pellet oikeisiin töihin sen sijaan, että seulovat ja tilastoivat kaikkien suomalaisten varastettuja terveystietoja (kaikki muutkin rekisterit ovat näille varkaille vapaata riistaa, kiitos hallituksen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Erakkoelämää takana jo vuosia. Hyvinvointi vaan kasvaa ja kasvaa, tuntuu että vain taivas on rajana.
En edes haaveile seurasta enää, ihan tarpeeksi monta kertaa nähty mihin se johtaa.
Eri, mutta mulle riittää Satisfyer, dildot ja kumppanit oikein hyvin. Orgasmin saa minuutissa tai parissa, ja halutessaan voi samalla fantasioida millaisen miehen tahansa siihen touhuun. Tai sitten vaan mekaanisesti laukaista panetuksen ilman fantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Huonot ihmissuhteet ei anna voimavaroja vaan vie niitä, monesti on parempi olla yksin...
Jos ihmiselle tuppaa tulemaan vain huonoja ihmissuhteita, vika löytyy yleensä peilistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta mulle riittää Satisfyer, dildot ja kumppanit oikein hyvin. Orgasmin saa minuutissa tai parissa, ja halutessaan voi samalla fantasioida millaisen miehen tahansa siihen touhuun. Tai sitten vaan mekaanisesti laukaista panetuksen ilman fantasioita.
Ei ne oikeaa munaa korvaa.
T. M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu sama t. N33
Et sinä mitään erakkoelämää elä 😀
Jaa. Olen myös n30 ja elän erakkoelämää. En edes kehdannut vastata kyselyyn, missä kysyttiin kauanko menisi että kuolemasi huomattaisiin, koska vastaus olisi ollut kuukausia. Viimeksi kun oli raha-asia selvitettävänä meni kuukausia, ennen kuin tuli edes yhteydentotto, ja voi olla että se olisi jatkunut vieläkin pidempään jos en olisi reagoinut heti.
Naisna en viitsi mainostaa tätä missään omalla naamallani ja nimelläni sillä se voisi houkutella jotain psykopaatteja. Mutta näin se todellisuus kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sanoo tutkimukset
Itä-Suomen yliopiston ja Oulun yliopiston tutkijat analysoivat yli
Olen omalla kohdalla huomannut, että erakkomainen luonteeni on ongelma niille, jotka ovat pyrkineet hyötymään tai hyväksikäyttään minua. Muita asia ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonot ihmissuhteet ei anna voimavaroja vaan vie niitä, monesti on parempi olla yksin...
Jos ihmiselle tuppaa tulemaan vain huonoja ihmissuhteita, vika löytyy yleensä peilistä
Tai esim. misogynistisestä kulttuurista missä nainen on alistettu s eksiorjan ja nyrkkeilysäkin rooliin.
Aika hyvä tapa välttää kaikki miessuhteet on vaatia todella 50/50 suhdetta. Eli jos ei saa mitään irti miehen läsnäolosta niin vaatia siitä korvaus. Näin ne miehetkin tekevät. Jos se johtaa siihen että on yksin niin se tarkoittaa vaan sitä, että yksin on paras.
En ole erakoitunut, mutta lopetin naisen roolin ylläpitämisen. Elämä helpottui kertaheitolla. Tietenkään kaikki ei tästä tykkää, koska pitäshän naisen elää roolinsa mukaisesti matelevana, feminiiniä energiaa laiskasti sykkivävä pikkupalvelijana, mut en jaksa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai esim. misogynistisestä kulttuurista missä nainen on alistettu s eksiorjan ja nyrkkeilysäkin rooliin.
Aika hyvä tapa välttää kaikki miessuhteet on vaatia todella 50/50 suhdetta. Eli jos ei saa mitään irti miehen läsnäolosta niin vaatia siitä korvaus. Näin ne miehetkin tekevät. Jos se johtaa siihen että on yksin niin se tarkoittaa vaan sitä, että yksin on paras.
No siinähän se esimerkki tulikin heti. Ei tämän kaltaisilla katkerilla ruikuttajilla ole mitään annettavaa ihmissuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. M55
Ei kukaan sua pakota miehistä ja munasta luopumaan. Jollekin toiselle se taas sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinähän se esimerkki tulikin heti. Ei tämän kaltaisilla katkerilla ruikuttajilla ole mitään annettavaa ihmissuhteisiin.
Annan reilusti 50/50 periaatteella. Mies tarjoaa jotain mistä minä hyödyn, minä tarjoan jotain mistä mies. Hiljaista pitelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. M55
Siis sitä myrkkyspermasiititä? Päin vastoin, ovat paljon parempia. Tuottavat pelkkää nautintoa ilman miehensiemeniä ja sitä oksettavaa tuijottajaa. Itse en tosin käytä niitäkään, mielikuvitus riittää. Ne piirtää kellä on liitua katsokaas.
Vierailija kirjoitti:
En ole erakoitunut, mutta lopetin naisen roolin ylläpitämisen. Elämä helpottui kertaheitolla. Tietenkään kaikki ei tästä tykkää, koska pitäshän naisen elää roolinsa mukaisesti matelevana, feminiiniä energiaa laiskasti sykkivävä pikkupalvelijana, mut en jaksa enää.
Marttyroija sinä olet. Te ette osaa koskaan vastata kun teiltä kysyy KUKA VAATII. Ainahan se on joku kasvoton, nimetön möykky jossain, joka vaatii sulta sukupuolesi vuoksi jotain. Tosiasiassa ei meiltä naisilta vaadita yhtään mitään nykyään. Me saadaan olla ja valita just mitä halutaan.
Mutta hyvä että lopetit. Lopeta seuraavaksi tuo valitus.
Ongelma tuntuu olevan kuitenkin vaan kaikilla muilla kuin niillä erakkoelämää elävillä. Joten se on heidän ongelmansa.