Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täysjyväpasta on aivan hirveetä! Ihan kuin söisi hiekkapaperia.

Vierailija
13.04.2007 |

Onko muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin tottunut ja ihastunut tummaan pastaan, ettei vaalea enää maistu miltään. Tummassa pastassa on enemmän makua! Erityisesti kaura- ja ruispasta ovat lemppareitani. Proteiinipastaakin syön silloin tällöin ja tykkään, vaikka myönnän, että siinä ero vaaleaan on selkeämpi kuin noissa muissa, se kun on koostumukseltaankin jotenkin kiinteämpää.

En tajua, miten minulla on voinut olla samantyyppinen asenne kuin ap:llä ennen elämäntapamuutostani. Vajaa vuosi sitten sen tein, aloin kiinnittää huomiota siihen, että syön hyvin ja terveellisesti. Pasta vaihtui tummaan, peruna tuli mukaan kuvioihin jne... -34 kg ja muuttunut makuaisti tuloksena. Nykyään tykkään tosi monesta sellaisesta asiasta, jota en olisi silloin aiemmin tykännyt syödä (mm. just tumma pasta).

Vierailija
2/5 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kyllä rehellisesti sanoa, etten tykkää täysjyväpastasta. Olen yrittänyt varsinkin lapsen tultua kokeilla, mutta ei vaan mene. Enkä voi hyvällä omallatunnolla sitä lapsellekaan syöttää, pian saa sen kuvan, että italialainen ruoka on kamalaa! :D

Mutta kun muuten syö terveellisesti, niin eipä tuo tavallisen pastan ja riisin käyttö niin hirveä synti mun mielestä ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä niitä ei juurikaan erota tavallisesta pastasta. Mitä merkkiä olet syönyt?

Vierailija
4/5 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei muuta enää syödäkään.

Vierailija
5/5 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinipastaa oli kerran, mutta se maistui oudolta.