Miksi jotkut ajattelee että parisuhteessa kumppania saa kähmiä kysymättä?
Kommentit (112)
Todellakin saa. Jos ei saa, niin ei ole enää parisuhdetta.
Avovaimo kourii minun penistä aina kun näkee sen erektiossa. Halusin tai en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. En todellakaan arvosta,jos koetan migreenissä nukkua ja mies tulee puristelemaan tissejä.
Tai maksan laskuja netissä ja mies tulee nytkyttämään munaa selkää vasten.
Olemme jo nelikymppisiä,mutta usein tuntuu kuin asuisin kiimaisen,tilannetajuttoman teinipojan kanssa.
Tasan ei käy onnen lahjat. Itselle kelpaisi mainiosti että vaimo tulisi nytkyttäytymään kun maksan laskuja netissä, ehtiihän ne laskut.
Mutta valitettavan harvoin hän nytkyttää. Kelpo tapaus kyllä muuten.
Minulla on semmonen avovaimo. En ainakaan itse ihan aina sitä huomiota kaipaisi mutta enpä nyt kielläkään.
APN kaltaisen kanssa touhuilu mahtaa olla kivaa. Kysellä koko ajan. Saanko lähestyä-kyllä. Saanko laittaa käden selkäsi taakse-kyllä. Saanko suudella-kyllä. Saanko nuolaista poskea ja korvaa-kyllä. Saanko purra niskasta-kyllä. Saanko laittaa käden alemmas-kyllä. Saanko koskea peppua-et. Saanko hieroa alaselkää-saat. Saako suudella lisää-saat. Joko saa koskea peppuun-saa. Ja näin jatkuu romanttinen ja intohimoinen kaunis hetki syvän luottamuksen ja onnellisuuden vallassa.
Vierailija kirjoitti:
Totta. En todellakaan arvosta,jos koetan migreenissä nukkua ja mies tulee puristelemaan tissejä.
Tai maksan laskuja netissä ja mies tulee nytkyttämään munaa selkää vasten.
Olemme jo nelikymppisiä,mutta usein tuntuu kuin asuisin kiimaisen,tilannetajuttoman teinipojan kanssa.
Mieskään ei varmaan arvosta liittoaan frigidin vanhan lehmän kanssa. Tämä näkyy siinä, että mennään suoraan asiaan.
Nainen voi ihan vapaasti päättää että elääkin yksin yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa kaikki on yhteistä.
Parisuhteen pelisäännöt ovat sopimuskysymys. Se, mistä ihminen tykkää ja ei tykkää, on erittäin yksilöllistä. Esim. itselläni on "tietty aika kuukaudesta", jolloin rintoihini EI KOSKETA, ja kumppanini tietää sen, kun sanon, että ne on nyt arat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen pelisäännöt ovat sopimuskysymys. Se, mistä ihminen tykkää ja ei tykkää, on erittäin yksilöllistä. Esim. itselläni on "tietty aika kuukaudesta", jolloin rintoihini EI KOSKETA, ja kumppanini tietää sen, kun sanon, että ne on nyt arat.
Onnittelut!
Osaat puhua miehesi kanssa. Tämä taito puuttuu suurimmalta osalta naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut!
Ja minulla on myöskin mies, joka osaa kuunnella naistaan. Kaikki miehet eivät kuulemma osaa.
Jos kotona ei ole ruokaa niin pitää mennä muualle syömään.
Ei se järvi soutamalla kulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut!
Ja minulla on myöskin mies, joka osaa kuunnella naistaan. Kaikki miehet eivät kuulemma osaa.
Iso miinus "mutku sä"-pingpong vastauksesta.
Tuolla toimintamallilla saa riidat nopeasti ja tehokkaasti eskaloitua koskemaan koko olemassaoloa.
Teams-palaveri-esimerkkinä tähän asiaan on kehnoin ja teennäisin esimerkki, mitä muistan ikinä nähneeni.