Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ajattelee että parisuhteessa kumppania saa kähmiä kysymättä?

Vierailija
08.10.2025 |

Kouria tissejä, takapuolta ym. kysymättä

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paree ettei oteta mitään kontaktia, ei edes katse. -Saanko katsoa sinua tänään?-

Vierailija
62/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo ap rai*kaamiselta kuulostaa. Haasta kumppanisi oikeuteen ja sinussa ei ole mitään vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua saa kumppani kähmiä jos haluaa. Tykkään.

Vierailija
64/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen aina kirjallisen virallisen pyynnön, joka etenee päätäntäkomitealle, joka koostuu vaimosta ja hänen ystävistään. He käyvät armotta ja tiukasti läpi jokaisen yksityiskohdan, ehdottavat hylkäämistä ja hylkäävät esityksen yhteistuumin. Komitean kokouspöytäkirja julkaistaan myös taloyhtiön ilmoitustaululla ja naapurit saavat kirjoittaa kommentteja anomuksesta ja sen tekijästä, ei kuitenkaan positiivisesti. 

Tää oli ihan mahtava :D mitäs seuraamuksia tulee jos et noudata pyynnössä sovittua päätöstä? 

Vierailija
65/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako parisuhteessa olla samassa huonetilassa ja hengittää samaa ilmaa jos ei erikseen näin sovita ja vahvisteta sopimusta notaarilla? Saattaa esim. taudit levitä tällaisessa toiminnassa ja muutenkin tulla paha mieli.

Vierailija
66/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Se on seksuaalista ahdistelua yhtä lailla.

Vain jos on sanonut selkeästi että ei saa kouria

Et sinä voi mennä kadulla kourimaan jotain random naista sillä perusteella, että hän ei ole sitä etukäteen kieltänyt.

Minä jolle vastasit olen nainen. Yhden kerran katson sormien läpi jos seurustelusuhteessa kourii, sanon etten halua sitä. Sen jälkeen olen samaa mieltä että on ahdistelua.

Ymmärrän että monissa suhteissa kouriminen on jopa toivottua ja voi olla väärinymmärryksiä että kaikki pitävät siitä

Vttu että ihmiset on pimeitä nykyään 

Vierailija
67/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä voi mennä kadulla kourimaan jotain random naista sillä perusteella, että hän ei ole sitä etukäteen kieltänyt.

Minä jolle vastasit olen nainen. Yhden kerran katson sormien läpi jos seurustelusuhteessa kourii, sanon etten halua sitä. Sen jälkeen olen samaa mieltä että on ahdistelua.

Ymmärrän että monissa suhteissa kouriminen on jopa toivottua ja voi olla väärinymmärryksiä että kaikki pitävät siitä

Vttu että ihmiset on pimeitä nykyään 

Kuka niistä on tuollaisia kasvattanut?

Vierailija
68/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosikäisenä kauppajonossa edessäni vuoroaan odotti erittäin upeasti muodostunut nuori nainen tiukoissa vaatteissa! Ihmettelin yhtäkkistä hikoiluani, ja kädet suorastaan hamusivat eteenpäin! Oli lähdettävä ulos kaupan eteen ja kyykkyyn, koska housujen etumus kiteytyi. Oli teeskenneltävä etsiä pudonnutta kolikkoa, ja toivoa ettei se nainen tule auttamaan etsinnässä! Koska uroksilla tämä alue on sisäänrakennettu, ja jokaisella on vaikea aika jossain vaiheessa, sitä hiljaisesti toivoisi vähän ymmärrystä!

Vierailija
69/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

....parisuhteessa.....

Vierailija
70/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton pointti olla suhteessa jos spontaani läheisyyden osoitus ei kelpaa. Saa lähteä kyllä käveleen ja vaimo etsiä itselleen uuden miehen jos ikinä valittaa vastaavasta 😂 tällainen on tosiaan meillä molemminpuolin sellainen asia mitä tehdään, ja varsinkin tilanteissa mihin se ei "sovi" tai missä toinen koittaa (liian vakavasti) keskittyä johonkin. Vähä löysää hei, ei varmasti oltais oltu näin pitkään (jotain 9v) yhdessä ilman tämmöistä pikkukivaa arjen piristyksenä👌

Vierailija
71/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut puolisoni kanssa yli 25 vuotta. Hän tykkää alistua ja on minun vallassani. Julkisesti käyttäydymme varsin siivosti, koska olemme yhteiskunnallisesti näkyvässä asemassa jolloin käytöksen on oltava korrektia. Mutta kun silmä välttää, käsi käy säädyttömissä paikoissa.

Kiinni jäämisen pelko ja kaiken tämän julki tuleminen on suunnaton nautinto.

Vierailija
72/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos unohdan läimäistä rappusissa pyllylle, niin siitä seuraa kysymys: " Eks sä rakasta mua enää?".

Vierailija
73/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hiton pointti olla suhteessa jos spontaani läheisyyden osoitus ei kelpaa. Saa lähteä kyllä käveleen ja vaimo etsiä itselleen uuden miehen jos ikinä valittaa vastaavasta 😂 tällainen on tosiaan meillä molemminpuolin sellainen asia mitä tehdään, ja varsinkin tilanteissa mihin se ei "sovi" tai missä toinen koittaa (liian vakavasti) keskittyä johonkin. Vähä löysää hei, ei varmasti oltais oltu näin pitkään (jotain 9v) yhdessä ilman tämmöistä pikkukivaa arjen piristyksenä👌

Näin pitkään, 9v 🤣

V|tun teinit

Vierailija
74/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko siis sanoa, että lähtökohtisesti kaikkia sa kouria, ellei sitä erikseen ole kielletty?

Vierailija
75/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. En todellakaan arvosta,jos koetan migreenissä nukkua ja mies tulee puristelemaan tissejä.

Tai  maksan laskuja netissä ja mies tulee nytkyttämään munaa selkää vasten.

Olemme jo nelikymppisiä,mutta usein  tuntuu kuin asuisin kiimaisen,tilannetajuttoman teinipojan kanssa.

Vierailija
76/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin pitkään, 9v 🤣

V|tun teinit

Joo, pahoittelut etten ole vielä ehtinyt keski-ikään. On tää tälleen vähä alle 30-vuotiaana kuitenkin jo kolmasosa elämästä. Kuinka ison osan omasta elämästäsi olet viettänyt yhdessä suhteessa? 

Vierailija
77/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis tämä. Tykkään kyllä spontaanista läheisyydestä, mutta mies tekee sitä mahdollisimman epäsopivissa hetkissä ,kun yritän keskittyä johonkin ihan muuhun. Tein kerran testin, ja annoin samalla mitalla takaisin. Huomasin että hän ei myöskään tykkää sellaisesta :D

Mä oon joskus kokeillu samaa. :D 

Ei tykännyt yllätyskouraisusta.

Vierailija
78/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis tämä. Tykkään kyllä spontaanista läheisyydestä, mutta mies tekee sitä mahdollisimman epäsopivissa hetkissä ,kun yritän keskittyä johonkin ihan muuhun. Tein kerran testin, ja annoin samalla mitalla takaisin. Huomasin että hän ei myöskään tykkää sellaisesta :D

Mä oon joskus kokeillu samaa. :D 

Ei tykännyt yllätyskouraisusta.

Potut pottuina vaan ryökäleille. Oppivatpahan olemaan. 

Vierailija
79/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs kumppani osaa lukea tilannetta ja näkee milloin on sopiva hetki ja milloin en. Joillain ei ole vain yhtään tilannetajua. 

Menepäs sanomaan tuo naisille, jotka aina hakevat läheisyyttä. Koira ne myös aina hakevat läheisyyttä vaikka kuinka vatuttaisi.

Vierailija
80/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoo saan panna koska haluan. En mä kuitenkaan kesken unien tai ruokailun aikana ala seksiä vonkaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän