Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ajattelee että parisuhteessa kumppania saa kähmiä kysymättä?

Vierailija
08.10.2025 |

Kouria tissejä, takapuolta ym. kysymättä

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mielellään kouria mua parisuhteessa, kunhan ei muiden nähden. Ja ei saa silti panna väkisin.

Vierailija
42/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän parisuhteessa niin ainakin saa tehdä puolin ja toisin, kun se kummankin mielestä erittäin ok ja suotavaa. Luulisi, että tällaiset asiat selviää ihan suhteen alkuvaiheessa jo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Se on seksuaalista ahdistelua yhtä lailla.

Jos olet vapaa, älä ala avoliittoon. 

Vierailija
44/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ryhtyisi sellaiseen suhteeseen, missä tuollainen ei olisi ok. Ja taas ihminen, jolle tuollainen ei olisi ok, ei varmaan ryhtyisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei voisi kunnioittaa hänen rajojaan tuossa asiassa?

Nämähän on täysin ihmis- ja suhde kohtaisia asioita, keille tuollainen käy ja keille ei. 

Vierailija
45/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hellanlettas. 

Mikäs lima-ahdistelijaa hiertää?

Anteeks mitä? Olen nainen ja ollut 20v naimisissa. Mitä itse lässytät jostain seksuaalisesta häirinnästä, kun kumppani koskettaa?

Sille kumppanille kannattaa puhua. Kertoa ja opettaa, minkälaisesta kosketuksesta tykkää ja mikä ei toimi. Mies ei ole ajatustenlukija, eikä välttämättä ymmärrä miltä kosketus tuntuu. Jos kumppani ei usko tai kunnioita toiveitasi, niin sitten vaihtoon sellainen urpo. 

Ei ole naisen velvollisuus opettaa miestä kunnioittamaan naisen rajoja ja fyysistä koskemattomuutta. Se on miehen velvollisuus opetella. Jännä ku

Jaa, kyllä minä nyt jo edesmenneelle miehelle välillä vihelsin, kun tuli alastomana suihkusta. Ja saatoin vähän kähmäistäkin. 

Vierailija
46/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä pitää varmaan sopia oman kumppanin kanssa, mitkä on ne omat rajat. Jos mies ei kunnioita niitä, niin kannattaako jäädä suhteeseen hänen kanssaan?

Vierailija
47/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotioloissa saa puolisoa puristella, silitellä ja suukotella ihan niin paljon kuin haluaa. Julkisilla paikoilla toki käyttäydytään ihan asiallisesti, joskin yleensä kuljetaan käsikädessä.

Vierailija
48/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos nainen haluaa koskea sitä miestään.

Minä ainakin "kourin" miestäni takapuolesta ja jalkovälistä ihan vähän väliä. Toki tiedän, että sellainen on miehelleni enemmän kuin ok, samoin kuin minulle se, että hän koskettelee minua.

Näistä ois hyvä varmaan keskustella kumppanin kanssa, että mikä kellekin on ok. 

Vierailija
49/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kotioloissa saa puolisoa puristella, silitellä ja suukotella ihan niin paljon kuin haluaa. Julkisilla paikoilla toki käyttäydytään ihan asiallisesti, joskin yleensä kuljetaan käsikädessä.

Minua välillä pelottaa, että entä jos epähuomiossa toiminkin joskus jossain julkisella paikalla samoin kuin kotona, ja kouraisen miestä haarovälistä 😬. Ei ole onneksi käynyt vielä. 

Vierailija
50/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain jos on sanonut selkeästi että ei saa kouria

Et sinä voi mennä kadulla kourimaan jotain random naista sillä perusteella, että hän ei ole sitä etukäteen kieltänyt.

Aloituksessa sanotaan aivan selvästi että nyt puhutaan parisuhteesta, ei mistään random naisista.

Vierailija
51/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas perusoletus parisuhteessa on, että tottakai saa kouria ilman että erikseen pitää lupaa kysellä. Jos se sillä hetkellä toista häiritsee, niin voi avata suunsa ja kieltää. 

Vierailija
52/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs kumppani osaa lukea tilannetta ja näkee milloin on sopiva hetki ja milloin en. Joillain ei ole vain yhtään tilannetajua. 

Samaa mieltä! Joillakin ei ole tilannetajua. He eivät myöskään ole huomaavaisia. Pikemminkin he haluavat kiusata tahallaan ja näyttää kaikin tavoin, että "minä teen just niin kuin haluan enkä ajattele sinua lainkaan". Onneksi minulla on nyt älykäs mies, joka ei ole koko ajan häiritsemässä ja sohimassa haarovälissäni.

Vierailija
53/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs kumppani osaa lukea tilannetta ja näkee milloin on sopiva hetki ja milloin en. Joillain ei ole vain yhtään tilannetajua. 

Älykäs osaa kyllä mutta naiseni on vajacci. Ei kai hän muuten minun kanssa olisikaan.

Vierailija
54/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sellaisen ultimaatumin jälkeen ei parisuhteesta ole paljon jäljellä.

Vierailija
55/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sellaisen ultimaatumin jälkeen ei parisuhteesta ole paljon jäljellä.

Niin, sitten ollaan kämppäkavereita ja miksi mies sellaiseen ryhtyisi naisen kanssa kun äijäporukassa on paljon rennompaa.

Vierailija
56/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt jumalauta jaksako! Kyllä minä ainakin kourin mieheni takapuolta ja tarraan etumuksesta kiinni kun siltä tuntuu. Joskus hän innostuu ja joskus taas ei ja sitten en jatka sitä. En todellakaan pilaa spontaania hetkeä kysymällä "voinko tarrata peniksestäsi kiinni?"

Vierailija
57/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole törmännyt koskaan tällaiseen. Itse te opetatte ne rajanne sille miehelle. Jos teeskentelette rempseää ja seksuaalista alkuun ja sallitte kaiken tuon (että mies ottaisi teistä ihanan rempseän puolison), sitä on turha itkeä jälkeenpäin, että on esittänyt tällaista. Oma moka. Mistä se mies voi tietää, että se käytös onkin oikeasti väärin? Ettekä oikeasti tykkää tuosta? Olkaa rehellisempiä. Älkää kusettako niitä miehiä.

Vierailija
58/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu parisuhteesta. Meillä esim on sovittu, että saa kouria puolin ja toisin. Se tuo kivaa flirttiä ja jännitystä ja hauskuutta arkeen

Vierailija
59/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt jumalauta jaksako! Kyllä minä ainakin kourin mieheni takapuolta ja tarraan etumuksesta kiinni kun siltä tuntuu. Joskus hän innostuu ja joskus taas ei ja sitten en jatka sitä. En todellakaan pilaa spontaania hetkeä kysymällä "voinko tarrata peniksestäsi kiinni?"

Tämä. Ap:n ei ehkä kannata olla vastakkaisen tai minkään muunkaan sukupuolen kanssa parisuhteessa ollenkaan. Mielensäpahoittaminen menee kaiken edelle.

Vierailija
60/86 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu parisuhteesta. Meillä esim on sovittu, että saa kouria puolin ja toisin. Se tuo kivaa flirttiä ja jännitystä ja hauskuutta arkeen

Onko kirjallisesti näin sovittu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän