Miksi jotkut ajattelee että parisuhteessa kumppania saa kähmiä kysymättä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Se on seksuaalista ahdistelua yhtä lailla.
Vain jos on sanonut selkeästi että ei saa kouria
Et sinä voi mennä kadulla kourimaan jotain random naista sillä perusteella, että hän ei ole sitä etukäteen kieltänyt.
Minä jolle vastasit olen nainen. Yhden kerran katson sormien läpi jos seurustelusuhteessa kourii, sanon etten halua sitä. Sen jälkeen olen samaa mieltä että on ahdistelua.
Ymmärrän että monissa suhteissa kouriminen on jopa toivottua ja voi olla väärinymmärryksiä että kaikki pitävät siitä
Vierailija kirjoitti:
Jos kokisin oman puolisoni kosketuksen ahdistavaksi tai tunkeilevaksi, niin minun olisi pitänyt erota jo eilen.
Kouriminenko on ainoa tapa koskettaa
Mutku tissi ja peba on ne naisen parhaat osat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kokisin oman puolisoni kosketuksen ahdistavaksi tai tunkeilevaksi, niin minun olisi pitänyt erota jo eilen.
En ole koskaan kokenut kourimista, joten en tiedä mitä se edes tarkoittaa. Puolisoni kosketus on aina tervetullutta, sen ajankohdasta ja muodosta riippumatta.
No niinpä. Eksä oli tälläinen kourija, ja minua ällötti.
Kyllä meillä muija saa ainakin aina tulla minun puolestani kourimaan mua kun siltä tuntuu. En laita pahakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kokenut kourimista, joten en tiedä mitä se edes tarkoittaa. Puolisoni kosketus on aina tervetullutta, sen ajankohdasta ja muodosta riippumatta.
Kiva, mutta se ei tee kenkään suhteesta tai rakkaudesta huonompaa jos on kertonut millainen kosketus on ihanaa ja millainen lähinnä ällöttää tai ahdistaa
Vierailija kirjoitti:
Mutku tissi ja peba on ne naisen parhaat osat!
Kosketa sensuellisti. Ensin suutele niskaa, kuiskaa korvaan jotain kaunista, lue tilannetta. Ei kourat kuperina tiskien kimppuun kuin joku luolamies
Pääasia, et koskettaa.
Kunpa koskettaisi.
Pitääkö joka kertaan kysyä lupa, vai onko teillä käytössä lupalaput?
Tämä on kyllä erikoista nykyään, kun täälläkin kun juttuja lukee, niin ihmiset pitää kumppaneitaan aivan ventovieraina ihmisinä, mahdollisesti vuosikymmentenkin jälkeen, kun mitään ei heiltä voi kysyä saati heille sanoa, eikä ilmeisesti koskeakaan sovi ilman jonkinlaista lupalappua.
Tällaisesta tykkäisin, mutta harvoin tapahtuu: olen keittiössä puuhaamassa jotain, mies lähestyy takaapäin, kietoo kädet ympärilleni ja suutelee hellästi niskaa.
Tällaista mies tekee: kumarrun esim sitomaan kengännauhoja, mies hyökkää kourimaan takapuolta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä erikoista nykyään, kun täälläkin kun juttuja lukee, niin ihmiset pitää kumppaneitaan aivan ventovieraina ihmisinä, mahdollisesti vuosikymmentenkin jälkeen, kun mitään ei heiltä voi kysyä saati heille sanoa, eikä ilmeisesti koskeakaan sovi ilman jonkinlaista lupalappua.
Hyvin yleistä että naiset eivät pidä kourimisesta myöskään suhteessa. Sen sijaan muunlainen kosketus voi olla kiva. Kokeilepa kysyä mistä pitää eniten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Se on seksuaalista ahdistelua yhtä lailla.
Voi hellanlettas.
Mikäs lima-ahdistelijaa hiertää?
Anteeks mitä? Olen nainen ja ollut 20v naimisissa. Mitä itse lässytät jostain seksuaalisesta häirinnästä, kun kumppani koskettaa?
Sille kumppanille kannattaa puhua. Kertoa ja opettaa, minkälaisesta kosketuksesta tykkää ja mikä ei toimi. Mies ei ole ajatustenlukija, eikä välttämättä ymmärrä miltä kosketus tuntuu. Jos kumppani ei usko tai kunnioita toiveitasi, niin sitten vaihtoon sellainen urpo.
Ei ole naisen velvollisuus opettaa miestä kunnioittamaan naisen rajoja ja fyysistä koskemattomuutta. Se on miehen velvollisuus opetella. Jännä ku
Niin että naisilta onnistuu ihan automaattisesti olla koskettamatta kumppania. Jes. Tajusin.
Kyllä te nykynuoret olette ihan pihalla tavallisista ihmissuhteista.
Onnea vaan tulevaisuuteenne. Toivotonta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoiko joku, ettö kumppani AINOASTAAN kourii??
Itse teen aina kirjallisen virallisen pyynnön, joka etenee päätäntäkomitealle, joka koostuu vaimosta ja hänen ystävistään. He käyvät armotta ja tiukasti läpi jokaisen yksityiskohdan, ehdottavat hylkäämistä ja hylkäävät esityksen yhteistuumin. Komitean kokouspöytäkirja julkaistaan myös taloyhtiön ilmoitustaululla ja naapurit saavat kirjoittaa kommentteja anomuksesta ja sen tekijästä, ei kuitenkaan positiivisesti.