Miksi jotkut ajattelee että parisuhteessa kumppania saa kähmiä kysymättä?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Se on seksuaalista ahdistelua yhtä lailla.
Vain jos on sanonut selkeästi että ei saa kouria
Et sinä voi mennä kadulla kourimaan jotain random naista sillä perusteella, että hän ei ole sitä etukäteen kieltänyt.
Eiks tässä puhuta parisuhteesta! Pöllö.
Saa - ja pitää.
Kaikkien kannalta on parasta ettei ap ryhdy parisuhteeseen.
Varsinkin nimelläni varustettu sormus herran vasemmassa nimettömässä antaa minulle täydet valtuudet hyökätä pusuttelemaan ja musuttelemaan ukon palleroistani.
Öööö.. tyyliin, siksi se on valittukin kumppaniksi.
Ap:lle pitää varmaan lähettää esim. whatsapp -viesti ennakkoon.
Mies omistaa naisensa ja saa tehdä tällä mitä haluaa. Mies saa rakastella naistaan vaikka nainen ei haluaisi sitä.
Tosi ärsyttävää, että mies on vähän väliä kourimassa. Kotona ei voi pyllistää poimimaan jotain lattialta tai riisua tai pukea ilman että mies on kähmimässä, jos vaan näköetäisyydellä. Ei kukaan halua, että koko ajan ollaan kiinni. Ja jos kerron, etten tykkää niin hän loukkaantuu ja syyttää, kuinka en ole nainen, jota seksi kiinnostaa. Ei varmasti kiinnosta yhtä paljon kuin häntä, mutta jokaisella on oikeus määrätä omasta kropastaan ja halu olla joskus rauhassa. Ja niin, luulisi hänenkin halujen jo vähentyneen. Olemme lähes eläkeiässä ja parisuhde kestänyt lähes 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Voi hellanlettas.
Avioliitossakin seksuaalinen ahdistelu on rikos. Et tiennyt?
Lupa on aina kysyttävä. Avioliitto ei tarkoita että kumppania saa käyttää seksuaalisesti hyväksi ihan tuosta vaan.
Jos on vaikeeta sietää kumppania niin ryhdy sinkuksi, ei tule yllätyskähmintöjä. Tulee ap:n sanavalinnoita tunne ettei se suhde kyllä taida toimia muutoinkaan.
Saa mieheni puristella mua rinnoista ja pärsseestä, kivaahan se on. Ei siihen tarvitse mitään lupaa kysyä.
Kyllä minäkin välillä kourin miestäni.
Ihan normaalia.
Ihmettelen myös samaa. En voi sietää sitä, että väärällä hetkellä kouritaan ja ylipäätäänm perseen ja tissien kouriminen tuntuu alentavalta ja ällöttävältä, koska tällaisen kohteeksi on joutunut nuoresta lähtien, niin en todellakaan halua, että oma kumppani tekee moista.
Mä ainakin kysyn muijalta, että mikäs nyt mättää ja mistä nyt tuulee, jos kähmimiset ja nipistelyt ohikulkiessa jää tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin nautin siitä. Se on tie kiihotukseen.
Aina ei kuitenkaan ole hyvä hetki kiihottua.
Mutta ehkä kumppanillasi on pelisilmää, jotta ei tule kiihottamaan sinua väärällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Toista ei saa kouria vaikka tämä ihminen ei olisi sanonut sanaakaan sulle!
Kaikki, jotka ovat sitä mieltä, että kumppaniaan saa kouria ja kähmiä milloin vain, miettikää:
Olet etätöissä kotona. Meneillään on Teams palaveri. Vain sinulla on kamera päällä, koska esittelet jotain tärkeää asiaa. Kumppanisi tulee siihen selkäsi taakse ja alkaa kourimaan sinua.
Nauttisitko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä voi mennä kadulla kourimaan jotain random naista sillä perusteella, että hän ei ole sitä etukäteen kieltänyt.
Oisko random kadulla kulkija kuitenkin vähän eri kuin kumppani?!
Ei tuossa mielessä! Parisuhteeseen suostuessa ei anna suostumusta kähminnälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Voi hellanlettas.
Mikäs lima-ahdistelijaa hiertää?
Anteeks mitä? Olen nainen ja ollut 20v naimisissa. Mitä itse lässytät jostain seksuaalisesta häirinnästä, kun kumppani koskettaa?
Sille kumppanille kannattaa puhua. Kertoa ja opettaa, minkälaisesta kosketuksesta tykkää ja mikä ei toimi. Mies ei ole ajatustenlukija, eikä välttämättä ymmärrä miltä kosketus tuntuu. Jos kumppani ei usko tai kunnioita toiveitasi, niin sitten vaihtoon sellainen urpo.
Ei ole naisen velvollisuus opettaa miestä kunnioittamaan naisen rajoja ja fyysistä koskemattomuutta. Se on miehen velvollisuus opetella. Jännä kun naisilta tuo onnistuu ihan opettamatta.
Kyllä mä olen miesystäviäni kähminyt ihan kyselemättä. Et ole tainnut ikinä olla suhteessa tai kokea intohimoa.
Parisuhteessa kaikki on yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko random kadulla kulkija kuitenkin vähän eri kuin kumppani?!
Ei tuossa mielessä! Parisuhteeseen suostuessa ei anna suostumusta kähminnälle.
Parisuhteessa saa myös lyödä toista tarvittaessa. Lupaa siihen ei tarvita.
Parisuhteessa ei lait enää päde. Myös kouria saa vapaasti.
Tasan ei käy onnen lahjat. Itselle kelpaisi mainiosti että vaimo tulisi nytkyttäytymään kun maksan laskuja netissä, ehtiihän ne laskut.
Mutta valitettavan harvoin hän nytkyttää. Kelpo tapaus kyllä muuten.