Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

' Olet mitä syöt' H.Partanen on itsekin pulska!

Vierailija
13.04.2007 |

Mikä se on ketään neuvomaan?? Laihduttaisi itse 10kg ja voisi sitten olla vähän uskottavampi.

vähän sama, jos lekuri vetää itse röökiä ja viinaa ja sanoo sulle, että ei kannata kun se on epäterveellistä...

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluaisi laihduttaa

Vierailija
22/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikä se on ketään neuvomaan?? Laihduttaisi itse 10kg ja voisi sitten olla vähän uskottavampi.

vähän sama, jos lekuri vetää itse röökiä ja viinaa ja sanoo sulle, että ei kannata kun se on epäterveellistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna Partanen sentään terveen ja elinvoimaisen näköinen!

Vierailija
24/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ois JUST seiskamatsksua!!!

Vierailija
25/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tällä palstalla on aika vääristynyt kuva tuosta hoikkuudesta. Kaikki on omissa kirjoituksissaan hoikkia ja sit esim jos painaa 57 kg ja on 165cm pitkä niin kehotetaan laihduttamaan, vaikka on jo normaalipainoinen. nim. en tajuu

Vierailija
26/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossaihan se tilitteli, että oikein itse nahoissaan tuntee, että verensokeri laskee ja ruokaa on saatava just ja heti. Ei auttanut kuituruoka siinäkään suhteessa. H. Partanen voisi ehkä laihduttaa syömällä wc-paperia: yhtään ei ole rasvaa mutta kuituja senkin edestä.

Karppina en tiedä, pitäisikö Partaselle nauraa vai jakaa sääliä. Ehkä nauraa, sillä mitenkään asiallinen ihminen hän ei ole. Johtaa vaan muitakin harhaan sen kun kerkeää.

Vierailija
27/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 165/55, ja selkeästi pitäisi muutama kilo tiputtaa, että näyttäisin hoikalta, ikävä kyllä:/ Sinänsä ei terveydellistä haittaa ole.

Vierailija
28/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna Partanenhan nimenomaan kehottaa syömään ja elämään terveellisesti (tai ainakin terveellisemmin), ei varsinaisesti laihduttamaan.

Mieluummin minä Hannan neuvoja kuuntelen kun sen brittiläisen tädin.

Vierailija
29/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia Halonen maajusseista, Mariko tanssiohjelmasta, aamutv:n juontajat, Häntä Pystyyn-juontaja, Poliisi-tv:n juontaja...

Kaikki normaalipainoisia ja hoikkia julkkiksia. hanna partanen on löysä ja pullea.

t.ap

Vierailija
30/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihuudesta. Ohjelman ylipainoiset ovat huomattavan ylipainoisia, jolloin terveysriskejäkin on. Samoin riskejä on laihoilla. Partanen on hyvä esimerkki naisesta, joka painonsa suhteen todennäköisesti elää pisimmän ja terveimmän elämän.

Vierailija
31/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kumma homma kun minua aina sanotaan hoikaksi ja olen 166cm ja painan 67 kg , mutta tällä palstalla on kaikki 166cm oitkät jotain 50-55kg ja haluaa laihtua!! haloo taas korvien välissä vikaa!!

Vierailija
32/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien miehetkin ansaitsevat 5000-6000 euroa, vaikka miesten keskipalkka on 2600 euroa.

Vierailija
33/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastan sauvakävelyä ja jumppaa. Syön normaalia ruokaa ja viikonloppuisin juon iltaisin siideriä ja syön suklaata..

Miksi normaalipainoisen pitäis laihduttaa???

Vierailija
34/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sitten tippaakaan pulska vaikka sille telkkarista nähtynä voi vaikuttaakin.

Vierailija
35/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käsivarret olivat pulleat ja löysät.

Vierailija
36/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoisen ja terveen näköinen..

Vierailija
37/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään lihava oo. Lopettakaa naistenlehtien lukeminen ja toisten painon tarkkailu. Olis ehkä elämä helpompaa. Tai no, jos itsellä ei ole mitään elämää...

Vierailija
38/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan laihduttamisesta puhui siinä lehdessä, ei mistään elämäntapojen muutoksesta...isänsä oli vetänyt juttuun mukaan. Partanen vaikuttaa minusta sellaiselta perustietämättömältä, näsäviisaalta ravintoterapeutilta, jonka arviot ruokavalion sopivuudesta perustuvat valtion esitteisiin ja 80-luvun ruokaympyrään. Meinasin tikahtua nauruun, kun hän jossain Iltalehdessä diagnisoi erään kirjoittajan pojan karpiksi, vaikkei ollut edes tavannut kys. henkilöä (pojan äiti oli kysellyt että miksi poika ei syö valkoisia jauhoja ym. epäterveellistä). :D Perään väitti vielä ettei karppaamisesta ole tutkittua haittaa, muttei hyötyäkään ja ettei ole olemassa tutkimuksia, joissa selviäisi karppaajan elämäntilanne+kunto vuoden jälkeen dieetin aloittamisesta..!

Vierailija
39/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin terve ihmisen malli.

Toisekseen vaikka olisikin. Aika moni lääkärikin tupakoi tai käyttää liikaa alkoholia ja ruokaa jne. Silti lääkärit joutuvat ammatikseen jakamaan potilaille ohjeita terveellisistä elämäntavoista. Too bad, jos joku käyttää tekosyynä omien huonojen elintapojen jatkamiseen sitä, että kun se lääkärikin...

Vierailija
40/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen vähän pulska, olen 165cm ja 59 kg, ja vatsamakkarat senkun höllyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi