' Olet mitä syöt' H.Partanen on itsekin pulska!
Mikä se on ketään neuvomaan?? Laihduttaisi itse 10kg ja voisi sitten olla vähän uskottavampi.
vähän sama, jos lekuri vetää itse röökiä ja viinaa ja sanoo sulle, että ei kannata kun se on epäterveellistä...
Kommentit (59)
olisivat hoikkia. Siis normaali ruumiinrakenne ei enää riitä, nyt pitää olla hoikka. Täytyykö huomenna olla laiha?
Vierailija:
Läski ei ole kaunista, ja vielä vähemmän terveellistä.
pyöreys naisella ( ei sairaalloinen lihavuus ) on terveellisempää kuin laihuus.
Vappuun mennessä -5kg on tavoite. Pitäis olla näytöt jo annettu jos toisia neuvoo.
Vierailija:
Vappuun mennessä -5kg on tavoite. Pitäis olla näytöt jo annettu jos toisia neuvoo.
muista, että normaalipainoisella ei ole mitään lääketieteellistä syytä laihduttaa. Alipaino ei ole terveellistä.
Ärsyttää maksella laiskojen möhömahojen terveyskuluja.
Ja molemmat on normaalipainoisia, ainoa ero on, että se 55 kg painava on hoikan näköinen ja se 65 kg painava on pulskan näköinen.
Vierailija:
Ärsyttää maksella laiskojen möhömahojen terveyskuluja.
Mun hyvä ystävä sairastaa anoreksiaa eikä hänen tuskaansa ole vierestä helppo seurata. itse ainakin olisin paljon mielummin vaikka " plösö" kuten Hanna Partanen kuin syömishäiriöistä kärsivä. Musta kuitenkin tosiaan kertoo myös jonkinlaisesta hahmotushäiriöstä jos Hanna Partasta pitää LIHAVA. Sit ei oikeasti tiedä miltä lihava ihminen näyttää..
Ei anna kovin hyvää kuvaa ammattitaidostaan, jossei pysty elämään samojen normien mukaan, joita tuputtaa asiakkailleen...
Vierailija:
Ei anna kovin hyvää kuvaa ammattitaidostaan, jossei pysty elämään samojen normien mukaan, joita tuputtaa asiakkailleen...
No, joku aika sitten hänen kuolinilmoituksensa olikin lehdessä, että kaipa siihen syy oli miksi oli niin räjähtäneen näköinen.
Jankutan tästä asiasta ihan sen takia, koska syömishäiriöt on yleistyneet hurjaa vauhtia. Naiset varsinkin näkee kehonsa ihan vääristyneesti. Edes lievä ylipaino (bmi 25,1-30) ei vielä ole terveydelle vaaraksi. J
ulkinäön mukaanko uskottavuus katsotaan? Sillä englantilaisversion naisella ei ole mitään alan koulutusta, kun taas Partasella on alalta maisterin paperit. Eikä alalla toimivan tarvitse itse olla aina täydellinen, ei jokainen poliisikaan toimi aina täysin lainmukaisesti, jokainen äikänope kirjoita täysin ilman virheitä jne.
Vierailija:
ulkinäön mukaanko uskottavuus katsotaan? Sillä englantilaisversion naisella ei ole mitään alan koulutusta, kun taas Partasella on alalta maisterin paperit. Eikä alalla toimivan tarvitse itse olla aina täydellinen, ei jokainen poliisikaan toimi aina täysin lainmukaisesti, jokainen äikänope kirjoita täysin ilman virheitä jne.
Vierailija:
Toki saat olla urheilullisen hoikka jos haluat mutta
muista, että normaalipainoisella ei ole mitään lääketieteellistä syytä laihduttaa. Alipaino ei ole terveellistä.
Ei kai sit tarvitse alipainoikseksi laihduttaa? Ei sekään terveelistä, mutta jos on normaalipainon ylärajoilla niin terveellistä on tiputtaa se 5-6kg ylimääräistä ja silti on vielä paino normaalinrajoissa, mutta etenkin lyhyellä ihmisellä se saa aikaan jo paljon ulkonäössä! Puhumattakaan kuinka olo kevenee ja tuntuu paremmalta...
Nimimerkillä painonsa 59kg->52kg laihduttanut, pituutta 159cm.
Mun silmissä esim. H. Partanen näyttää ihan tavalliselta, en missään nimessä sanoisi että on esim. plösö. Kauheaa on, että esim. eilen täällä joku äiti mietti onko hänen 4v. tyttö lihava. Tytöllä kun oli vähän ronskimpi ruumiinrakenne, ei ollut heiveröinen ja siro. sääliksi käy myös nuoria tyttöjä jotka yrittävät väkisin päästä mallimittoihin vaikka ruumiinrakenne olisi " skrode" .
Vierailija:
Mä olen 165/55, ja selkeästi pitäisi muutama kilo tiputtaa, että näyttäisin hoikalta, ikävä kyllä:/ Sinänsä ei terveydellistä haittaa ole.
olet melkein alipainoinen..
Läski ei ole kaunista, ja vielä vähemmän terveellistä.