Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

' Olet mitä syöt' H.Partanen on itsekin pulska!

Vierailija
13.04.2007 |

Mikä se on ketään neuvomaan?? Laihduttaisi itse 10kg ja voisi sitten olla vähän uskottavampi.

vähän sama, jos lekuri vetää itse röökiä ja viinaa ja sanoo sulle, että ei kannata kun se on epäterveellistä...

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitte todellakaan ole!!!!!!!!!!!!!!!!!

165 ja 65 kiloa on ihan normaali ja hyvännäköinen.

Vierailija
2/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiasiahan on, että täällä palstalla suurimmaksi osaksi kirjoittelee täysin taulapäistä porukkaa muutenkin, joten ei kai ole vaikea arvata, että nämä Partasen " lihavuuden" kauhistelijat ovat vielä melko teinejä itse iältään tai vähintään aivotoiminnaltaan ja painoterrorin täysin aivopesemiä kalkkunoita.

Säälin tyttäriänne!

Ja koittakaa nyt ymmärtää sekin, että sillä Partasen ohjelmalla on oma formaatti, joka vaatii häntä esittämään hyvin radikaaleja muutoksia ihmisten ruokavalioon. Ei voi olettaa, että se olisi niin hyvä VIIHDEohjelma, jos Hanna nätisti ehdottaisi 120-kiloiselle karjulle, että ensi kerralla ota grillijuhlissa yksi makkara vähemmän, niin katsotaan miten käy. Todellisuudessa harva ihan noin rajusti siihen elämänmuutokseen lähtee, ilman televisiointia sun muuta kannustavaa oheisjuttua ja vielä onnistuu.

Hanna on normaali nainen ja moni hänen ohjelmassaan myisi varmaan mummonsa ollakseen hänen kokoisensa, joten ihan hyvää työtä hän niissä puitteissa tekee ja hyvänä esimerkkinä on myöskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi olla tosi lihaksikas 165cm ja 65 kiloa ja rasvaprosentti on pienempi kuin yhtä pitkällä joka painaa 55 kg. Hanna Partanen on minustakin plösön näköinen. Voi olla, että paino on normaalin rajoissa, mutta salille laittaisin sen kyllä.

Ja minusta on ihan eri asia jos tavislääkäri tai ravitsemusterapeutti on ylipainoinen, kuin ihminen, joka esiintyy ravinnon tiimoilta jatkuvasti televisiossa! Kyllä silloin pitäisi minusta olla itse esimerkillisen hoikka ja timmissä.

Vierailija
4/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoisia. Siis oikeasti 20-30 kiloa liikaa. Olihan se vähän huvittavaa kun täti moitti minua 175/55 että painoa oli tullut loppuraskaudessa viikossa liikaa vaikka koko raskauden aikana tuli 13 kiloa ja alkuraskaudessa tosi hitaasti. Ei ollut oikein uskottavaa, mutta kertoo kyllä siitä, että normaalipainossa pysyminen on terveysalan ammattilaisillekin vaikeeta.

Vierailija
5/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja minusta on ihan eri asia jos tavislääkäri tai ravitsemusterapeutti on ylipainoinen, kuin ihminen, joka esiintyy ravinnon tiimoilta jatkuvasti televisiossa! Kyllä silloin pitäisi minusta olla itse esimerkillisen hoikka ja timmissä.

osallistuva olisi ikionnellinen, jos saisi pudotettuaan painoaan lähellekään vastaamaan Hannan kokoluokkaa. Sitäkin he todennäköisesti saavuttamattomana tavoitteena. Olisi irvokasta, jos tuon ohjelman ravitsemusterapeutti olisi joku ylitimmi tipu. Sitä paitsi liiallinen hoikkuuskaan ei kaikissa tapauksissa ole terveellistä. Enkä nyt tarkoita pelkästään anoreksiaa.

Vierailija
6/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten on? Jotain rajaa hei!!??

Vierailija
7/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on, sanotte mitä sanotte. Itse muutama vuosi sitten painoin tuon verran ja sentään pituutta yli 170cm, mutta siis todella olin LÄSKI!Ja samaa mieltä olivat kaikki tuttuni. Niin että älkää yrittäkö lohdutella itsellenne, että olisi muka lähellä normaalia, voi jestas.

Vierailija
8/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 165 cm ja 65 kg ei kyllä mun mielestä ole läski tai plösö.. Halusinkin kysyä, että mikä tuon 80 kilon painoinen sit on jos 65 kiloinen on läski :)

Vierailija
9/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän mamman rehellinen vastaus;

-Olen 167cm pitkä ja painan 103,2kg!!!!!

-Mieheni tienää n.5000¿/kk (brutto).

-Niin, ja meillä ON kulutusluottoa (autosta ja pesutornista, OU MY GOOD!!!!).

:D

...täällä taitaa kaikki muut satakiloiset tiputtaa painostaan pois puolet, ja haukkuu minkä kerkee muita läskeiksi.

Niin, ja kaikillahan on tietenkin asuntolainaa otettu vain 60 000euroa 12-vuoden maksuajalla, ja loput 180 000euroa asunnosta maksettiin käteisellä. Mitään muita luottoja ei ole. Autotkin on ostettu aina käteisellä, vieläpä upo uusina. ;D

Vierailija
10/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös 167 cm pitkä ja painan 67kg enkä koe olevani läski tai plösö..

Vierailija
11/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myöntää sen itsekkin Me Naisissa.

Mielestäni jos 165 senttinen joutuu käyttää yli 40 numeron vaatteita (oli paino mikä tahansa!) on kyllä lihava!

itse olen 172 ja joskus 70 kg painaneena oli kyllä jo melko ihrainen olo. nyky paino 65 josta suuri osa lihasten painoa.

Brittien olet mitä syöt juontaja-ravitsemusterapeutti on paljon uskottavampi! mutta nämähän ovatkin mielipiteitä, ja jokaisella on omansa.

Vierailija
12/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsokaa itseänne peilistä ja myöntäkää totuus! Mä myönnän -olen 165 cm ja painan 59 kg, ja en kuntoile, ja olen pulska!! Noin, siinä se tuli, nyt alko laihdutus!!

Vierailija
13/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikka normaalipainoinen , mutta ei ole kiinteä.

Vierailija
14/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonvartijoissa nyt olenkin, ja kiloista aion eroon päästä.

Hanna on ihan ok.

Vierailija
15/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta 34 kokoa käyttävät ovat laihoja, ellei ole pikkuisia tyyliin alle 160cm ja 36, 38, 40 ovat ok kun 40 koko voi olla vaikka tarpeen ison rintavarustuksen takia, mutta 42 ja isommat ovat jo isoja.

Toinen hyvä kommentti oli lihaksen painaminen enemmän kuin läskin. Laihallakin voi olla korkea rasvaprosentti ja surkea kunto. Ennemmin vähän liikaa painoa, kunnon hapenottokyky ja lihasta kuin laiheliini olemattomilla vatsalihaksilla.

Hannasta on vaikea sanoa onko kunto kohdillaan ja lihakset paikallaan, mutta vähän " löllöltä" näyttää telkussa..

Vierailija
16/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. N 168 cm, 58 kg, 36 v.

Vierailija
17/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että niin hyvin ne kuidut pitää mieliteot kurissa.

Vierailija
18/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti painoi itse ainakin 100kg :D

Vierailija
19/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myöntää olevansa hieman ylipainoinen. on lyönyt isänsä kanssa vetoa 5kg:n pudottamisesta kesään mennessä.

Vierailija
20/59 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä just normaalipainon ylärajoilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi