Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi matkustelu kiinnostaa naisia paljon enemmän kuin miehiä

Vierailija
08.10.2025 |

Esim facen reissunaiset ryhmässä on paljon naisia, jotka reissaa joko yksinään  tai etsii tuntemattomista matkaseuraa, kun omaa miestä reissaaminen ei kiinnosta.

Deittisovelluksisss saa huomsta, että miehille matkustelua harrastava nainen on turn off. Miksi?

Kommentit (452)

Vierailija
381/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat leveillä muille naisille, missä ovat matkustaneet ja missä luksus butiikeissa on käyty. Kuvissa tietenkin Chanel, LV, Gucci ja sellainen ärsyttävä ilme naamalla, kaikilla on sama ilme, sellainen muovinen. 

Sekä ankkahuulet ja tekotissit. He tykkäävät matkustelusta.

Vierailija
382/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa siellä reissussa kullia.

Naapurinkin eukko käy Gambiassa luumunuijan takia, pari kertaa vuodessa.

Luumunuija : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan matkustelua paljon enemmän kuin vaimoni.

-m42-

Vierailija
384/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maaseudulla miehetkin jää paikkakunnalle asumaan kun naiset häipyy heti kun mahdollista.

Tätä olin itsekin tulossa sanomaan. Jumahtavat sinne synnyinseuduille ja naiset häipyvät paremman elämän perässä kaupunkeihin. Ehkä ovat enempi tuollaisia kaavoihin kangistujia ja naisia kiinnostaa uudet kokemukset sekä paikat. Ovat uteliaampia.

Vierailija
385/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat seksiä mahdollisimman monen miehen kanssa ympäri maailmaa, miehelle riittää yksi nainen.

Miten TAAS tässäkin ketjussa miehet ENSIMMÄISENÄ on ajattelemassa s.ksiä.  Alan todella uskomaan, ettei siellä korvien välissä ole MITÄÄN MUUTA. Ootte te h.lvetin SÄÄLITTÄVIÄ. 

Itse reissaan vuodessa 2-6 viikkoa omatoimimatkoilla, näin ollut jo vuosia, eikä loppua näy. Onneksi kumppanina mies, joka myös tykkää, tosin käydään reissuissa myös erikseen välillä omien lastemme kanssa. 

Mulle reissaaminen on henkireikä, enkä voisi olla miehen, joka ei ole valmis lähtemään mukaan vähän hankalammalekin reissulle kuin all-inclusive, kanssa, kun itse tykkään nähdä mitä kauniiden kulissien takana tapahtuu ja miten siellä eletään, eli lähden mieluiten pikkukyliin, -kaupunkeihin ja maaseudulle, joissa kohtaa aidompia asioita. 

Vierailija
386/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulle seikkailu tarkoittaa vaikka safaria, tree top-kävelyä Costa Rican sademetsissä, norsulla ratsastamista, kummmalisten ruokien maistelua Hong Kongin katumarkkinoilla,   telttaretkeä Kanadassa yms,  ei seksiä paikallisten kanssa.  Olen matkustanut paljon koko elämäni, känyt yli sadassa maassa ja harrastanut seksiä jonkun reissussa tapaamani ihmisen kanssa tasan yhden kerran, nuorena interrailetessa kun sattui kohdalle sellainen Before Sunrise-leffan tilanne."

Montako maapalloa tarvittaisiin kaltaisillesi seikkailijoille? Ympäristö ei kiitä.

Vierailija
387/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat seksiä mahdollisimman monen miehen kanssa ympäri maailmaa, miehelle riittää yksi nainen.

Miten TAAS tässäkin ketjussa miehet ENSIMMÄISENÄ on ajattelemassa s.ksiä.  Alan todella uskomaan, ettei siellä korvien välissä ole MITÄÄN MUUTA. Ootte te h.lvetin SÄÄLITTÄVIÄ. 

Itse reissaan vuodessa 2-6 viikkoa omatoimimatkoilla, näin ollut jo vuosia, eikä loppua näy. Onneksi kumppanina mies, joka myös tykkää, tosin käydään reissuissa myös erikseen välillä omien lastemme kanssa. 

Mulle reissaaminen on henkireikä, enkä voisi olla miehen, joka ei ole valmis lähtemään mukaan vähän hankalammalekin reissulle kuin all-inclusive, kanssa, kun itse tykkään nähdä mitä kauniiden kulissien takana tapahtuu ja miten siellä eletään, eli lähden mieluiten pikkukyliin, -kaupunkeihin ja maaseudulle, joissa kohtaa aidompia asioita. 

2 - 6 viikkoa vuodessa????

Taidat olla työtön lottovoittaja.

Mulla ei oo aikaa eikä rahaa käydä turhilla lomareissuilla. Viimeksi kävin etelänlomalla 2014 ja se makso puolen vuoden nettopalkan kun koko perhe oli maksettavana.

Vierailija
388/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mukava koti ja matkustaminen sulje toisiaan pois. Tuskin kukaan matkustaa 365 päivää vuodessa.

Tampio.

Jos on mukava koti haluaa siellä olla 365 päivää vuodessa.

Tampio.

No, mulla on 2 ihanaa kotia joista toinen ulkomailla, näissä n 50/50  JA lisäksi reissaan

tampio!

Olette erilaisia ihmisiä, mutta sivistyneiltä ja kohteliailta vaikutatte molemmat.

-eri

Vierailija
389/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan matkustelua paljon enemmän kuin vaimoni.

-m42-

Hyvä joka tapauksessa, että et kirjoita "vaimoani".

Vierailija
390/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa ulkomaille etsimään miestä joka suostuu provider suhteeseen kun suomalaiset miehet ei siihen suostu. Ja helppohan se on naisena lähteä ja matkustella kun aina löytyy miehiä jotka maksaa naiselle kaiken mitä nainen haluaa. Miehelle se on ihan eri asia kun mies joutuu aina maksamaan kaiken itse ja todennäköisesti joutuu vielä maksamaan jollekin naiselle asioita samalla kun kunnon palvelijana joutuu kantamaan naisen laukkuja ja kauppakasseja

Vierailija
391/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja tykkään matkustaa nimenomaan junalla, mutta useimmat naiset eivät, vaan he haluavat matkustaa vain lentokoneella ja autolla. 

Kompromissina olemme vaimon kanssa matkustaneet suomesta toiseen maahan lentämällä mutta siirtyneet siellä paikasta toiseen junalla. 

Vierailija
392/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa ulkomaille etsimään miestä joka suostuu provider suhteeseen kun suomalaiset miehet ei siihen suostu. Ja helppohan se on naisena lähteä ja matkustella kun aina löytyy miehiä jotka maksaa naiselle kaiken mitä nainen haluaa. Miehelle se on ihan eri asia kun mies joutuu aina maksamaan kaiken itse ja todennäköisesti joutuu vielä maksamaan jollekin naiselle asioita samalla kun kunnon palvelijana joutuu kantamaan naisen laukkuja ja kauppakasseja

Tiedän toki kaikkien naisten ajatukset/arvot heitä itseäänkin paremmin, joten (katteetta lesona) miesselitän tieni tähtiin (tai tähteisiin).

Vierailija
393/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle reissaaminen on henkireikä, enkä voisi olla miehen, joka ei ole valmis lähtemään mukaan vähän hankalammalekin reissulle kuin all-inclusive, kanssa, kun itse tykkään nähdä mitä kauniiden kulissien takana tapahtuu ja miten siellä eletään, eli lähden mieluiten pikkukyliin, -kaupunkeihin ja maas

EIhän tuohon mitään lottovoittoja tarvita. Meillä menee n. 10 000e nuppi matkustamisiin vuodessa ja kaikki lomat. Loput ajat painetaan töitä. Ei lapsia. Nettotulot n. 30 000e molemmilla. Emme oikein muuta harrastakaan. Nämä on valintakysymyksiä. Toiset laittaa rahaa, shoppailuun, ravintoloihin, kesämökkeihin, autoihin ym. 

Vierailija
394/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaseudulla miehetkin jää paikkakunnalle asumaan kun naiset häipyy heti kun mahdollista.

Tätä olin itsekin tulossa sanomaan. Jumahtavat sinne synnyinseuduille ja naiset häipyvät paremman elämän perässä kaupunkeihin. Ehkä ovat enempi tuollaisia kaavoihin kangistujia ja naisia kiinnostaa uudet kokemukset sekä paikat. Ovat uteliaampia.

Olen maalta ja vanhempani ovat myös. Rakastan maalaiselämää. Se ei silti pois sulje sitä, että tykätään myös nähdä maailmaa. Koko perhe itseasiassa tykätään, vaikka "maalaisjuntteja" ollaankin.

Vierailija
395/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta. Kertoo vain miehistä itsestään tuo jatkuva seksistä vaahtoaminen. 😂

Miten se voikin liittyä ihan joka asiaan, kun miehen kanssa juttelee. 🤣

Vierailija
396/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa nähdä maailmaa ennen kuin on synnyttää lapsia ja on lukittuna lapsiarkeen ja työoravanpyörään.

Vierailija
397/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle reissaaminen on henkireikä, enkä voisi olla miehen, joka ei ole valmis lähtemään mukaan vähän hankalammalekin reissulle kuin all-inclusive, kanssa, kun itse tykkään nähdä mitä kauniiden kulissien takana tapahtuu ja miten siellä eletään, eli lähden mieluiten pikkukyliin, -kaupunkeihin ja maas

Kaksi syytä;

1) Jos saisit olla päivän miehenä voisit jotenkin ymmärtää. Evoluutio luoma vietti, jotta homo sapiens ei kuolisi sukupuuttoon. 

2) Naiset harrastaa niin paljon irtoseksiä ulkomailla tietyissä tunnetuissa lomakohteissa, että mielikuva muuttuu kaikkeen matkustamisiin / seksiin kaikkialla, joka ei pidä paikkansa. 

Vierailija
398/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa nähdä maailmaa ennen kuin on synnyttää lapsia ja on lukittuna lapsiarkeen ja työoravanpyörään.

Nykynainen haluaa skipata koko lapsiansan (ja usein myös mieslapsikivireen) eikä synnytä palvelijoita riistävälle ja hyväksikäyttävälle eliitille.

Vierailija
399/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Miehet matkustele enemmän työn puolesta ja tekee myös näitä poikien reissuja, kun vaimo on lasten kanssa kotona. 

Vierailija
400/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"1) Jos saisit olla päivän miehenä voisit jotenkin ymmärtää. Evoluutio luoma vietti, jotta homo sapiens ei kuolisi sukupuuttoon. 

2) Naiset harrastaa niin paljon irtoseksiä ulkomailla tietyissä tunnetuissa lomakohteissa, että mielikuva muuttuu kaikkeen matkustamisiin / seksiin kaikkialla, joka ei pidä paikkansa". 

Kyllä kyllä. Siksipä täytyykin solvata naisia siitä että luulee heidän ajattelevan, kuten itse ajattelee.