Miksi matkustelu kiinnostaa naisia paljon enemmän kuin miehiä
Esim facen reissunaiset ryhmässä on paljon naisia, jotka reissaa joko yksinään tai etsii tuntemattomista matkaseuraa, kun omaa miestä reissaaminen ei kiinnosta.
Deittisovelluksisss saa huomsta, että miehille matkustelua harrastava nainen on turn off. Miksi?
Kommentit (452)
Suomessa nainen tuntee olevansa vankina, ellei rahaa ja aikaa. Ulkomailla vapaa. Turvalliset paikat.
Naiset haluavat leveillä muille naisille, missä ovat matkustaneet ja missä luksus butiikeissa on käyty. Kuvissa tietenkin Chanel, LV, Gucci ja sellainen ärsyttävä ilme naamalla, kaikilla on sama ilme, sellainen muovinen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat leveillä muille naisille, missä ovat matkustaneet ja missä luksus butiikeissa on käyty. Kuvissa tietenkin Chanel, LV, Gucci ja sellainen ärsyttävä ilme naamalla, kaikilla on sama ilme, sellainen muovinen.
Jos kävisin jossain lomalla en ottaisi yhtään kuvaa someen ja itsellenikin vain jos joku muu ottaa musta kuvan. Luksus ei kuulu elämääni, alepan muovipussissa kantaa romut paremmin kuin (k)anaali, luuvittun, kussin tai sellasen laukussa. Ilmekin olisi lähinnä vıttuuntunut koko reissun ajan.
N40
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu on perseestä. Kotona paljon mukavampaa.
Vuosia jouduin reissata ympäri maailmaa töiden takia ja inhosin joka hetkeä. En voi käsittää miksi kukaan jolla on hyvä koti lähtisi vapaaehtoisesti jonnekin muualle ja vielä maksaisi siitä tuhansia euroja.
Ehkä naisten kodit on surkeita.
Työmatkaillessa nyt ei hirveästi ehdi näkeä eikä kokea mitään. Mutta jos kaikki matkat millä ylipäätään käy on surkeita niin silloin kyllä kannattaa katsoa peiliin, että miksi järjestää vain surkeita matkoja itselleen. Miksi menee surkeaan kohteeseen, surkeaan hotelliin, surkealla lentoyhtiöillä, surkeaan vuodenaikaan, syö surkeissa ravintoloissa jne. Ihan omista valinnoista se loma loppujen lopuksi koostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n esittämään kysymykseen saa vastauksen siitä, että suuri osa naisista on isoiksi kasvaneita lapsia.
Lapsen mieli aikuisen kehossa.
Lapsenmieliset ihmiset ovatkin niitä onnellisempia.
Osa naisista on kyllä hassuja, silleen melkein niin kuin aikuisia, mutta ei sitten kuitenkaan. Melko liikuttavaa. Usein ovat vielä kovin tohkeissaan touhutessaan jotain lapsellisia järjettömyyksiä.
Paljon hupia saa kyllä seuratessaan noita touhuja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo kyllä enemmän sinusta kuin kaikista naisista. Jos seuraat instassa jotain luksusmatkailua harrastavia instabeibejä niin tottakai kaikki sisältö on tuommoista.
Miksi ap:ta kiinnostaa (vai jurppii?) naisten ja miesten kiinnostuksen kohteiden erot? Naisetkin ovat yksilöitä?
Naiset väärässä kun nauttivat autonomiastaan ja menevät/tekevät omien mielihalujensa mukaan? Miksi näin?
Miten se on mieheltä/miehiltä pois että naisetkin toteuttavat itseään? Lähteekö kontrolli ja valta alistaa YHYY?
Mihin tämä teidän 'tieto' naisten pelkästä sekstailusta ulkomailla perustuu jos ette ikinä käy itse ulkomailla naisten tekemisiä todistamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu on perseestä. Kotona paljon mukavampaa.
Vuosia jouduin reissata ympäri maailmaa töiden takia ja inhosin joka hetkeä. En voi käsittää miksi kukaan jolla on hyvä koti lähtisi vapaaehtoisesti jonnekin muualle ja vielä maksaisi siitä tuhansia euroja.
Ehkä naisten kodit on surkeita.
Työmatkaillessa nyt ei hirveästi ehdi näkeä eikä kokea mitään. Mutta jos kaikki matkat millä ylipäätään käy on surkeita niin silloin kyllä kannattaa katsoa peiliin, että miksi järjestää vain surkeita matkoja itselleen. Miksi menee surkeaan kohteeseen, surkeaan hotelliin, surkealla lentoyhtiöillä, surkeaan vuodenaikaan, syö surkeissa ravintoloissa jne. Ihan omista valinnoista se loma loppujen lopuksi koostuu.
En mene surkeille reissuille kun en reissaa. Se on paras valinta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tämä teidän 'tieto' naisten pelkästä sekstailusta ulkomailla perustuu jos ette ikinä käy itse ulkomailla naisten tekemisiä todistamassa?
Koska aina työreissuilla on halukkaita suominaisia tarjolla. En näytä suomalaiselta niin naiset luulleet paikalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää ratsastako norsuilla. Se on eläinrääkkäystä. Ei mulla muuta.
Joissan paikoissa kohtelevat norsuja hyvin, monessa paikassa valitettavasti ei. Ottakaa ainakin selvää asiasta, että paikka missä ratsastatte on hyvämaineinen.
Norsun fysiikka ei kestä sitä. Ei ole merkitystä kuka niitä pitää, niillä ei saa ratsastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissan paikoissa kohtelevat norsuja hyvin, monessa paikassa valitettavasti ei. Ottakaa ainakin selvää asiasta, että paikka missä ratsastatte on hyvämaineinen.
Norsun fysiikka ei kestä sitä. Ei ole merkitystä kuka niitä pitää, niillä ei saa ratsastaa.
Mun fysiikka ei kestäny kun lehmä ratsasti mulla. Tosin tämä ei ollu lomareissussa vaan pikkujoulujen jatkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska aina työreissuilla on halukkaita suominaisia tarjolla. En näytä suomalaiselta niin naiset luulleet paikalliseksi.
Aika jännä, että kaikissa paikoissa, joissa käyt, törmäät suomalaisiin naisiin. Itse olen matkustanut vaikka kuinka monessa maassa, mutta todella harvoin olen tullut muita suomalaisia vastaan. Jatkokysymys: miksi seksiä varten pitäisi lähteä ulkomaille? Etkö ole koskaan tavannut suomalaista naista, joka harrastaa seksiä Suomessa? Jos seksi on pääasia mielessä, niin luulisi, että helpommalla pääsisi menemällä paikalliseen baariin kuin matkustamalla Buenos Airesiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun fysiikka ei kestäny kun lehmä ratsasti mulla. Tosin tämä ei ollu lomareissussa vaan pikkujoulujen jatkoilla.
Hyvä. Voitkin jättää naiset, norsut, lehmät ja lampaat rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi pikkujouluissa juo vähemmän niin et päädy naapurin isännän pellolle.
Vierailija kirjoitti:
Siihen että tyhjäpääyrmymies ei itse ymmärrä minkään muun kuin pllupllupllun päälle ja jos joskus sattuu vahingossa tai pakosta matkustamaan niin sielläkin aina vaan tämä sama ainut koirasurostavoite. Täytyyhän sen näin ollen olla täsmälleen sama ja täsmälleen samoin ihan kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, että kaikissa paikoissa, joissa käyt, törmäät suomalaisiin naisiin. Itse olen matkustanut vaikka kuinka monessa maassa, mutta todella harvoin olen tullut muita suomalaisia vastaan. Jatkokysymys: miksi seksiä varten pitäisi lähteä ulkomaille? Etkö ole koskaan tavannut suomalaista naista, joka harrastaa seksiä Suomessa? Jos seksi on pääasia mielessä, niin luulisi, että helpommalla pääsisi menemällä paikalliseen baariin kuin matkustamalla Buenos Airesiin.
Sossun tuilla elävät naiset, joilla on lapsia viidelle eri miehelle, tuskin hirveästi Buenos Airesissa matkustelevat. Eivätköhän he ole tulleet raskaaksi ihan koti-Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat seksiä mahdollisimman monen miehen kanssa ympäri maailmaa, miehelle riittää yksi nainen.
Moni nainen hyppisi riemusta, jos se oma mies lähtisi aina matkalle mukaan. Mutkun ei se jaksa.
Oma mies? Tule pois sieltä 90 luvulta.
Naimissa oleville puoliso on oma. Polyamoriassa lienee toisin.
Vierailija kirjoitti:
No mua ei tollaset kohteet vois vähempää kiinnostaa eikä mulla ole someprofiilia.
Haluan nähdä kauniita luontokohteita ja ihan tavallisten ihmisten elämää eri puolilla maailmaa. Aktiivimatkat on mun juttu. Lisäksi ruokakulttuuri ja arkkitehtuuri kiinnostaa.
Eri, paljon reissuja takana ja tasan kerran en harrastanut seksiä brassinaisen kanssa kun tämä ehti nukahtaa liian aikaisin. Mikään kulttuuri tai taide ei vedä vertoja kunnon kiihkeälle lomaseksille.
N45