Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyundai Matrix on hylätty katsastuksessa 21 vuoden ja 10 kuukauden ja 27 päivän ikäisenä

Vierailija
08.10.2025 |

Tämä oli eka kerta että näin tapahtui.

Tämän auton kunto on notkahtanut viimeisen vuoden aikana. Hylkäyksen syynä:heilahduksenvaimennin oikea taka ja taka-aksilapalkki ruostevaurioitunut vasen ja oikea puoli.

Mitä mietteitä herättää?

Toyotalleko ei olisi näin käynyt?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki autot joilla alkaa olla ikää se 20 vuotta +, niin mahdollisuudet hylkyyn ovat aika korkeat. Ei kyllä pahemmin kannata alkaa ruostevaurioita tuosta korjaamaan, vaan ajaa suoraan romuttamolle. En itse alkaisi näkemään vaivaa, vaikka olisi minkä merkkinen auto kyseessä. Joku tee-se-itse hemmo tuon voisi laittaa kuntoon.

Vierailija
2/3 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta on melko paljon mille tahansa autolle. Ihme jossei aiemmin ole isompia vikoja ollut, ellei niitä sitten ole korjattu jo ennen katsastusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki autot joilla alkaa olla ikää se 20 vuotta +, niin mahdollisuudet hylkyyn ovat aika korkeat. Ei kyllä pahemmin kannata alkaa ruostevaurioita tuosta korjaamaan, vaan ajaa suoraan romuttamolle. En itse alkaisi näkemään vaivaa, vaikka olisi minkä merkkinen auto kyseessä. Joku tee-se-itse hemmo tuon voisi laittaa kuntoon.

Tottakai kannattaa korjata. Vai saatko sillä korjaushinnalla jostain uuden auton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän