Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi matkustelu kiinnostaa naisia paljon enemmän kuin miehiä

Vierailija
08.10.2025 |

Esim facen reissunaiset ryhmässä on paljon naisia, jotka reissaa joko yksinään  tai etsii tuntemattomista matkaseuraa, kun omaa miestä reissaaminen ei kiinnosta.

Deittisovelluksisss saa huomsta, että miehille matkustelua harrastava nainen on turn off. Miksi?

Kommentit (452)

Vierailija
241/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin tykkään vaihtaa maisemaa, syödä erilaisia ruokia, tavata uusia ihmisiä, puhua eri kieliä, nähdä erilaisia kulttuureja, maita, ilmastovyöhykkeitä, kaupunkeja, museoita, konsertteja, taidetta, eläimiä Tänäänkin lähdössä taas. Mukaan kelpaa älykäs ja hauska mies. Muut jääköön kotiin. 

Minä en tykkää lentokoneista enkä väen paljoudesta. En tykkää paikoista missä on kaikki kahvilat turisteja täynnä ja hirveästi väkeä joka puolella. 

Tollasesssa ympäristössä tulee paniikkihäiriö kohtaus. 

Vierailija
242/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessakin tulee paniikkihäiriö kohtaus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat multa horsman.

Se rentun ruusu on.

(Rentun ruusu on.)

Sen poimin tuolta maantien ojasta.

Saat multa horsman.

Se rentun ruusu on.

(Rentun ruusu on.)

Kuin juoppolalli tuli pojasta.

Olen viikon ollut tiettömällä tiellä.

Rapakosta krapulassa heräsin.

Eivät ruusut kuki eikä tuoksu siellä.

Yhden horsman mukaan keräsin.

Sinne maantien ojaan viimein taju sammui.

Niin kuin sika röhkin kuravedessä.

Sittisontiainen pörräs, lehmä ammui.

Paluu arkeen oli edessä.

Saat multa horsman.

Se rentun ruusu on.

(Rentun ruusu on.)

Saat multa horsman.

Se rentun ruusu on.

(Rentun ruusu on.)

Tämä horsmankukka on kuin antajansa.

Rikkaruoho elon yrttitarhassa.

Voiko muuta tuoda renttu reissultansa.

Hortoiltuaan kauan harhassa.

Tämän lahjan annan silti sydämestä.

Niin kuin anteekspyynnön, katumuksenkin.

Pian se kuihtuu, ei se maljakossa kestä.

Niin käy joka lupauksenkin.

Saat multa horsman.

Se rentun ruusu on.

(Rentun ruusu on.)

Saat multa horsman.

Se rentun ruusu on.

(Rentun ruusu on.)

Saat multa horsman.

Se rentun ruusu on.

(Rentun ruusu on.)

Saat multa horsman.

Se rentun ruusu on.

(Rentun ruusu on.)

Saat multa horsman.

Se rentun ruusu on.

(Rentun ruusu on.)

Vierailija
244/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalinta näille kotikammarin vässyköille on nainen, joka päättää omista menoista, rahoista, vartalosta ja tulevaisuudesta. Ja se sama pelko pitää heidät siellä kammarissa. 

joo, sä oot tosi tärkeä ja mielenkiintoinen. kaikki miehet miettii just sua kun niin rohkeasti käyt siellä turistimatkalla suojatyöpaikasta saamillasi rahoilla

Vierailija
245/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokoneessakin tulee paniikkihäiriö kohtaus. 

Ei pääse pois. Järkyttävä paikka. 

Vierailija
246/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo, tuo tuli selväks. turhaan siis yrität selitellä toimintaasi kun teet kuitenkin vaan ihan sitä mitä itse haluat

^ Kuten sinäkin ja kaikki muutkin. Vai jäätkö sinä kotiin, koska joku käskee ja synnytät väkipakolla lapsia, että työnantajat saa halpaa työvoimaa ja syöt pelkkää itsekasvatettua perunaa? 

pointti oli se, että yritetään tuolla lapsettomuudella jotenkin oikeuttaa matkustelua. lapsettomuus nyt ei oo mikään sellainen asia josta nykysyntyvyydellä olis syytä olla erityisen ylpeä

eipä siinä, ole lapseton jos et halua lapsia. ja matkustele jos haluat matkustella, ei sitä kukaan estä. varmaan pääsisit itsekin helpommalla kun päästäisit irti tuosta tarpeeseta poseerata jotenkin muita parempana ihmisenä

Parempana? Eikös nää lentelyä vastustavat juuri yritä poseerata? Minä sanoin että elämä on valintoja. Olisi hyvä laskea se oma hiilijalanjälki ja katsoa, mistä se koostuu. Lapsesta tulee todella suuri ja autosta myös. On suurin ekoteko olla tekemättä lasta tai jäättää max yhteen. Minä en ole parempi kuin muut. Minä olen ihminen joka tekee valintoja. 

Vierailija
247/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska junat ja naiset ovat luotuja kulkemaan

Vierailija
248/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n esittämään kysymykseen saa vastauksen siitä, että suuri osa naisista on isoiksi kasvaneita lapsia.

Lapsen mieli aikuisen kehossa.

Tämä yhdistettynä sairaalloiseen opportunismiin ja liskoaivoista kumpuavaan selvitymisviettiin eli alistumiseen valloittajalla.

mitä sä nyt oikeen selität

Ymmärtäjät ymmärtävät.

Vierailija
249/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pointti oli se, että yritetään tuolla lapsettomuudella jotenkin oikeuttaa matkustelua. lapsettomuus nyt ei oo mikään sellainen asia josta nykysyntyvyydellä olis syytä olla erityisen ylpeä

eipä siinä, ole lapseton jos et halua lapsia. ja matkustele jos haluat matkustella, ei sitä kukaan estä. varmaan pääsisit itsekin helpommalla kun päästäisit irti tuosta tarpeeseta poseerata jotenkin muita parempana ihmisenä

Parempana? Eikös nää lentelyä vastustavat juuri yritä poseerata? Minä sanoin että elämä on valintoja. Olisi hyvä laskea se oma hiilijalanjälki ja katsoa, mistä se koostuu. Lapsesta tulee todella suuri ja autosta myös. On suurin ekoteko olla tekemättä lasta tai jäättää max yhteen. Minä en ole parempi kuin muut. Minä olen ihminen joka tekee valintoja. 

jepjep, et sä vaan osaa tota selittelyä ja oman toimintas oikeuttamista lopettaa

Vierailija
250/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalinta näille kotikammarin vässyköille on nainen, joka päättää omista menoista, rahoista, vartalosta ja tulevaisuudesta. Ja se sama pelko pitää heidät siellä kammarissa. 

joo, sä oot tosi tärkeä ja mielenkiintoinen. kaikki miehet miettii just sua kun niin rohkeasti käyt siellä turistimatkalla suojatyöpaikasta saamillasi rahoilla

🤣 semmonen katkera siellä kellarissa. Mee ulos, nätti ilma.

Vierailija
251/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska junat ja naiset ovat luotuja kulkemaan

Ei kaikki. Tykkään mökkeilystä Suomessa enemmän. 

Vierailija
252/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset äänestää vihreitä, tuhoavat luontoa lentämällä ja alistavat paikallista väestöä, pitäen heitä toisarvoisina ihmisinä. Matkailu tekee naisista ahdasmielisiä juntteja, jotka kuvittelevat elämäntapansa olevan ainoa oikea.

Vierailija
253/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n esittämään kysymykseen saa vastauksen siitä, että suuri osa naisista on isoiksi kasvaneita lapsia.

Lapsen mieli aikuisen kehossa.

Tämä yhdistettynä sairaalloiseen opportunismiin ja liskoaivoista kumpuavaan selvitymisviettiin eli alistumiseen valloittajalla.

mitä sä nyt oikeen selität

Ymmärtäjät ymmärtävät.

kukaan ei ymmärrä mitä helvettiä yrität selittää. et taida enää edes kyetä muistamaan mistä tässä keskustelussa oli kyse

Vierailija
254/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset potevat ilmastoahdistusta, mutta itse kiihdyttävät sitä hupilentelyillään.

Vierailija
255/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jepjep, et sä vaan osaa

Onko sulla lapsia? Miten perustelet niiden hankinnan? 

Vierailija
256/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣 semmonen katkera siellä kellarissa. Mee ulos, nätti ilma.

juu sä vaikutat todella tyytyväiseltä ja tasapainoiselta ihmiseltä

Vierailija
257/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo, tuo tuli selväks. turhaan siis yrität selitellä toimintaasi kun teet kuitenkin vaan ihan sitä mitä itse haluat

^ Kuten sinäkin ja kaikki muutkin. Vai jäätkö sinä kotiin, koska joku käskee ja synnytät väkipakolla lapsia, että työnantajat saa halpaa työvoimaa ja syöt pelkkää itsekasvatettua perunaa? 

Parempana? Eikös nää lentelyä vastustavat juur

Tee ekoteko ja lakkaa hengittämästä.

Vierailija
258/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Onko sulla lapsia? Miten perustelet niiden hankinnan? 

ei ole lapsia, enkä ole koskaan sellaisia halunnut. mutten koe että olisin sen vuoks jotenkin oikeutetumpi tekemään asioita toisin kuin kukaan muukaan. pitemminkin päinvastoin, joltain lapsiperheelta matkustelu on jotenkin ymmärrettävämpää

Vierailija
259/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden suojatyöloisten ainoa tehtävä "työssään" on kiusata veronmaksajaa turhalla byrokratialla.

Vierailija
260/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat huomiota ja hyväksyntää matkustelulla.

Niinku keneltä?

Ei vaan todellisuudessa naiset haluaisivat vain olla rauhassa (tietäisit tämän jos olisit itse nainen). Mies itseriittoisena ja itsekeskeisine maailmankuvineen ei kestä/hyväksy tätä ja toivoisi, että projisoinnilla ja tosiasioiden vääristelyllä (usein päälaelleen ja kieroon) mies itse saisi mitä mies haluaisi = huomiota ja hyväksyntää naisilta (pääsyn hyötypassaussuhteeseen).

miks naiset sitten matkustelee jos haluavat olla rauhassa.

Matkusteluun on kaikilla omat motivaationsa, joita sinä taantuneena inkkeliumpinuppina et ymmärrä/kestä, mutta kellään ei ole sinullekaan seliseliselittelytilitysvelvollisuutta. Kyllä vaan matkustellessakin ja reissussakin halutaan olla rauhassa ja välttää epätoivottu seura. Sinullakin lienee takiaisia, joiden seurassa et viihdy niin täten ymmärrät jos haluat ymmärtää.