Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi matkustelu kiinnostaa naisia paljon enemmän kuin miehiä

Vierailija
08.10.2025 |

Esim facen reissunaiset ryhmässä on paljon naisia, jotka reissaa joko yksinään  tai etsii tuntemattomista matkaseuraa, kun omaa miestä reissaaminen ei kiinnosta.

Deittisovelluksisss saa huomsta, että miehille matkustelua harrastava nainen on turn off. Miksi?

Kommentit (452)

Vierailija
221/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset jättävät lapset hommaamatta ilmastonmuutoksen aiheuttaman ahdistuksen vuoksi ja paasaavat liharuoan päästöistä, mutta matkustelevat sitten senkin edestä. 

Niin, valintoja. Ei autoa, miestä, lasta tai lihaa. Erittäin isot päästövähennykset. Lentää voi kun on jo tehnyt oman osansa. Mitä miehet tekee?

suomessa on syntyvyydestä pulaa. maailman kummallisin tekosyy oikeuttaa saastuttamista sillä ettei hanki lapsia. itsekkyyden huipentuma

Meillä on yksi elämä. Äitinä olo ja miehen passaaminen ei kiinnosta. Ura ja matkustelu kiinnostaa. Itkekää vaan, mutta nainenkin on vapaa olento, joka voi tehdä ne valinnat, mitkä tahtoo, kuten miehetkin. Ulkomaille muuttokin on vsihtoehto.

Vierailija
222/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten on turvallisempaa matkustaa yksin. Naisen on turvallisempaa matkustaa jonkun kanssa ja kaksistaan on turvallisempaa liikkua myöhempään illalla ulkona.

Itse reissaan enemmän kuin mieheni. Välillä yksin, välillä mieheni kanssa ja välillä ystävien. Reissuni ei näy somessa, mutta isälleni lähetän linkin lomakuviini. Koska hän on pyytänyt niitä. Toki hän saa kuvat viiveellä, koska kuvia selataan aikaisintaan vasta matkalla kotiin.

Onhan siellä yhdellä Indonesian saarellakin kadonnut vaikka kuinka monta reissaajaa, että turvallista on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä kenenkään kirjoittavan provosoivasti tekeytyen vastakkaiseksi sukupuoleksi?

miten tää nyt liittyy enää mihinkään? siis tuo kirjoittajahan myös olleensa mies, ei sillä etteikö se alustapitäen olis ollut selvää. mut joo, kyllä miehet joskus tekee sitä että tekeytyvät naiseks ja suoltavat muka naisena noita samoja omituisia fetissejä/pakkomielteitänsä.

"en ole eläissäni nähnyt naisen suhtautuvan noin pakkomielteisesti maskuliinisuuteen"

Siitä voit miettiä.

et taida tietää itsekään mitä yrität sanoa

Vierailija
224/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset jättävät lapset hommaamatta ilmastonmuutoksen aiheuttaman ahdistuksen vuoksi ja paasaavat liharuoan päästöistä, mutta matkustelevat sitten senkin edestä. 

Niin, valintoja. Ei autoa, miestä, lasta tai lihaa. Erittäin isot päästövähennykset. Lentää voi kun on jo tehnyt oman osansa. Mitä miehet tekee?

suomessa on syntyvyydestä pulaa. maailman kummallisin tekosyy oikeuttaa saastuttamista sillä ettei hanki lapsia. itsekkyyden huipentuma

Meillä on yksi elämä. Äitinä olo ja miehen passaaminen ei kiinnosta. Ura ja matkustelu kiinnostaa. Itkekää vaan, mutta nainenkin on vapaa olento, joka voi tehdä ne valinnat, mitkä tahtoo, kuten miehetkin. Ulkomaille muuttokin on vsihtoehto.

joo, tuo tuli selväks. turhaan siis yrität selitellä toimintaasi kun teet kuitenkin vaan ihan sitä mitä itse haluat

Vierailija
225/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehiä matkustelu kiinnostaa, mutta kohde tahtoo olla Thaimaa tai ylipäätään Aasia. Miksiköhän?

Sama se on kuin naisilla - sinne mennään s*ksin ja mahdollisen uuden kumppanin perässä. Ei se sen kummempaa ole.

Miehiä ei enää kiinnosta Euroopan maat, yms. koska sieltä ei s*ksiä saa enää kuin rahalla. Ja uusi kumppani sieltä on samaa roskaa kuin täällä Suomessa.

noniin eli siis tää on pelkkää tiettyjen miesten projisointia. itse rampataan seksin perässä thaimaassa, niin ei osata nähdä että matkustelulle vois olla joku muukin syy

Juu, naiset menee etsimään jussiboita sinne. On niiiin söpö "neiti".

Tämä on muutrn hyvin vahva epäilys näistä miesten reissuista. Joskus ihan niiltä vaimoiltaankin. Perusteensa haisulle asiasta löytyy.

Vierailija
226/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat huomiota ja hyväksyntää matkustelulla.

Häh? Mä ainakin haluan uusia kokemuksia ja seikkailuita plus tietenkin tutustua paikalliseen ruokaan. Joskus toki haluan vaan ottaa rennosti rannalla tai uima-altaalla mutta harvemmin. Tykkään enemmän kaupunki-ja aktiivilomista kuin rantalomista.  

Vierailija
227/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkään vaihtaa maisemaa, syödä erilaisia ruokia, tavata uusia ihmisiä, puhua eri kieliä, nähdä erilaisia kulttuureja, maita, ilmastovyöhykkeitä, kaupunkeja, museoita, konsertteja, taidetta, eläimiä Tänäänkin lähdössä taas. Mukaan kelpaa älykäs ja hauska mies. Muut jääköön kotiin. 

Vierailija
228/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n esittämään kysymykseen saa vastauksen siitä, että suuri osa naisista on isoiksi kasvaneita lapsia.

Lapsen mieli aikuisen kehossa.

Tämä yhdistettynä sairaalloiseen opportunismiin ja liskoaivoista kumpuavaan selvitymisviettiin eli alistumiseen valloittajalla.

Vierailija
229/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n esittämään kysymykseen saa vastauksen siitä, että suuri osa naisista on isoiksi kasvaneita lapsia.

Lapsen mieli aikuisen kehossa.

Tämä yhdistettynä sairaalloiseen opportunismiin ja liskoaivoista kumpuavaan selvitymisviettiin eli alistumiseen valloittajalla.

mitä sä nyt oikeen selität

Vierailija
230/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttavapiirissäni itseasiassa miehet matkustelevat enemmän, ovat jopa sellaisia, että lähtevät kuukaudeksi yksinään esim. kiertelemään Italiaa, Espanjaa, Aasiaan, Australiaan tms. eli todellisia maailmanmatkaajia. 

Vierailija
231/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat rohkeampia, sopeutuvaisempia ja uteliaampia kuin miehet. Siksi. 

Vierailija
232/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, tuo tuli selväks. turhaan siis yrität selitellä toimintaasi kun teet kuitenkin vaan ihan sitä mitä itse haluat

^ Kuten sinäkin ja kaikki muutkin. Vai jäätkö sinä kotiin, koska joku käskee ja synnytät väkipakolla lapsia, että työnantajat saa halpaa työvoimaa ja syöt pelkkää itsekasvatettua perunaa? 

Vierailija
233/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinku keneltä?

Ei vaan todellisuudessa naiset haluaisivat vain olla rauhassa (tietäisit tämän jos olisit itse nainen). Mies itseriittoisena ja itsekeskeisine maailmankuvineen ei kestä/hyväksy tätä ja toivoisi, että projisoinnilla ja tosiasioiden vääristelyllä (usein päälaelleen ja kieroon) mies itse saisi mitä mies haluaisi = huomiota ja hyväksyntää naisilta (pääsyn hyötypassaussuhteeseen).

Vierailija
234/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin tykkään vaihtaa maisemaa, syödä erilaisia ruokia, tavata uusia ihmisiä, puhua eri kieliä, nähdä erilaisia kulttuureja, maita, ilmastovyöhykkeitä, kaupunkeja, museoita, konsertteja, taidetta, eläimiä Tänäänkin lähdössä taas. Mukaan kelpaa älykäs ja hauska mies. Muut jääköön kotiin. 

Minä en tykkää lentokoneista enkä väen paljoudesta. En tykkää paikoista missä on kaikki kahvilat turisteja täynnä ja hirveästi väkeä joka puolella. 

Vierailija
235/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinku keneltä?

Ei vaan todellisuudessa naiset haluaisivat vain olla rauhassa (tietäisit tämän jos olisit itse nainen). Mies itseriittoisena ja itsekeskeisine maailmankuvineen ei kestä/hyväksy tätä ja toivoisi, että projisoinnilla ja tosiasioiden vääristelyllä (usein päälaelleen ja kieroon) mies itse saisi mitä mies haluaisi = huomiota ja hyväksyntää naisilta (pääsyn hyötypassaussuhteeseen).

miks naiset sitten matkustelee jos haluavat olla rauhassa.

Vierailija
236/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suvussta on jo 1800-luvun lopulta saakka nimenomaan naiset lähteneet ulkomaille ja monet jääneet sille tielleen. Joka sukupolvesta vähintään yksi. Tässä sukupolvessa se olen minä, asunut ulkomailla jo 30 vuotta ja reissaan paljon. En osaa sanoa miksi miehet eivät ole lähteneet, mukavuudenhalu luultavasti. 

Vierailija
237/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykkää lentokoneista enkä väen paljoudesta. En tykkää paikoista missä on kaikki kahvilat turisteja täynnä ja hirveästi väkeä joka puolella. 

Ihanaa istua mökin terassilla Suomessa ja katsella luontoa ja on hiljaista. 

Vierailija
238/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta näille kotikammarin vässyköille on nainen, joka päättää omista menoista, rahoista, vartalosta ja tulevaisuudesta. Ja se sama pelko pitää heidät siellä kammarissa. 

Vierailija
239/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Kuten sinäkin ja kaikki muutkin. Vai jäätkö sinä kotiin, koska joku käskee ja synnytät väkipakolla lapsia, että työnantajat saa halpaa työvoimaa ja syöt pelkkää itsekasvatettua perunaa? 

pointti oli se, että yritetään tuolla lapsettomuudella jotenkin oikeuttaa matkustelua. lapsettomuus nyt ei oo mikään sellainen asia josta nykysyntyvyydellä olis syytä olla erityisen ylpeä

eipä siinä, ole lapseton jos et halua lapsia. ja matkustele jos haluat matkustella, ei sitä kukaan estä. varmaan pääsisit itsekin helpommalla kun päästäisit irti tuosta tarpeeseta poseerata jotenkin muita parempana ihmisenä

Vierailija
240/452 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, me kaikki ollaan erilaisia. Mutta sekös on joillekin kovin vaikea ymmärtää.