Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi on levoton maa.

Vierailija
23.09.2008 |

Asun ulkomailla ja ku tulin iltapäiväl kotiin ja avasin TVn niin huomasin että uutisissa oli juttua kuin Suomessa TAAS joku on ammuskellut.

Mä en tiennyt pitäiskö itkeä vai nauraa. Itku tietty tuli siitä itse tapahtumasta mutta samalla mua huvitti että kuinkakohan mä nyt saan kuulla miten Suomessa vaan ammuskellaan kokoajan. Maailmalla varmaan yleistetään että kaikki suomalaiset ovat samanlaisia.

Nyt on ollut Jokelan ja tän tapauksen lisäks se Myyrmanni tapaus ja sitten se mikä tapahtu siellä ampuma klubilla. Ja onhan sitä muutenki saanut lehdestä lukea kuin joku perheen isä on tappanut vaimonsa ja lapsensa. Enpä tiiä uskallanko enään tulla Suomeen. ;)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edellisen tapaukset ovat heillä myös mielessä.

t:ap

Vierailija
2/2 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ku tuppaa puhumaan kuin muualla tapahtuu kokoajan jotain ja sit Suomi on niin hyvä maa ja suomalaiset hyviä ihmisiä.

Sitten esimerkiksi jos tapahtuu jotain terrori-iskuja niin sit yleistetään että kaikki muslimit ovat terroristeja ja Islam kannustaa terrorismiin vaik näin ei oo. Samalla lailla varmaan nyt sit maailmalla yleistetään että kaikki suomalaiset ovat samanlaisia murhaajia ja siellä on levotonta.

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän