Auttakaa uusavutonta avustajaa: työsopimuksen tekeminen asiakkaan kanssa
Eli jos asiakkaalla on vaikka palveluseteleitä, niin voiko hän käyttää niitä yksittäisiin avustajiin eikä avustusfirmoihin? Vai pitääkö olla työnantajamalli. Vai voiko olla molemmat. En kai tarvitse mitään toiminimeä vaan voin vaan etsiä jonkun avustettavan netistä ja hänellä on paperit? En ole tehnyt aiemmin avustajan töitä niin ei ole tuttua.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tuossa työssä, jos et ole etukäteen tutustunut ja opiskellut alaa?
Eihän hitsaamaankaan vaan aleta.
Ei tuohon ole mitään koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tuossa työssä, jos et ole etukäteen tutustunut ja opiskellut alaa?
Eihän hitsaamaankaan vaan aleta.
Jostain on aina aloitettava.
Mikä on se koulu jossa tuohon opiakellaan? Ei sellaista ole. Avustajat nimenomaan aloittaa yleensä ns. pystymetsästä.
Kun asiakas saa asuinkunnaltaan palvelusetelin, hän saa samalla luettelon niistä yrityksistä, joihin palveluseteli käy. Sen jälkeen asiakas tilaa valitsemaltaan yritykseltä sen tarvitsemansa palvelun.
Vierailija kirjoitti:
Kun asiakas saa asuinkunnaltaan palvelusetelin, hän saa samalla luettelon niistä yrityksistä, joihin palveluseteli käy. Sen jälkeen asiakas tilaa valitsemaltaan yritykseltä sen tarvitsemansa palvelun.
Eli vain työnantajamalli käy. Kumman tulee tehdä työsopimus?
Työnantajamallissa asiakas on työnantaja, vaikka rahat tulee kunnasta.
Asiakas työnantaja työnantajamallissa. Palvelusetelimallissa työnantaja on firma, mistä ottaa avustuspalvelun. Kunta ei palkkaa yksittäisiä avustajia.
Miksi olet tuossa työssä, jos et ole etukäteen tutustunut ja opiskellut alaa?
Eihän hitsaamaankaan vaan aleta.