Ikäsi ja mitkä paikat sinulla on jo hajalla?
Täsmääkö ikäsi ja hajonneiden paikkojen määrä ?
:D
Kommentit (94)
Melkein 50. Näkö, kuulo mukaan lukien tinnitus ja huimaus, välilevyn pullistuma, ehkä reuman alku ku aamuisin lonkat ja päivän mittaan peukalot kipeät (lääkäri arveli), tyvisolusyöpä testejä noin joka toinen vuosi, polyyppeja (toistaiseksi hoidettu jes!), ja nyt löytyi myös patti. Ahdistuskohtaukset eli mielenterveyskin hajonnut jossain määrin. Aina jotain, pelkotilat jatkuu siis ilmeisesti hautaan asti, vai tottuuko tähän? Väsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
44, olkapää ja polvi paskana, vasemman isovarpaan nivel ja alimmat välilevyt. Liikunta on vaarallista.
Pää, olkapäät, peppu, polvet, varpaat, polvet, varpaat.
60 v.
Ei kuitenkaan vielä silmät tai korvat tai vatsa?
55 eikä ole vielä mikään paikka varsinaisesti rikki.
Vain jokunen hammas puuttuu. Hiukset on harmaantuneet ja ohentuneet mutta ei se taida vastata hajallaan olemisen käsitettä kuitenkaan.
61, ja on vaivaa nivelissä - olkapäät ja kyynärpäät. Ollut jo kauan, eikö oikein ole saatu selville miksi, varmaan 100 kertaa käynyt tutkittavana.
Selkä välillä reistaa mutta suurin ongelma on se että nukkuminen on rikki ;.( , ainainen univaje ja väsymys, ja nukahtamislääkettä pantataan.
Mikään paikka ei ole hajalla. Jotain toimintahäiriöitä on jalassa, muttei liity ikään.
N56
Olen 38-vuotias mies, mikään ei ole "hajalla".
Ikää 46, mikään paikka ei ole fyysisesti hajalla. Mutta henkisellä puolella pää on hajalla.
66-vuotias mies. Noin puolet hampaista jäljellä, polvet hieman reistailevat, sappirakko poistettu, pallolaajennus tehty.
Vierailija kirjoitti:
N37, ei vielä mikään.
Palaa asiaan noin 10 v päästä. Ahahaaaa.silloin on esivaihtarit ikänäkö nyt ensin mainitakseni
28v, hajalla on mielenterveys :) Setämiehet käytti lapsena hyväkseen ja vanhemmat käytti päihteitä ja hakkas :)
45vuotiaana olisin priimakunnossa muuten, mutta syöpäleikkausten vuoksi vasen pohje ei toimi ja vasemmalta puuttuu/leikattu leveää selkälihasta. Joka päivä sattuu ja selkä sekä jalka on jumissa ja tukossa.
Vierailija kirjoitti:
28v, hajalla on mielenterveys :) Setämiehet käytti lapsena hyväkseen ja vanhemmat käytti päihteitä ja hakkas :)
D:
Vierailija kirjoitti:
66-vuotias mies. Noin puolet hampaista jäljellä, polvet hieman reistailevat, sappirakko poistettu, pallolaajennus tehty.
Mulla on poskihampaat paikattu, toisessa etuhampaassa myös paikka.
Takahammas välillä vihloo, luulen että paikka on hajalla.
Siskolla on tekohampaat, vaikka on nuorempi kuin minä. Ei kannattanu paikata enää.
Koko pää on hajalla, mutta hampaista se johtuu.
Ikää minulla n 100, en muista tarkkaan.
35. Ei mitään vaivoja. Ikinä ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle. Mitä teet tuntemattomien paikkojen hajoamisella ??? Nautitko niistä vai oletko muuten vaan pahvi?
Terv jelena kipper
Koet mielihyvää toisten ihmisten kivusta?!