Ikäsi ja mitkä paikat sinulla on jo hajalla?
Täsmääkö ikäsi ja hajonneiden paikkojen määrä ?
:D
Kommentit (94)
50 ja selkä oikkuilee. Tosin se on oikkuillut kohta 30 vuotta enemmän tai vähemmän...
44 m. Aktiiviurheiluajoilta jäänyt jotain selkäperäistä hermopinnettä vasempaan jalkaan. Joskus muistuttaa itsestään. Useimmiten ei. Joten ei vaivaa. Ehkä vielä joskus vaivaa? En tiiä....
Ja oikea nilkka on leikattu. Muistuttelee joskus jos rasittuu. Tapaturma.
Muut paikat tietääkseni kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
M 47. Olkapää usein kipeä ja kalu aina kova.
Sama täällä.... lääkäri sanoi että hakkaa sitä seisovaa kaltainen pöydäkumaan niin tukenee. 🤔🤭
Vaihdettiin sekä polvi että lonkkanivelet, nyt meno maittaa entiseen malliin .Eilen tanssin pari tuntia vauhdikkaasti.Ikää on kohta 70 v. Ei lääkitystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
44, olkapää ja polvi paskana, vasemman isovarpaan nivel ja alimmat välilevyt. Liikunta on vaarallista.
Pää, olkapäät, peppu, polvet, varpaat, polvet, varpaat.
60 v.
Sama. Ja persreiästä katkesi se ryppykuminauha.. kauheetaa. Kamalaaaa.
Vierailija kirjoitti:
54v
5 hammasta olen menettänyt.
Nivelrikko on oikeassa polvessa, vasemmassa ranteessa ja peukalon tyvessä, sekä etusormen 1. nivelessä.
Hämäränäkö on heikentynyt.
Toisella kirvalla en kuule heinäsirkkoja.
Tinnitus.
Tää oli ihana moka! Hyväntuulinen moka. Mä näen sun kämmenellä kaksi pikkuista vihreää kirvaa ja yrität kuunnella niiden avulla hieman isompaa vihreää heinäsirkkaa
- Vasemmassa polvessa todettu nivelrikko, ei enää jäljellä yhtään nivelrakoa mutta pärjäilen vielä ihan hyvin. Välillä särkee vähän, välillä ei. Lääkäri sanoi, että kuvien perusteella täytyisi olla jo tosi kipeä. Onneksi ei ole.
- Hampaat ovat yksi risti kaksi. Ehkä 30% menettänyt hampaista.
- Yleiskunto ei ole enää sitä mitä kolmikymppisenä. Luomupyöräily onnistuu vielä suht hyvällä temmolla mutta ylämäissä täytyy kävellä jos on vähän jyrkempää.
- Minulla on se tauti jossa rautaa on liikaa, ei liian vähän. Rauta-arvo 250.
M55
61, ei mikään ole vielä hajonnut. En tarvi edes lukulaseja. Tai no joo, poskihampaissa on joku ongelma, rupesivat lohkeilemaan jo siinä neljänkympin korvilla, en tiedä miksi. Ne on paikattu useaan kertaan, ja sitten pärjäillään taas jokunen vuosi, kunnes taas jostain kohden lohkeaa.
57v
-hampaat
-olkapää ja tenniskyynärpää
-jalat
-maksa
18 kynsi lohkes, työkyvyttömyyseläke
Ikä 49v ja selässä on 3 pullistumaa, (selkä vaivannut koko ikäni) mutta silti onneksi pystyn esim. treenaamaan salilla
Toinen polvi vaivaa ajoittain, harkitsen lääkäriin menemistä
Eipä muuta, onneksi
60v ja välilevyongelmaa ollut 20vuotta. Selän skolioosi vaikuttaa lihasjännityksiin jatkuvasti. Masennus ja ahdistus ollut elämässä mukana jo nuoruudesta..nyt lisäksi vakava uupumus. Mutta muuten pelittää :)
Lukulasit on ollut kymmenkunta vuotta. N57
Ootteko te selkävaivaiset istumatyöläisiä? Mulla loppui selkäkivut siihen, kun vaihdoin fyysisempiin töihin. Sitten tuli kyllä muita kipuja tilalle...
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle. Mitä teet tuntemattomien paikkojen hajoamisella ??? Nautitko niistä vai oletko muuten vaan pahvi?
En ole ap, mutta itse kyllä koen pientä mielihyvää muiden kivusta, koska itselläni ei ole ikinä kipua taikka mikään paikka rikki.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle. Mitä teet tuntemattomien paikkojen hajoamisella ??? Nautitko niistä vai oletko muuten vaan pahvi?
Vertaistukiajatuksella. Itse olen romumpi kuin ikäiseni yleensä ovat
Ap
54 ja yksi poskihammas lohkesi. Siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te selkävaivaiset istumatyöläisiä? Mulla loppui selkäkivut siihen, kun vaihdoin fyysisempiin töihin. Sitten tuli kyllä muita kipuja tilalle...
En ole ollut selkävaivainen kun ongelmat selän kanssa alkoivat. Mulla on lapsena todettu skolioosi ja vaivat ovat nyt pahentuneet. Säännöllinen salitreeni onneksi pitää toimintakykyä yllä
68v. Toisesta silmästä kaihi leikattu. Sappi poistettu. Olkalpäässä pirstaleinen murtuma, korjattu pitkällä rautalevyllä ja ruuveilla. Polvilumpiosta pala irronnut, poistettiin leikkauksessa. Lapaluun seudulla ollut joku hyvänlaatuinen kasvain, poistettu. Risat hampaat poistatin kaikki ja ostin tilalle muvileegot (proteesit). Alaselkä alkaa olla sökö, mutta pärjaan, koska olen eläkkeellä. 3 sektiota tehty aikoinaan. Periaatteessa kaikki toimii kohtalaisesti, jos tämä nyt ketään kiinnostaa.
Pää, olkapäät, peppu, polvet, varpaat, polvet, varpaat.
60 v.