Mitä mä teen väärin kun en tule uskoon?
Myönnän että aina en jaksa lukea Raamattua mutta rukoilen joka päivä ja kuuntelen hengellistä musiikkia. Silti olen edelleen agnostikko. Haluan tulla uskoon!
Kommentit (605)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei sillä ole mitään merkitystä, mitä muut ajattelevat. Raamattu on jokaisen lukutaitoisen luettavissa."
Kyllä ja onhan se.
Mutta ei kenenkään ymmärrettävissä. Ei järjen ja logiikan häivää siinä sepustuksessa.
Minä ymmärrän monia olennaisia asioita Raamatusta. Mutta minä olenkin käynyt läpi aika paljon asioita päästäkseni tähän tilanteeseen. Tässä yksi olennainen asia: Jumala ei ole rakkaus, vaan Jumala on rakastava. Sen lisäksi Jumala on myös totinen.
Kuka sinulle niin kertoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YouAreMe kirjoitti:
Suosittelen meditoimaan, rakastamaan kaikkia ja kunnioittamaan kaikkea elämää - kannattaa siis lopettaa lihansyönti :)
Meditoinnin suhteen haluaisin huomauttaa, että kannattaa valita huolellisesti se tapa, miten meditoi.Niin, esimerkiksi rukoilu on huono tapa.
Paitsi Isä Meidän -rukous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei sillä ole mitään merkitystä, mitä muut ajattelevat. Raamattu on jokaisen lukutaitoisen luettavissa."
Kyllä ja onhan se.
Mutta ei kenenkään ymmärrettävissä. Ei järjen ja logiikan häivää siinä sepustuksessa.
Minä ymmärrän monia olennaisia asioita Raamatusta. Mutta minä olenkin käynyt läpi aika paljon asioita päästäkseni tähän tilanteeseen. Tässä yksi olennainen asia: Jumala ei ole rakkaus, vaan Jumala on rakastava. Sen lisäksi Jumala on myös totinen.Kuka sinulle niin kertoi?
Ei kukaan.
I looked for God. I went to a temple and I didnt find him there. Then I went to a church and I didnt find him there. The I went to a mosque and I didnt find him there. Then finally I looked in my heart and there he was.
~Rumi~
Niin, esimerkiksi rukoilu on huono tapa.