Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen väärin kun en tule uskoon?

Vierailija
08.10.2025 |

Myönnän että aina en jaksa lukea Raamattua mutta rukoilen joka päivä ja kuuntelen hengellistä musiikkia. Silti olen edelleen agnostikko. Haluan tulla uskoon!

Kommentit (672)

Vierailija
641/672 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan tieteen mukaan uskonnon maailma ei ole kovin todennäköinen, siis sen mitä kirjoitettu.

Ja mielesi tajuaa tämän.   

Uskonnon opetukset olisi pitänyt laatia tarkemmin jotta saa ihmiset vakuutettua. 

Maailma on aika monimutkainen.

Ja taas sanahelinää ja perhosen lentoa.

Minä olen kulkenut useampien todellisuustasojen läpi. En tarkoita uskomuksia. On hieman haastavaa selittää asioita, kun teidän muiden mielet eivät pysty ottamaan vastaan sitä, mitä minä yritän kertoa. Jumala tavallaan leikkii piilosta ja haluaa, että hänet löydetään. Miksi näin on, sitä en todellakaan tiedä. 

Se nyt ei ainakaan auta, että ylennät toistuvasti itseäsi alentamalla muita. Teidän Muiden Mielet! Älä nyt jaksa! Ihan samaa lihaa ja verta olet, samaa paskaa, syntistä sukupuuta. Sen sijaan keskity neuvomaan jos sinulta kysytään - älä kehuskelemaan itseäsi!

Vierailija
642/672 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt ei ainakaan auta, että ylennät toistuvasti itseäsi alentamalla muita. Teidän Muiden Mielet! Älä nyt jaksa! Ihan samaa lihaa ja verta olet, samaa paskaa, syntistä sukupuuta. Sen sijaan keskity neuvomaan jos sinulta kysytään - älä kehuskelemaan itseäsi!

Sinulla on oikeus mielipiteeseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/672 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaksesi Jumalan perheen lapseksi sinun pitää syntyä uudelleen ylhäältä Lue Johannes 3 Nikodeemuksesta.

Vierailija
644/672 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tullaksesi Jumalan perheen lapseksi sinun pitää syntyä uudelleen ylhäältä Lue Johannes 3 Nikodeemuksesta.

Miten?

Vierailija
645/672 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.

Vierailija
646/672 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi kukaan ei "mene taivaaseen" ja usko on lahja Jumalalta, Jumala päättää kuka saa sen lahjan ja kuka ei. Jatka rukoilua.

Vierailija
647/672 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ekaksi kukaan ei "mene taivaaseen" ja usko on lahja Jumalalta, Jumala päättää kuka saa sen lahjan ja kuka ei. Jatka rukoilua.

Vierailija
648/672 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein kysymys elämässä. Missä vietät iankaikkisuutesi.

Vierailija
649/672 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Raamattu sanoo näin.

Vierailija
650/672 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein kysymys elämässä. Missä vietät iankaikkisuutesi.

Kannattaa seurata Jeesusta eli uskoa että Jeesus on Jumalan Poika eli uskoa mitä hän sanoo eli noudattaa tai pyrkiä noudattamaan hänen opetuksiaan.

Vierailija
651/672 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Raamattu sanoo näin.

Mutta sinä et ymmärrä, mitä se tarkoittaa.

Vierailija
652/672 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme voi tehdä itse mitään, Jumala päättää kuka pelastuu ja kuka ei:

"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja. 9Se ei perustu ihmisen tekoihin, jottei kukaan voisi ylpeillä. "

Vierailija
653/672 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten?

Kirjoitamme  huomenna.

Vierailija
654/672 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja. 9Se ei perustu ihmisen tekoihin, jottei kukaan voisi ylpeillä. "

Jeesus pelastaa ne, jotka ovat rakastaneet totuutta.

Vierailija
655/672 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kristitty ei tule uskoon. Muista jumalista uskonnoista käännytään kristityksi.  Muissa uskonnoissa ollaan uskossa kuka mihinkin jumaliin niiden kuvitelmiin tai sääntöihin . Egyptin moniin . Patsaisiin. Tarinoihin.  Kristityt pysyy faktoissa. Riivaajat vapisee. Jos olet kristitty niin olet. Jos et ole niin käänny. 

Vierailija
656/672 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamen

Vierailija
657/672 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat jo olla.

Vierailija
658/672 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää mennä lasten leikkipaikalle seisomaan ja taputtaa lapiolla hiekkaämpärin pohjaa hokien maanisesti "tule hyvä usko, tule hyvä usko, älä tule paha usko, tule hyvä usko"...

Vierailija
659/672 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

San opetusta uskoon tulosta eli uudesti syntymästä Jumalan lapseksi: 

Sanan mukaan uudesti syntyminen on Jumalan teko, jossa Jumala antaa uuden sydän, uuden hengen sisimpään. Uudesti syntymisessä Jumala myös antaa Pyhän Hengen uudesti syntyneen ihmisen sydämeen. Uudesti syntymisessä Jumala luo ihmisen sisimmän uudeksi.

"minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen...jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut".

Vain uudesti syntyneet ovat Jumalan lapsia. Uudesti syntyminen toteutuu Jumalan Sanan kuulemisen kautta.

Pietari kirjoitti: Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka suuren laupeutensa mukaan on uudestisynnyttänyt meidät elävään toivoon Jeesuksen Kristuksen kuolleistanousemisen kautta,

Jeesus kuoli jokaisen ihmisen puolesta ja kantoi jokaisen ihmisen synnit ristille. Näin ollen uudesti syntyminen on jo jokaisen kohdalla valmiina, ja odottaa vain koska ihminen kääntyy Jumalan puoleen ja uskoo. Usko tulee evankeliumin kuulemisesta.

Vierailija
660/672 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

San opetusta uskoon tulosta eli uudesti syntymästä Jumalan lapseksi: 

Sanan mukaan uudesti syntyminen on Jumalan teko, jossa Jumala antaa uuden sydän, uuden hengen sisimpään. Uudesti syntymisessä Jumala myös antaa Pyhän Hengen uudesti syntyneen ihmisen sydämeen. Uudesti syntymisessä Jumala luo ihmisen sisimmän uudeksi.

"minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen...jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut".

Vain uudesti syntyneet ovat Jumalan lapsia. Uudesti syntyminen toteutuu Jumalan Sanan kuulemisen kautta.

Pietari kirjoitti: Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka suuren laupeutensa mukaan on uudestisynnyttänyt meidät elävään toivoon Jeesuksen Kristuksen kuolleistanousemisen kautta,

Jeesus kuo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän