Miksi pariskunnilla on järjettömän suuri halu todistaa olevansa yhdessä ja näpäyttää sinkuille?
En tiedä yhtään kaveripariskuntaa joka ei olisi yhtäkkiä kesken kaiken aloittanut esitystä sinkkukaverin edessä. Kovasti halaillaan ja näytetään että me ollaan pari ja niin rakastuneita niin että oikein rivien välistä huomaa kuinka sinkuille luodaan alhainen ja epäonnistunut olo. Miksi? Miksi tuollainen esitys ja todistelu? Meneekö suhteessa huonosti vai onko kyse epävarmuudesta suhteen kestävyydestä? En minä ole viemässä kenenkään miestä tai naista.
Kommentit (28)
Rakkaudesta ne hevosetkin potkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toisten halailu saa sinut tuntemaan itsesi alhaiseksi ja epäonnistuneeksi? Eikö sinun pitäisi olla tyytyväinen nähdessäsi, että kaverillasi, josta oletettavasti pidät ja jolle haluat hyvää, on kaikki hyvin suhteessaan?
Taidat olla juurikin tuollainen lääppijä
Jep ja sekään ei liity millään tavalla sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toisten halailu saa sinut tuntemaan itsesi alhaiseksi ja epäonnistuneeksi? Eikö sinun pitäisi olla tyytyväinen nähdessäsi, että kaverillasi, josta oletettavasti pidät ja jolle haluat hyvää, on kaikki hyvin suhteessaan?
En ole, kun en ole koskaan edes ollut suhteessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan ollut tuollainen parisuhteessa. Miksi et kysy heiltä?
Kysyin, mutta kaikilta ei saa vastausta ja yhden parin vaimo sanoi että pelkää eroa. Kerroin etten ole viemässä hänen tai muidenkaan miehiä enkä naisia mutta ei uskonut.
Muistan montakin kertaa kun vastaantuleva pariskunnan nainen alkoi äkkiä suutelemaan miestään kun tulin vastaan. Olin ilmeisesti kauniina nuorena naisena uhka tälle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan ollut tuollainen parisuhteessa. Miksi et kysy heiltä?
Kysyin, mutta kaikilta ei saa vastausta ja yhden parin vaimo sanoi että pelkää eroa. Kerroin etten ole viemässä hänen tai muidenkaan miehiä enkä naisia mutta ei uskonut.
Muistan montakin kertaa kun vastaantuleva pariskunnan nainen alkoi äkkiä suutelemaan miestään kun tulin vastaan. Olin ilmeisesti kauniina nuorena naisena uhka tälle naiselle.
Ehkä ap ja sinkut koetaan uhkana parisuhteelle.
Jos tulee hellyys tunne ap läsnä ollessa, niin minkä sille voi? Pitää vaan opetella suhtautumaan asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe epäonnistumista enkä alhaisinta vaan minulle luodaan väkisin haluamattomia sellainen olotila näiden pariskuntien tahosta. Sanovat että on surullista kun olen yksin vaikka olen sanonut että olen tyytyväinen sinkkuna eikä minua kiinnosta muiden suhteet.
Jos olet suht hyvän näköinen mies, niin naisen mies saattaa kokea itsensä epävarmaksi sinun takiasi ja alkaa tuollainen esitys. Sitten on niitäkin, jotka ihan vain haluavat tehdä sinut mustikseksi.