Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pariskunnilla on järjettömän suuri halu todistaa olevansa yhdessä ja näpäyttää sinkuille?

Vierailija
07.10.2025 |

En tiedä yhtään kaveripariskuntaa joka ei olisi yhtäkkiä kesken kaiken aloittanut esitystä sinkkukaverin edessä. Kovasti halaillaan ja näytetään että me ollaan pari ja niin rakastuneita niin että oikein rivien välistä huomaa kuinka sinkuille luodaan alhainen ja epäonnistunut olo. Miksi? Miksi tuollainen esitys ja todistelu? Meneekö suhteessa huonosti vai onko kyse epävarmuudesta suhteen kestävyydestä? En minä ole viemässä kenenkään miestä tai naista. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ollut tuollainen parisuhteessa. Miksi et kysy heiltä?

Vierailija
2/28 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voisiko olla, että he huolehtivat omista asioistaan, ja sinun alhaisuutesi ja epäonnistumisesi on omassa päässäsi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 12 v.?

Vierailija
4/28 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ollut tuollainen parisuhteessa. Miksi et kysy heiltä?

Kysyin, mutta kaikilta ei saa vastausta ja yhden parin vaimo sanoi että pelkää eroa. Kerroin etten ole viemässä hänen tai muidenkaan miehiä enkä naisia mutta ei uskonut. 

Vierailija
5/28 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai voisiko olla, että he huolehtivat omista asioistaan, ja sinun alhaisuutesi ja epäonnistumisesi on omassa päässäsi? 

Ei ole koska halailu ja esitys alkaa heti kun olen heidän kanssaan kolmestaan. Sangen omituista.

Vierailija
6/28 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko 12 v.?

Aikuisia kaikki

Vierailija
7/28 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään tuollaista.

Voisiko olla niin, että oma sinkkuutesi on sinulle niin arka paikka, että pariskunnan normaali keskinäinen kommunikointi ja tavalliset hellyydenosoitukset tuntuvat sinusta niin pahoilta, että kuvittelet niiden olevan sinulle järjestetty esitys?

Vierailija
8/28 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koska halailu ja esitys alkaa heti kun olen heidän kanssaan kolmestaan. Sangen omituista.

Ja olet aivan varma, että he eivät halaile silloin kun sinä et ole läsnä?

Vierailija
9/28 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa epåvarmuudelta kenties suhteessa on ollut pettämistä tai vaikeuksia joten ystäväsi epäilevät sinua vaikka olisitkin syytön.

Vierailija
10/28 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla niin, että oma sinkkuutesi on sinulle niin arka paikka, että pariskunnan normaali keskinäinen kommunikointi ja tavalliset hellyydenosoitukset tuntuvat sinusta niin pahoilta, että kuvittelet niiden olevan sinulle järjestetty esitys?

En koe mitään ongelmaa enkä epävarmuutta sinkkuudesta ja olen tämän sanonut. 

Vierailija
11/28 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisten halailu saa sinut tuntemaan itsesi alhaiseksi ja epäonnistuneeksi? Eikö sinun pitäisi olla tyytyväinen nähdessäsi, että kaverillasi, josta oletettavasti pidät ja jolle haluat hyvää, on kaikki hyvin suhteessaan?

Vierailija
12/28 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan suhdetta ei tarvitse ääneen todistella kun ovat kahden.

Vierailija
13/28 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me ainakaan halailla ja pussailla kun muita on paikalla. Vähän voidaan toista koskea/sipaista ohimennen mutta se tulee enemmän selkärangasta kun tehdään aina niin. Yhdessä ollan oltu 34 vuotta niin ei tarvitse kenellekään mitään esittää tai todistella oli muut sinkkuja tai ei.

Vierailija
14/28 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se "alhainen ja epäonnistunut olo" sitten tulee? Minä en koe sellaista oloa nähdessäni muiden keskinäisiä hellyydenosoituksia. Ehkä jos joku alkaisi mennä liian intiimiin kanssakäymiseen muiden nähden niin kokisin oloni kiusaantuneeksi, mutta en alhaiseksi tai epäonnistuneeksi.

Vierailija
15/28 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aloituksessasi sanoit, että koet. Ei kukaan voi tehdä sinulle alhaista ja epävarmaa oloa, jos sinulla ei ole sellaista.

Opettele tuntemaan tunteesi. Sillä ei ole väliä, mitä suusi sanoo, jos se ei ole totta. 

Vierailija
16/28 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan suhdetta ei tarvitse ääneen todistella kun ovat kahden.

Tai sitten ihan sellainen villi ajatus, että vaikka toki olet oman elämäsi päähenkilö, et ole kuitenkaan muiden ihmisten toimien ensisijainen motiivi.

Vierailija
17/28 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toisten halailu saa sinut tuntemaan itsesi alhaiseksi ja epäonnistuneeksi? Eikö sinun pitäisi olla tyytyväinen nähdessäsi, että kaverillasi, josta oletettavasti pidät ja jolle haluat hyvää, on kaikki hyvin suhteessaan?

En koe epäonnistumista enkä alhaisinta vaan minulle luodaan väkisin haluamattomia sellainen olotila näiden pariskuntien tahosta. Sanovat että on surullista kun olen yksin vaikka olen sanonut että olen tyytyväinen sinkkuna eikä minua kiinnosta muiden suhteet. 

Vierailija
18/28 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, me kyllä edelleen halaillaan, olemme kainalokkainja pussataan ihan kahdestaankin, joten tulee luonnostaan. En koskaan mieti miltä meidän toiminta näyttää ulospäin. 

Yhdessä 30+ vuotta 

Vierailija
19/28 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe epäonnistumista enkä alhaisinta vaan minulle luodaan väkisin haluamattomia sellainen olotila näiden pariskuntien tahosta. Sanovat että on surullista kun olen yksin vaikka olen sanonut että olen tyytyväinen sinkkuna eikä minua kiinnosta muiden suhteet. 

Tuo sinkkuutesi surkuttelu on kyllä heiltä typerää. Ilmeisesti eivät tajua, että kaikki ihmiset eivät halua elämässä samaa. Mutta heidän hellyydenosoituksensa toisilleen tuskin liittyvät siihen.

Vierailija
20/28 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo negatiivinen asenne muihin ihmisiin on varmasti yksi syy ikisinkkuuteesi.

En ole etsimässä puolisoa joten älä vaihda aihetta äläkä laita sanoja suuhuni. Olen onnellinen näin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän