Kuinka pitkään on hyväksyttävää tapailla kahta?
Tapasin Hingessä kaksi ihanaa miestä samoihin aikoihin. Kävin molempien kanssa treffeillä ja toisen kanssa olen tutustunut enemmän, viihdyn hänen kanssaan, mutta olen sanonut, että vaikka haluan tutustua, en ole valmis seurustelemaan, koska eroni on tuore ja haluaisin olla vähän aikaa sinkkuna ja hän hyväksyy asian. Välillä kuitenkin viestittelymme tuntuu kuin olisimme seurustelusuhteessa ja välillä tämä mies tuntuu kuin minulle tehdyltä.
Toinen mies asuu kauempana ja luulin jo että häntä ei ekojen treffien jälkeen oikein kiinnosta, koska viestittely on harvempaa, mutta tapasimme uudestaan ja meillä oli upeat treffit, joissa hän puhui tulevaisuudesta ja osoitti vahvaa kiinnostusta. En kokenut tässä kohtaa vielä tarvetta alkaa määritellä mitään. Tunnen vahvaa vetovoimaa tätä miestä kohtaan.
Miehet ovat hyvin erilaisia ja molemmissa on puolensa. Teenkö väärin, jos tutustun vähän lisää molempiin ennen kuin teen päätöksen kumpaa suhdetta haluaisin edistää? Vai haluanko kumpaakaan? Miten tässä pitäisi toimia? En halua satuttaa ketään, mutta en myöskään kävellä onneni ohi tai tehdä hätiköityjä päätöksiä...
Kommentit (65)
Luonteeseeni ei sovellu ns. moniajo. Teen muutenkin elämässäni asioita niin, että teen yhtä asiaa kerrallaan ja siirryn seuraavaan, kun asia on tullut tehdyksi.
Ap täällä hei!
Kiitos monipuolisista näkökulmista.
Omalla kohdalla ei homma ole edennyt vielä seksin harrastamiseen kummankaan kanssa.
Satuin vain löytämään nämä tyypit sovelluksesta peräkkäisinä päivinä. Rehellisesti sanottuna en tuntenut ensimmäisellä tapaamisella ihan älytöntä salamointia kummankaan kanssa ja siksi tapasin myös toista, kun toisen jatko oli epävarma. Molemmat ovat nyt kuitenkin "parantaneet juoksuaan" huomattavasti ja tunteeni/kiinnostukseni ovat heränneet, valitettavasti molempiin. Toista kohtaan mulla on ehkä enemmän kiinnostusta/vetovoimaa ja toista kohtaan ehkä syntynyt jo pieniä tunteita/kiintymystä.
Toiseen miehistä olen tutustunut vähemmän, joten luulen, että yritän saada hänestä vielä lisätietoa ennen kuin muodostan kantani siitä miten etenen. Mutta pakkohan tässä on lähiaikoina päätöksiäkin tehdä. 😐
Ja tosiaan, onhan se mahdollista, ellei peräti todennäköistä, että kun teen oman päätöksen suuntaan tai toiseen, tai jo ennen sitä, miehet tekevät omat johtopäätöksensä tai joku kerää heidät pois "kuljeksimasta" ja jään nuolemaan näppejäni.
Tapailin yhtenä kesänä neljää eri miestä, koska minulla oli pitkä kesäloma enkä matkustanut minnekään. Ei mustasukkaisuutta, mutta olin aika uupunut kun palasin töihin. Kaksi noista miehistä pysyi kavereinani vuosia, kunnes tapasin elämäntoverini. Muut miehet jäivät historiaan. Hymyillään kun tavataan.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä hei!
Kiitos monipuolisista näkökulmista.
Omalla kohdalla ei homma ole edennyt vielä seksin harrastamiseen kummankaan kanssa.
Satuin vain löytämään nämä tyypit sovelluksesta peräkkäisinä päivinä. Rehellisesti sanottuna en tuntenut ensimmäisellä tapaamisella ihan älytöntä salamointia kummankaan kanssa ja siksi tapasin myös toista, kun toisen jatko oli epävarma. Molemmat ovat nyt kuitenkin "parantaneet juoksuaan" huomattavasti ja tunteeni/kiinnostukseni ovat heränneet, valitettavasti molempiin. Toista kohtaan mulla on ehkä enemmän kiinnostusta/vetovoimaa ja toista kohtaan ehkä syntynyt jo pieniä tunteita/kiintymystä.
Toiseen miehistä olen tutustunut vähemmän, joten luulen, että yritän saada hänestä vielä lisätietoa ennen kuin muodostan kantani siitä miten etenen. Mutta pakkohan tässä on lähiaikoina päätöksiäkin tehdä. 😐
Ja tosiaan, onhan se mahdollista, ellei peräti todennäk
Nämä oriit taitavat parantaa juoksuaan niin, että katoavat kokonaan näköpiiristä.
Kuuluuko tuollaiseen "tapailuun" seksin harrastaminen?