Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään on hyväksyttävää tapailla kahta?

Vierailija
07.10.2025 |

Tapasin Hingessä kaksi ihanaa miestä samoihin aikoihin. Kävin molempien kanssa treffeillä ja toisen kanssa olen tutustunut enemmän, viihdyn hänen kanssaan, mutta olen sanonut, että vaikka haluan tutustua, en ole valmis seurustelemaan, koska eroni on tuore ja haluaisin olla vähän aikaa sinkkuna ja hän hyväksyy asian. Välillä kuitenkin viestittelymme tuntuu kuin olisimme seurustelusuhteessa ja välillä tämä mies tuntuu kuin minulle tehdyltä.

Toinen mies asuu kauempana ja luulin jo että häntä ei ekojen treffien jälkeen oikein kiinnosta, koska viestittely on harvempaa, mutta tapasimme uudestaan ja meillä oli upeat treffit, joissa hän puhui tulevaisuudesta ja osoitti vahvaa kiinnostusta. En kokenut tässä kohtaa vielä tarvetta alkaa määritellä mitään. Tunnen vahvaa vetovoimaa tätä miestä kohtaan.

Miehet ovat hyvin erilaisia ja molemmissa on puolensa. Teenkö väärin, jos tutustun vähän lisää molempiin ennen kuin teen päätöksen kumpaa suhdetta haluaisin edistää? Vai haluanko kumpaakaan? Miten tässä pitäisi toimia? En halua satuttaa ketään, mutta en myöskään kävellä onneni ohi tai tehdä hätiköityjä päätöksiä...

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et osaa itse puhua ja tehdä päätöksiä vaan jäät odottamaan naisen ohjausta? 

Missä kohtaa sanoin että en puhu tai tee päätöksiä? Mä ilmaisen tuntemukseni kohteliaasti mutta selkeästi. Mutta ei kannata kiirehtiä vaan tutustua toiseen rauhassa. Eikä mulla muutenkaan oo oikeutta vaatia ketään olemaan tapailematta muita ainakaan alkuvaiheessa. Itsekin tapailen joskus useampaa samanaikaisesti ja katson mitä mistäkin kehittyy.

Tarkotin lähinnä sitä, että ajan kanssa tapailemisen pitäisi syventyä/edetä, olettaen että toiveena on parisuhde ja kiinnostus on molemminpuolista. Kerran kysyin yhdeltä naiselta jonka kanssa oltiin tapailtu jonkin aikaa että haluaako hän suhteeseen mun kanssa. Vastaus oli: emmää tiiä. Selvä, eli ei. Lähdin lätkimään melko pian sen jälkeen.

Sitä paitsi harvemmin ne pelailijat mainostaa kuinka montaa tapailee. Selviää yleensä muuta kautta.

Kuuluuko tuollaiseen "tapailuun" seksin harrastaminen? 

Vierailija
62/65 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeseeni ei sovellu ns. moniajo. Teen muutenkin elämässäni asioita niin, että teen yhtä asiaa kerrallaan ja siirryn seuraavaan, kun asia on tullut tehdyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä hei!

Kiitos monipuolisista näkökulmista.

Omalla kohdalla ei homma ole edennyt vielä seksin harrastamiseen kummankaan kanssa.

Satuin vain löytämään nämä tyypit sovelluksesta peräkkäisinä päivinä. Rehellisesti sanottuna en tuntenut ensimmäisellä tapaamisella ihan älytöntä salamointia kummankaan kanssa ja siksi tapasin myös toista, kun toisen jatko oli epävarma. Molemmat ovat nyt kuitenkin "parantaneet juoksuaan" huomattavasti ja tunteeni/kiinnostukseni ovat heränneet, valitettavasti molempiin. Toista kohtaan mulla on ehkä enemmän kiinnostusta/vetovoimaa ja toista kohtaan ehkä syntynyt jo pieniä tunteita/kiintymystä.

Toiseen miehistä olen tutustunut vähemmän, joten luulen, että yritän saada hänestä vielä lisätietoa ennen kuin muodostan kantani siitä miten etenen. Mutta pakkohan tässä on lähiaikoina päätöksiäkin tehdä. 😐

Ja tosiaan, onhan se mahdollista, ellei peräti todennäköistä, että kun teen oman päätöksen suuntaan tai toiseen, tai jo ennen sitä, miehet tekevät omat johtopäätöksensä tai joku kerää heidät pois "kuljeksimasta" ja jään nuolemaan näppejäni.

Vierailija
64/65 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin yhtenä kesänä neljää eri miestä, koska minulla oli pitkä kesäloma enkä matkustanut minnekään. Ei mustasukkaisuutta, mutta olin aika uupunut kun palasin töihin. Kaksi noista miehistä pysyi kavereinani vuosia, kunnes tapasin elämäntoverini. Muut miehet jäivät historiaan. Hymyillään kun tavataan.

Vierailija
65/65 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä hei!

Kiitos monipuolisista näkökulmista.

Omalla kohdalla ei homma ole edennyt vielä seksin harrastamiseen kummankaan kanssa.

Satuin vain löytämään nämä tyypit sovelluksesta peräkkäisinä päivinä. Rehellisesti sanottuna en tuntenut ensimmäisellä tapaamisella ihan älytöntä salamointia kummankaan kanssa ja siksi tapasin myös toista, kun toisen jatko oli epävarma. Molemmat ovat nyt kuitenkin "parantaneet juoksuaan" huomattavasti ja tunteeni/kiinnostukseni ovat heränneet, valitettavasti molempiin. Toista kohtaan mulla on ehkä enemmän kiinnostusta/vetovoimaa ja toista kohtaan ehkä syntynyt jo pieniä tunteita/kiintymystä.

Toiseen miehistä olen tutustunut vähemmän, joten luulen, että yritän saada hänestä vielä lisätietoa ennen kuin muodostan kantani siitä miten etenen. Mutta pakkohan tässä on lähiaikoina päätöksiäkin tehdä. 😐

Ja tosiaan, onhan se mahdollista, ellei peräti todennäk

Nämä oriit taitavat parantaa juoksuaan niin, että katoavat kokonaan näköpiiristä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän