Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään on hyväksyttävää tapailla kahta?

Vierailija
07.10.2025 |

Tapasin Hingessä kaksi ihanaa miestä samoihin aikoihin. Kävin molempien kanssa treffeillä ja toisen kanssa olen tutustunut enemmän, viihdyn hänen kanssaan, mutta olen sanonut, että vaikka haluan tutustua, en ole valmis seurustelemaan, koska eroni on tuore ja haluaisin olla vähän aikaa sinkkuna ja hän hyväksyy asian. Välillä kuitenkin viestittelymme tuntuu kuin olisimme seurustelusuhteessa ja välillä tämä mies tuntuu kuin minulle tehdyltä.

Toinen mies asuu kauempana ja luulin jo että häntä ei ekojen treffien jälkeen oikein kiinnosta, koska viestittely on harvempaa, mutta tapasimme uudestaan ja meillä oli upeat treffit, joissa hän puhui tulevaisuudesta ja osoitti vahvaa kiinnostusta. En kokenut tässä kohtaa vielä tarvetta alkaa määritellä mitään. Tunnen vahvaa vetovoimaa tätä miestä kohtaan.

Miehet ovat hyvin erilaisia ja molemmissa on puolensa. Teenkö väärin, jos tutustun vähän lisää molempiin ennen kuin teen päätöksen kumpaa suhdetta haluaisin edistää? Vai haluanko kumpaakaan? Miten tässä pitäisi toimia? En halua satuttaa ketään, mutta en myöskään kävellä onneni ohi tai tehdä hätiköityjä päätöksiä...

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun kummankaan kanssa et ole sopinut seurustelusuhteesta, voit mielestäni hyvin tapailla molempia. Kyllä se aikanaan selviää kumpi jää kuvioihin, vai jääkö kumpikaan.

Kuinka pitään teidän täytyy arpoa sitä, onko joku kiinnostava vai ei?

Vierailija
22/58 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun kummankaan kanssa et ole sopinut seurustelusuhteesta, voit mielestäni hyvin tapailla molempia. Kyllä se aikanaan selviää kumpi jää kuvioihin, vai jääkö kumpikaan.

Eipä siinä yleensä kauaa mene 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti on ehkä se, että molemmat on tosi kiinnostavia, mutta erilaisia. Vaatii jonkin verran lisätutustumista, että osaisi muodostaa päätöksen.

Vierailija
24/58 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat on.

Vierailija
25/58 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun moraali ei ole ikinä suvainnut kahta yhtäaikaa. 

Vierailija
26/58 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eihän siinä ketään petetä.

Vierailija
27/58 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kukaan tapailisi montaa samaan aikaan. Jenkeissä asia tietysti menee näin mutta mielestäni se ei ole oikea tapa toimia. Yhtä kerrallaan jos tosissaan ollaan.

Vierailija
28/58 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ensimmäinen tapaaminen jo kertoo, kiinnostaako toinen tarpeeksi. Jos kiinnostaa, silloin keskitytään tutustumaan juuri siihen ihmiseen. Jos ei kiinnosta tarpeeksi, silloin on turha roikottaa ihmisiä varastossa, se on todella epäkunnioittavaa. Jos olen tavannut jonkun ensimmäisen kerran ja tapaaminen on ollut onnistunut ja molemmat sanovat olevansa kiinnostuneita jatkamaan, minulta häviää kiinnostus heti, jos näen, että mies pyörii edelleen tiiviisti deittisivustolla. Minua ei kiinnosta tuon tyyppiset miehet lainkaan, ei ole tyyliä eikä selkärankaa.

Ap:n tarina on hyvä esimerkki siitä, että näissä kuvioissa huomaa yhtäkkiä, että molemmat miehet ovat hävinneet. Ihmissuhderulettien pyörittäjät jäävät yleensä lopulta yksin, tai sitten käteen jää se samanlainen ja suhde on mitä on.

Vierailija
29/58 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten että taudit tarttuvat ja leviävät seksiä harrastettaessa. Eli kondomi käytössä myös suuseksissä kunnes jäljellä vain yksi kumppani ja tautien testaus molemmilla ennen kondomista luopumista.

Vierailija
30/58 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eihän siinä ketään petetä.

Ok, jos molemmat oikeasti tietävät toisistaan eli olet avoin ja kerrot heille harrastavasi seksiä myös jonkun toisen kanssa. Ei ole ok jos tuo toisen seksikumppanin olemassaolo on kätketty termin "tapailla" määritelmään eikä ole selväsanaisesti tuotu esille.

Vierailija
31/58 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti on ehkä se, että molemmat on tosi kiinnostavia, mutta erilaisia. Vaatii jonkin verran lisätutustumista, että osaisi muodostaa päätöksen.

Itse olen kyllä huomannut, että jos kaksi ihmistä tuntuu yhtä kiinnostavilta, se johtuu siitä, että he ovat lähinnä paperilla hyviä, mutta kumpikaan ei SYTYTÄ. Nimittäin jos joku sytyttää, sen jälkeen muut eivät enää kiinnosta, olivat kuinka ihania tyyppejä tahansa. Ja itse kun haluan sellaisen kumppanin, joka sytyttää, on valinta sikäli selvä - paperilla hyvät eivät ole vaihtoehto, eli jos on kaksi tasavahvaa ehdokasta, se tarkoittaa, ettei kumpikaan ole oikea.

Vierailija
32/58 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhenki naisen tapailu on niin raskasta välillä että pitää olla viikkojen taukoja välissä. En kyllä jaksais usiampaa naista kuin seksin merkeissä.

Siis miten voiki treffeillä käyminen olla niin uuvuttavaa.

Vierailija
33/58 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä elämä ei vaan mene niin, että muut odottaa kiltisti, että joku itsekkäästi laittaa heidät riviin ja miettii kenet valitsisi. Tai sitten löytää sen samankaltaisen, jolle on vain yksi monien joukossa.

Vierailija
34/58 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustus: menetät kummatkin kikkailusi ja järkeilysi takia.

Vierailija
35/58 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista sitten että taudit tarttuvat ja leviävät seksiä harrastettaessa. Eli kondomi käytössä myös suuseksissä kunnes jäljellä vain yksi kumppani ja tautien testaus molemmilla ennen kondomista luopumista.

Silloinkin jompi kumpi voi pettää ilman kondomia.

Vierailija
36/58 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka molempiin tutustumista ja katso kumpaan oikeasti rakastut. Sitten tiedät eikä muut enää kiinnosta.

Vierailija
37/58 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka molempiin tutustumista ja katso kumpaan oikeasti rakastut. Sitten tiedät eikä muut enää kiinnosta.

Ja se johon rakastuu lähteeki panee toista naista johon oikeasti rakastuu.

Vierailija
38/58 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että mies tuntisi vastaavassa tilanteessa hetkeäkään syyllisyyttä ja miettis, onko tämä nyt oikein.. 😂

Vierailija
39/58 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole hyväksyttävää, pitää olla täysin rehellinen ! Sitähän kaikki arvostavat. Mulla on tästä kokemusta enemmän, kuin uskallan kirjoittaakaan..............rehellisyys maan perii, kuten sanotaan. Vain YKSI mies/nainen kerralla !!!!! Ei salailua ! 

Miten useamman ihmisen tapailu estää rehellisyyden?

Minulla on kaksi kumppania, jotka tietävät toisistaan. Tilanne on vakiintunut. 

Vierailija
40/58 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko noissa sovelluksissa muunlaisia naisia olemassakaan kun useaa miestä samanaikaisesti tapailevia? 

Jätetäänkö sut aina muna pystyssa lehdelle soittelemaan? 🥺

Eipä näytä kovin hyvin sinullakaan menevän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä