Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentoemäntien puolisot, mitä ajattelette yöpyvistä

Vierailija
07.10.2025 |

..etenkin jos lentoemäntä perheellinen? Ja miten lastenhoito? 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tavoitteena iskeä lentäjiä? 

Aika monella varmasti on 

Olen ollut lentoemäntänä aiemmin ja nähnyt, että näin on. Ei vaikka kotona odottaisi se oma puoliso, lentäjät kiinnostavat silti. 

Uu la laaa 

Vierailija
62/64 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä trolliketju vai onko osa teistä oikeasti tosissaan :)

mutta joo lentoemännät siis niinku ihan oikeasti pettää puolisoitaan työmatkoilla. Minä tiedän koska olen pannut ainakin kolmea lentoemäntää matkoillani virosta suomeen, ja niillä kaikilla oli sormukset sormessa, että ihan naimisissa ovat, mikä on NIIN moraalitonta, en voi uskoa joistakin ihmisistä, että miten tällaista saattaa tapahtua.

Kyllä se on niin että naimisissa olevien ihmisten pitäisi pitäisi olla kotona eikä lentokoneissa pettämässä puolisoitaan. Todella häpeämätöntä käytöstä!

Siis mitä, ehtiikö noin lyhyelläkin lennolla iskeä ja panna lentoemoa. Ovat kyllä tosi helppoja ja himokkaita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä trolliketju vai onko osa teistä oikeasti tosissaan :)

mutta joo lentoemännät siis niinku ihan oikeasti pettää puolisoitaan työmatkoilla. Minä tiedän koska olen pannut ainakin kolmea lentoemäntää matkoillani virosta suomeen, ja niillä kaikilla oli sormukset sormessa, että ihan naimisissa ovat, mikä on NIIN moraalitonta, en voi uskoa joistakin ihmisistä, että miten tällaista saattaa tapahtua.

Kyllä se on niin että naimisissa olevien ihmisten pitäisi pitäisi olla kotona eikä lentokoneissa pettämässä puolisoitaan. Todella häpeämätöntä käytöstä!

Siis mitä, ehtiikö noin lyhyelläkin lennolla iskeä ja panna lentoemoa. Ovat kyllä tosi helppoja ja himokkaita. 

Viro eli Tallinna -Hki lento, ehkä 15-20 min. Nopeaa toimintaa pitää olla, huh huh. 

Vierailija
64/64 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niiden pitäisi sitten ajatella? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi