Lentoemäntien puolisot, mitä ajattelette yöpyvistä
..etenkin jos lentoemäntä perheellinen? Ja miten lastenhoito?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monessa muussakin ammatissa on työmatkoja. Mitähän kaikkien näiden ihmisten puolisot ajattelevat?
Oikeasti, oletko ap vähän lapsellinen?!
Kotiäidit ei matkustele työnsä puolesta.
Eihän ne saa palkkaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tavoitteena iskeä lentäjiä?
Aika monella varmasti on
Olen ollut lentoemäntänä aiemmin ja nähnyt, että näin on. Ei vaikka kotona odottaisi se oma puoliso, lentäjät kiinnostavat silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monessa muussakin ammatissa on työmatkoja. Mitähän kaikkien näiden ihmisten puolisot ajattelevat?
Ei tarvitse kun kun kaikki on katettu ja siihen päälle lisät. Helppo homma mutta ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kun kun kaikki on katettu ja siihen päälle lisät. Helppo homma mutta ei kelpaa.
Mitä hommaa tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella varmasti on
Olen ollut lentoemäntänä aiemmin ja nähnyt, että näin on. Ei vaikka kotona odottaisi se oma puoliso, lentäjät kiinnostavat silti.
Kerro lisää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella varmasti on
Kerro lisää
Sama, kiinnostelee :)
Mitä puolisoiden sitten pitäisi ajatella?
Samaa nuo naiset tekevät kuin reissaavat kauppamiehet aikoinaan.
Kaikki sen tietää, pitää vain katsoa toiseen suuntaan koska se kuuluu ammattiin. Ei sit mene parisuhteeseen lentoemon kanssa jos häiritsee että sitä kairataan jopa töissä.
Luin otsikon huonosti. Piti kertoa että mun vävy on lentäjä, tyttäreni akateemisella alalla. Ihan normaalia arkea elävät, välillä mun tytär on layovereilla mukana, kaukolentoja. Ja hänkin teki opiskelujen ohessa lentoemännän hommia. Kumpikaan ei ole toisestaan mustasukkainen, eikä mieti mitään pettämisiä. Onnellisia ovat. Ja kumpikaan ei ole finskillä.
Vierailija kirjoitti:
Luin otsikon huonosti. Piti kertoa että mun vävy on lentäjä, tyttäreni akateemisella alalla. Ihan normaalia arkea elävät, välillä mun tytär on layovereilla mukana, kaukolentoja. Ja hänkin teki opiskelujen ohessa lentoemännän hommia. Kumpikaan ei ole toisestaan mustasukkainen, eikä mieti mitään pettämisiä. Onnellisia ovat. Ja kumpikaan ei ole finskillä.
Kaipa tuo sama pätee lentäjienkin puolisoihin
Ei ikinä voi luottaa ja jo sairaanhoitajat vaarallisia . Lekurin kanssa juttu luistaa . Lentoemoa kiinnostaa kapteeni. Naiset on sellaisia menee sinne missä saisi kovinta kullia ja paksuinta lompakkoa . Niille on rakennettu kulli ja lompakko tutka aivoihin. Ensin panee pahat pojat ja sitten ottaa kiltin insinööri miehen keraa rahat avioerosta ja sitte tutka paalle.
Mita mies oikeen naisissa näkee? Käytetyn pillun.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä voi luottaa ja jo sairaanhoitajat vaarallisia . Lekurin kanssa juttu luistaa . Lentoemoa kiinnostaa kapteeni. Naiset on sellaisia menee sinne missä saisi kovinta kullia ja paksuinta lompakkoa . Niille on rakennettu kulli ja lompakko tutka aivoihin. Ensin panee pahat pojat ja sitten ottaa kiltin insinööri miehen keraa rahat avioerosta ja sitte tutka paalle.
En nyt muuten ota kantaa kirjoittamaasi, mutta nähty on, että kyllä ne perämiehet kelpaavat ihan samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
katkeraa..
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä puhut rumasti. Hyi.
Onko tämä trolliketju vai onko osa teistä oikeasti tosissaan :)
mutta joo lentoemännät siis niinku ihan oikeasti pettää puolisoitaan työmatkoilla. Minä tiedän koska olen pannut ainakin kolmea lentoemäntää matkoillani virosta suomeen, ja niillä kaikilla oli sormukset sormessa, että ihan naimisissa ovat, mikä on NIIN moraalitonta, en voi uskoa joistakin ihmisistä, että miten tällaista saattaa tapahtua.
Kyllä se on niin että naimisissa olevien ihmisten pitäisi pitäisi olla kotona eikä lentokoneissa pettämässä puolisoitaan. Todella häpeämätöntä käytöstä!
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä trolliketju vai onko osa teistä oikeasti tosissaan :)
mutta joo lentoemännät siis niinku ihan oikeasti pettää puolisoitaan työmatkoilla. Minä tiedän koska olen pannut ainakin kolmea lentoemäntää matkoillani virosta suomeen, ja niillä kaikilla oli sormukset sormessa, että ihan naimisissa ovat, mikä on NIIN moraalitonta, en voi uskoa joistakin ihmisistä, että miten tällaista saattaa tapahtua.
Kyllä se on niin että naimisissa olevien ihmisten pitäisi pitäisi olla kotona eikä lentokoneissa pettämässä puolisoitaan. Todella häpeämätöntä käytöstä!
Älä puhu palturia
Monella lentoemolla on pataässä tatuointi oikeassa pakarassa.
Tietäjät tietää.
Vierailija kirjoitti:
Monella lentoemolla on pataässä tatuointi oikeassa pakarassa.
Tietäjät tietää.
Oho, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt muuten ota kantaa kirjoittamaasi, mutta nähty on, että kyllä ne perämiehet kelpaavat ihan samalla tavalla.
Lentäjä kuin lentäjä. Näin on.
Eikö matkustamohenkilökunnalla ole noin 100% todennäköisyydellä miespuolinen kumppani?