IL: Vaimo antoi Pekalle, 40v, luvan homoilla
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/9aa462b4-77a3-4616-b477-86bebcea2c48
Harmi, että tämä laatujournalismin ilotulitus on maksumuurin takana.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Aihe niin kiinnostaisi apta!
Homoilu on kaunis asia. Kun tosimiehet panevat, siinä naiset ovat vain tiellä.
Taudit kotiin. Se on sitten loppu evioelämälle. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Taudit kotiin. Se on sitten loppu evioelämälle. Onnea!
Eiköhän se vaimo ole kipsipillu muutenkin, naiset tuossa iässä yleensä ovat, ettei seksitautien leviämisestä ole vaaraa.
Miksi se AP:n - tai teidän muiden - persettä kutittelee, jos Pekka laittaa suolen vinkumaan?
Täytyy luotto olla kova et aina käytetään kondomia. Siis pelkästään terveyssyistä en kyllä pystyisi samaan. Tosin en olisi homon kanssa parisuhteessa muutenkaan. Olisi kiva tietää kuinka paljon näissä avoimissa suhteissa missä pannaan monia muita taudit rehottaa?
No jos Pekka ja vaimo kokee tarvetta jakaa tätä ilosanomaa niin silloinhan he haluavat että se muiden peppua kutittaa pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se AP:n - tai teidän muiden - persettä kutittelee, jos Pekka laittaa suolen vinkumaan?
Ap on koko aamun jo miettinyt asian toteutusta, ääniä ja hajuja, mielikuvitus sauhuten. "Oikein vaimon luvalla!"
E tosimies tarvi vaimon lupaa homoiluun!
Vierailija kirjoitti:
Täytyy luotto olla kova et aina käytetään kondomia. Siis pelkästään terveyssyistä en kyllä pystyisi samaan. Tosin en olisi homon kanssa parisuhteessa muutenkaan. Olisi kiva tietää kuinka paljon näissä avoimissa suhteissa missä pannaan monia muita taudit rehottaa?
Mikä ihmeen tautifetissi jollakulla on?
Vierailija kirjoitti:
Onko joku läheisesi sairastunut? Minä ottaisin söpön ja hyvän kalun heti, vaikka nyt suuhuni. Antaisin myös panna minua. En tiedä miltä se tuntuisi, mutta sen voi aina keskeyttää.
Onpas taas kommentoijina kauhistuneita ihmisiä. No, jatkakaa vaan pimeässä peiton alla -meininkiänne. Itse ajattelen, että seksuaalisuus on iloinen ja monitahoinen asia, eikä minua mitenkään vaivaa jos joku nauttii siitä eri tavalla kuin itse.
On taas niin tyttömäinen olo! Terv. Pekka
Onkohan käyty Sexposta hakemassa neuvoja tähänkin seikkailuun?
Naisena en kyllä jatkais suhdetta ollenkaan. Ehkä kaveri voisin olla, ei sen kummempaa. Alkais jo toisen puolesta säälittämään, että miten seksi hoituu, paljonko teeskentelee ja miten saa seisomaan ja en kai mä vaan pakota.
Eikö sekin ole
nykyään uutinen, jos vaimo antaa Pekalle??? Siis Pekan oma vaimo!
Ap haluaisi tehdä saman, mutta ei uskalla kertoa siitä vaimolleen. Hän tyytyy runkkaamaan haaveidensa kanssa.
Aihe niin kiinnostaisi apta!