olen joutumassa väkisin muistitestiin, koska tarjosin pojalle ja miniälle kanaa jonka väitin olevan haukea ei ole provo!!
Eli lupasin pojalle ja vaimolleen haukikastiketta ja pottumuusia. En kuitenkaan löytänyt haukea joten ostin kanaa. silppusin sen kastikkeen sekaan ja maustoin kalamausteilla sitruunalla ja tillillä.
Minua hävetti, että olin jo luvannut kalaa. maistoin seosta ja se maistui mielestäni hyvin kalamaiselta, kun maustoin kanan samalla tavalla, kuin olisin kalaa tehnyt. rakennekin muuttui uunissa hyväksi.
Sanoin pöydässä ihan naama pokerina, että tässä on haukikastiketta ja muusia.
syömisen ajaksi tuli hiljaisuus ja nyt ollaan tässä. kana ei mennytkään läpi. sanoin, että tiesin sen kyllä enkä luullut sitä haueksi, aluksi poika epäröi, mutta sitten tulivat yhdessä siihen tulokseen, ettei tällainen peitetyö ole myöskään normaalia ja joudun silti testeihin. Aluksi he luulivat, että olen niin sekaisin, että luulen kanaa kalaksi. siitä ei ole kyse!!!
Onko tämä muka joku dementtia oire? olen skarppi pian 70v nainen. palstalle kirjoittaminen sujuu hyvin. Toivon asiallisa vastauksia!!
Kommentit (39)
No jos palstalle kirjoittaminen sujuu, niin kaikkihan on hyvin.
Eikö paljon nolompaa ole jäädä kiinni tuollaisesta?
Vierailija kirjoitti:
:D
Ihan aiheellista testata. Jotain höperyyttä sinussa selvästi on.
Ei kukaan joudu väkisin muistitestiin, ketään ei voi pakottaa mihinkään jos ei ole itselle tai muille vaaraksi
Täysin normaalia. Älä vaan suostu muistitestiin
Vierailija kirjoitti:
Täysin normaalia. Älä vaan suostu muistitestiin
En tietenkään. olen kieltäytynyt kaikista testeistä ja terveystarkastuksista jo yli 40 vuotta, mutta minua uhkaillaan huoli-ilmoituksilla.
ap
Ei mihinkään testeihin tarvitse suostua. Jos et ole itse varannut aikaa palveluun, ei sinne tarvitse mennä.
Vierailija kirjoitti:
vähiten noloa se olisi ollut jos en olisi jäänyt kiinni.
ap
Sinä taidat olla sellainen juksaajamummo. Luulisi, että sinun metkusi jo tunnetaan.
Mulla oli tuontyyppinen anoppi. Jotenkin rasittava ihminen. Availi muiden posteja ja niin poispäin. Poikansa olikin sitten pettäjä. Molemmilla oli jotenkin vaikeuksia kunnioittaa muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vähiten noloa se olisi ollut jos en olisi jäänyt kiinni.
ap
vähiten noloa? ootko virolainen ? hauki on kala
onko siitä jotain haittaa sinulle, että pääset ilmaiseen testiin ja saat tietoa muististasi?
Mitä edes kuvittelit, että kana menisi hauesta?!
jollain tapaa ap on aivan pöpi ja laho päästään. se sitten onko se alzheimerin syytä vai synnynnäistä kaistapäisyyttää on sitten eria homma, mutta joka tapauksessa hieman huolestuttavaa tuo on.
Helkkari mitä paskaa mä just luin :D
On ihan aihetta testeille. Ei ole normaalia käytöstä.