Mun asuinalue slummituu, mutta ei ole varaa muuttaa poiskaan
Hallituksen leikkaukset ovat ajaneet tänne kaikenlaisia hörhöjä, kun keskustan liepeiden lähiöt ovat liian kalliita. En mene enää illalla kauppaan, kun siinä edustalla pyörii kaikenlaista epämääräistä sakkia. No, puukotettiin siinä edessa ihan keskellä päivääkin satunnaisesti valikoituneita uhreja. Eilen kaksi äijää tappeli kaupassa sisällä. Jos mahdollista, niin käyn muualla kaupassa, mutta mulla ei ole varaa itsellänikään muuttaa pois. Tämä on ihan oikeasti ahdistavaa ja pelottavaa. Meidän rappu oli enen rauhallinen, mutta eipä ole enää. Polkupyöräni varastettiin kesällä lukitusta pyörävarastosta.
Onneksi lapset ovat jo aikuisia.
Kommentit (69)
Jokainen saa ansionsa mukaan.Tosin olet trolli joten ihan sama
Se on se sormihuume mikä tekee tämän. 😏 Muuta pois itsesi takia. 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takiako täällä koululapsetkin nykyisin kulkevat puukko taskussa, kun maalta tulleet vanhemmat ovat opettaneet lapsilleen, miten hirveä paikka Helsinki on.
Ihan on näihin aikoihin asti saanut elää ja kulkea ihan rauhassa.
Luetun ymmärtämisen rapautumisesta onkin ollut uutisointia, juuri noin se näkyy. Helsingin ongelmat on siis maalta tulleiden vanhempien aiheuttamia, eikä apn aloituksessakaan kyllä mitenkään edes tarkennettu missä nämä kyseiset havaintonsa hän on tehnyt.
Me junantuomat olemme paremmin koulutetumpia kuin syntyperäiset, ja sen huomaa, anteeksi vain. Kyllä ne sönkkö-sönkkö peukkupaavot ovat ihan teitä buureja johannesbuurista.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on vaan niin ettei kämpästä saa omiaan takasin, toivottavasti joskus. Mäkin haluaisin muuttaa pois mutta ei ole varaa, ehkä joskus. Mulla on repussa "rosvolompakko" eli täytetty paperilla ja "rosvopuhelin" eli ei toimi. Työttömänä mulla on reikäset kengät ja vaatteet etten edes näytä varakkaalta. Öisin ja iltasin en uskalla liikkua, päivisinkin vaan hyvin varovasti enkä ota katsekontaktia keneenkään. Toistaiseksi olen hengissä ja vahingoittumaton mutta kyllä tää meno on hurjaksi mennyt, voi hyvät hyssykät sentään.
Älä anna pelolle valtaa. Ota mukaan myös rosvoavaimet joita voit helisyttää tarvittaessa, ja valkosipulia joka karkottaa vampyyrit.
Nähdäkseni hesat tarkoittaa isojen kaupunkien keskustoja, joissa peukkuhuume tekee niiden käyttäjät arvaamattomiksi ja vainoharhaisiksi. Kun jopa poliisi ja opettajat varottavat lapsia näiden tyyppien kokoontumispaikoista, niin naiset, vanhukset ja muut kiertävät kaukaa näiden tyyppien kokoontumispaikat, jos suinkin mahdollista. Peukkuhuumetta levitetään läntisen maarajan kautta Suomeen. Samat klaanit asialla, jotka ovat saaneet Ruotsin sekaisin. Suomen poliisi myöntää, että ongelma yllätti heidät. Mitä tästä voi päätellä?
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla Porin Pihlava
On. Siellä puukotettiin kahta kaupan edessä ja epämääräistä jengiä pyörii mastolla enevissä määrin.
Vierailija kirjoitti:
Pk-seudulla uutiskynnys ylittynyt vasta parilla alueella. Tarkkasilmäinen huomaa saman kehityksen hyvin monilla ja aiemmin hyvämaineisillakin alueilla. Asuntojen arvo tulee tipahtamaan monissa paikoissa lähivuosina. Paljasjalkainen hkiläinen, mutta muutan pois heti kun mahdollista.
Mitä tälläisiä alueita on joilla ylittynyt, entä sellaisia jotka aikaisemmin oli ok tai jopa hyviä?
Pk-seudulla uutiskynnys ylittynyt vasta parilla alueella. Tarkkasilmäinen huomaa saman kehityksen hyvin monilla ja aiemmin hyvämaineisillakin alueilla. Asuntojen arvo tulee tipahtamaan monissa paikoissa lähivuosina. Paljasjalkainen hkiläinen, mutta muutan pois heti kun mahdollista.