Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä terveysteon olet itsellesi tehnyt kuluneen vuoden aikana?

Vierailija
06.10.2025 |

Minä lopetin tupakoinnin. Lisäsin liikuntaa reilusti ja aloin syömään terveellisesti. Painoa pudonnut tähän mennessä lähes 20 kg.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin irtokarkkien syönnin.

Vierailija
22/31 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin ja viimein otin tosissani pitkään jatkuneet sydämen rytmihäiriötuntemukset. Pidin pintani, että pääsen tutkimukseen, vaikka hoidontarpeen arviota tehnyt hoitaja vähätteli tuntemuksia, kun "kaikillahan sydän vähän pompsahtelee". Ekg varmisti, että minulla oli rytmihäiriö, kohtauksittainen eteisvärinä. Se voi tulla nuorillekin ja pahimmillaan aiheuttaa hoitamattomana aivoinfarktin. Vasta tuli somessa vastaan 27-vuotias nainen, joka oli oireettoman eteisvärinän seurauksena saanut sen. Itsellä oli onneksi oireita ja onneksi kerrankin pidin pääni, että pääsen oireitten vuoksi tutkimuksiin ja en ehtinyt saamaan vakavia komplikaatioita. Muistakaa tunnustella pulssia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevensin ruokavaliota ja siirryin kasvispainotteiseen ruokavalioon. Painoa pudonnut 28 kg, maksaarvot ja kolesteroliarvot tippuneet huimaa vauhtia terveisiin lukemiin.

Vierailija
24/31 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieetillä olen ollut yli puoli vuotta. 

Vierailija
25/31 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostanut hampaiden laukaukseen. Lisännyt kasviksia. Pitänyt kiinni nukkumaanmenoajasta. 

Vierailija
26/31 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju, kiitos ap.

Vierailija
27/31 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän terapoida itse itseäni, koska hoitoon ei pääse. Tämä on jatkoa sille, että lapsena piti itse itsensä kasvattaa. On tullut tehtyä kasvatus- ja hoitovirheitä, mutta näillä mennään (kun muutakaan ei voi)!

Vierailija
28/31 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin irtokarkkien syönnin.

Mun oli myös pakko lopettaa kun tuli jo kourallisesta niin huono olo. 

Vierailija
29/31 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin käymään kuntosalilla kahdesti viikkoon. 

Vierailija
30/31 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt lihan ja leikkeleiden syöntiä rajusti. Leikkelemakkaroita en osta ja syö lainkaan, joskus harvoin palvikinkkua. Useampina päivinä viikossa laitan kasvisruokaa, usein esim. sosekeittoja.

Vierailija
31/31 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkat pyörällä oli keli mikä tahansa. Se tuo paljon henkistä hyvinvointia, vaikka heti huomaa myös ulkoilun piristävän vaikutuksen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän