Tinder. Mitä on soveliasta kirjoittaa profiiliin? 🤔
Oon yli nelikymppinen nainen ja olen ollut 2 kertaa parisuhteessa. Lasten isän kanssa olin pitkään ja jäin leskeksi. Sen jälkeen oli pitkä etäsuhde.
Itsellä 5 lasta ja nuorinkin jo 17v.
En oo koskaan ollut minkäänlaisilla deittipalstoilla. Siksi vähän mietityttää.
Itsellä kun lapset ovat isoja niin en ole myöskään hakemassa kumppania jolla on pieniä lapsia. Lapsissa ei ole mitään vikaa mutta en lähde äiti puoleksi koska olen omani kasvattanut aikuisiksi. Muutenkin olisi helpompaa ajanviete kumppanin kanssa.
Tuntuu että rima vaan noussut 😊
Tiedostan toki sen että minun ikäisillä miehillä saattaa hyvinkin olla ala-aste ikäisiä lapsia.
Enkä myöskään hae etäsuhdetta. Omat asunnot voi olla mutta monien satojen kilometrien etäsuhde niin ei kiitos.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen, 5 lasta ja nuorin 17v? Oletko lesta vai muuten vaan teiniäiti? Vai onko "nelikymppinen" oikeasti 49v?
Lasten lkm on monille deal breaker niiden iästä huolimatta, joten säästä kaikkien aikaa ja kerro tämä heti profiilissa.
Ps. Onko vielä tuossa iässä miehen pituus sulle OIKEASTI niin tärkeä asia? Kuulostaa epäkypsältä, ehkä kannattaa miettiä onko sillä oikeasti väliä.
AP kirjoitti YLI nelikymppinen. Se voi olla vaikkapa tyyliin 45v. Mitä sillä on väliä..
Jos lapset ovat aikuisia niin ne eivät roiku enää lahkeessa kiinni. Ei liity mitenkään lapsellisuuteen jos haluaa että mies olisi pidempi tai vähintään saman pituinen.
Varmasti löytyy miehiä jotka arvostaa myös useamman lapsen äitiä. Se kertoo aika paljon ihmisestä positiivisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Löysin yli 40-vuotiaana puolisoni tinderistä. Siellä on naisille ihan karkkikauppa, saat sen 100 ekaa tykkäystä ekana iltana, vaikka palstan "40v nainen ei kelpaa mihinkään"-trollit muuta yrittää laulaa. Ne on noita trad wife naisvihatrolleja jotka yrittää pelotella nuoret naiset pysymään suhteissaan.
Kirjoita vaikka "lapset on jo tehty ja aikuisia enkä enää etsi pikkulapsiarkea elämääni". Ja "olen liikunnallinen, toivottavasti sinäkin". "En etsi yhden illan seuraa."
Jos asut pienellä paikkakunnalla/merkittävässä työssä niin PRO TIP: osta se premium. Silloin sä voit naisena säätää niin että näyt vain niille profiileille, keistä olet itse ensin tykännyt. Ei pääse koko kylän ukkolauma ihmettelemään että siellä se leski etsii uutta.
"Yrittää pelotella nuoret naiset pysymään suhteissaan".
No, sinä et ainakaan pysynyt. Kauankohan nykyinen virityksesi kestää, ennen kuin "karkkikauppa kutsuu".
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma miehet eivät lue naisten profiileja, joten turha kirjoittaa mitään.
Kuvia pitää olla paljon, sekä kropasta että naamasta. Näin mulle on kerrottu.
Luen aina ja onkin suurin syy että vedän vasuriin se että naisilla ei usein ole mitään muuta kuin ne kuvat. Ja kuvat kun eivät kerro mitään ihmiselle joka haluaa ottaa selvää nimenomaan siitä tärkeimmästä eli sisimmästä. Myöskin minulla itselläni on esittelyssä kaikki merkit käytössä ja onkin niin että kun mätsejä tulee ja kysyn naiselta miksi tykkäs musta nii 90% vastaa että ku sun esittely teksti on nii hyvä. Ei kukaan ole vastannut että koska olet niin komea. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen, 5 lasta ja nuorin 17v? Oletko lesta vai muuten vaan teiniäiti? Vai onko "nelikymppinen" oikeasti 49v?
Lasten lkm on monille deal breaker niiden iästä huolimatta, joten säästä kaikkien aikaa ja kerro tämä heti profiilissa.
Ps. Onko vielä tuossa iässä miehen pituus sulle OIKEASTI niin tärkeä asia? Kuulostaa epäkypsältä, ehkä kannattaa miettiä onko sillä oikeasti väliä.
AP kirjoitti YLI nelikymppinen. Se voi olla vaikkapa tyyliin 45v. Mitä sillä on väliä..
Jos lapset ovat aikuisia niin ne eivät roiku enää lahkeessa kiinni. Ei liity mitenkään lapsellisuuteen jos haluaa että mies olisi pidempi tai vähintään saman pituinen.
Varmasti löytyy miehiä jotka arvostaa myös useamman lapsen äitiä. Se kertoo aika paljon ihmisestä positiivisessa mielessä.
On kai sillä paljonkin väliä onko joku esim just lesta, tai teiniäiti. Kertoohan se ihmisestä tosi paljon että on tehnyt 5 lasta ja etenkin jos on ne tehnyt tosi nuorena.
Ja kyllä sillä iälläkin on väliä, esim just tinder on täynnä "40+" miehiä jotka onkin 49 (ja varmaan myös näköjään naisia). Tai jopa yli 50. Okei, teknisesti totta että vaikka 60v on 40+(20), mutta kaikenlainen ikänsä peittely nyt vaan on tosi ick. Miksi ei ole reilusti ja rehellisesti sen ikäinen mitä on?
Ja siksi just sen lapsilauman määrä pitää kertoa. Useimmille se on miinus, mutta jos se on joillekin plussaa, niin kaikille parempi että sekin kortti on avoimesti pöydällä. Ei hukkaa niiden aikaa joille se on turnoff, ja houkuttaa niitä joille se on turn on. Win win.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse haluaisin luoda profiilin Tinderiin, tai muille treffisivustoille, esittelisin itseni päällisin puolin ja kertoisin tarkkaan, mitä etsin. Esim. etsin rehellistä parisuhdetta, ei varatuille. Pidän ruuanlaitosta, leipomisesta ja ulkoilemisesta, en sohvaperunoista. Olen eläinrakas, olen allerginen koirille, en pidä käärmeistä, enkä mistään öttiäisistä. Jne, jne. .... Oma mielikuvitus on rajana.
Kaikesta syvällisemmästä voin keskustella treffimiehen kanssa sitten kasvotusten.
Kauheen negatiivinen. Ei sitä, ei tätä, en tykkää. Tuota tyyliä kannattaa todellakin välttää.
Katso ainakin, että tekstissäsi on välimerkit paikoillaan ja yhdys sanat kirjoitettu oikein.
T. Äiti puoleksi
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma miehet eivät lue naisten profiileja, joten turha kirjoittaa mitään.
Kuvia pitää olla paljon, sekä kropasta että naamasta. Näin mulle on kerrottu.
Ei kannata yleistää. Itse katson kuvat ja päätän sen pohjalta kannattaako tekstiä lukea. Monet voi heittää vasuriin katsomatta tekstiä. Ellei tekstissä ihminen kerro itsestään mitään, niin ei ole mitään syytä laittaa oikealle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin yli 40-vuotiaana puolisoni tinderistä. Siellä on naisille ihan karkkikauppa, saat sen 100 ekaa tykkäystä ekana iltana, vaikka palstan "40v nainen ei kelpaa mihinkään"-trollit muuta yrittää laulaa. Ne on noita trad wife naisvihatrolleja jotka yrittää pelotella nuoret naiset pysymään suhteissaan.
Kirjoita vaikka "lapset on jo tehty ja aikuisia enkä enää etsi pikkulapsiarkea elämääni". Ja "olen liikunnallinen, toivottavasti sinäkin". "En etsi yhden illan seuraa."
Jos asut pienellä paikkakunnalla/merkittävässä työssä niin PRO TIP: osta se premium. Silloin sä voit naisena säätää niin että näyt vain niille profiileille, keistä olet itse ensin tykännyt. Ei pääse koko kylän ukkolauma ihmettelemään että siellä se leski etsii uutta.
No, sinä et ainakaan pysynyt. Kauankohan nykyinen virityksesi kestää, ennen kuin "karkkikauppa kutsuu".
Wy U mad boi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä sadasta vaan
70 on vetänyt kaikki oikealle eikä oikeasti ole
Totta tuokin. Mutta siis fakta on se että tinderissä on käyttäjistä 80% miehiä, 20% naisia, joten kyllä sieltä saa ihan hyvän kattauksen miehiä valittavakseen. Myös ihan tavallisia eronneita perheenisiä siellä on.
Kerran iltaa istuessa kaverin kanssa selattiin koko tinderin pakka läpi, kun hän epäili tuttavansa pettävän naistaan. Ne örrimörri haluan anaaliseksiä nainen on hiljaa parisuhteessa- ukot löytyy vasta sieltä pakan pohjalta. Algoritmi tarjoaa aina ensin niitä miehiä, jotka on muitakin kiinnostaneet. Epäkiinnostavaksi algoritmin toteamia mörköjä näytetään vasta vähän ennen sitä "olet selannut tinderin läpi"-ilmoitusta.
Pitää jaksaa todellista pohjamutien kahlaamista siis, että edes näkee ne pahimmat tinderin peelot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä sadasta vaan
<
No esim mulle ne "perheenisät" ei velana missään nimessä käy, joten mulle ne on niitä pahnan pohjimmaisia. Ja ekana näytetään jotain mallipoikia joista puolet on huijareita / botteja ja toinen puoli jotain riippuliito-golf-mallityttöystävä tyyppejä, jotka haluaisivat minulta enintään seksiä.
Seuraa on varmasti helppo naisensa löytää jos...
Etsii pelkkää seksiä
On ok sen kanssa että kumppanilla on lapsia ja/tai hän käyttää reippaasti alkoholia (nämä on mulla isoimmat karsivat tekijät)
Karkkikaupaksi en sanoisi silti, koska sitä tauhkaa pitää kahlata joka tapauksessa niin paljon.
Mainitset ottavasi ahnaasti pyllyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nyt ole sinunkin etu incelinä, että minä vein sieltä yhden kunnollisen, työssäkäyvän nelikymppisen miehen pois kilpailemasta kanssasi samoista naisista? (Ei, kun naisvihan levittäminen on tärkeämpää kuin oma pariutuminen. Venäjäntrollien kuuntelemisen ultimate goal saavutettu.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yrittää pelotella nuoret naiset pysymään
Incel-kortti nostettu :) Ja jotain Venäjästäkin.
Pieleen menee, kuten aina.
AP täällä.
Olen siis 45 - vuotias. Toki ajattelin että profiiliin kirjoitan ikäni ja lasten lukumäärän. Olin 21 v kun sain ensimmäisen lapsen. Olen ihan kunnollinen työssäkäyvä kansalainen. Irtosuhteet eivät ole koskaan olleet minun juttuni. Etsin täysin luotettavaa, kypsää ja tasavertaista kumppania joka tulee toimeen omillaan
Tuntuu että täällä vain pelotellaan tinderistä..
Onko tosiaan niin kauhea paikka?
Vierailija kirjoitti:
AP täällä.
Olen siis 45 - vuotias. Toki ajattelin että profiiliin kirjoitan ikäni ja lasten lukumäärän. Olin 21 v kun sain ensimmäisen lapsen. Olen ihan kunnollinen työssäkäyvä kansalainen. Irtosuhteet eivät ole koskaan olleet minun juttuni. Etsin täysin luotettavaa, kypsää ja tasavertaista kumppania joka tulee toimeen omillaan
On, koska ne luotettavat, kypsät ja tasavertaista kumppania etsivät joka tulee toimeen omillaan on jo suhteissa. Niitä on keski-ikäisenä todella vähän vapaana, joten sellaisen etsiminen seksihullujen ja muiden hullujen seasta on todella väsyttävää, ja vähintään muuttaa ihmiskuvaasi todennäköisesti paljon kyynisemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
AP täällä.
Naiset saavat sieltä unelmamiehiä: https://9gag.com/gag/a2vj0MD
Kirjoita sinne että löysä römpsä, kaksi mukulaa pukattu ulos ja kaikki kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisitte vähän koittaa panostaa siihen deittailuun. Luuletteko te todellakin, että "moi" on millään tavoin kiinnostava lähestymisyritys?
Minuun itseeni iskee älykkyys ja vaikka olen pitkä, sopusuhtainen ja urheilullinen ja erittäin kaunis nainen, niin valitsen mieluummin olla yksin kuin että näiden tylsien hahmojen kanssa lähtisin yhtään mihinkään.
Jos teitä on vielä sellaisia miehiä, jotka osaatte käyttää kirjoittamista työkaluna ja kaikenlaisessa itseilmaisussa, niin älkää hyvät miehet tuhlatko lahjaanne. Käyttäkää sitä. On paljon ihmisiä joihin se toimii kuin taika.
Olen myös nymfomaani, mitä en näe negatiivisena asiana, mutta negatiivisena asiana näen sen, että minulla ei tee mieli harrastaa seksiä jos vastakappale on tyhmä. Kunnon seksissä tarvitaan muutakin kuin sitä, että osaa nippa nappa päätellä mikä palikka kuuluu mihinkin reikään. Minusta kyllä saisi unelmien makuuhuoneen rietastelijan, mutta
Eipä siitä kirjoittamisen taidosta mitään hyötyä ole jos ei synny matchejä olemattoman ulkonäön takia.
Vierailija kirjoitti:
AP täällä.
No ei ole, sinne vaan. Mutta muista laittaa pituutesi profiiliin, niin itseäsi lyhyemmät miehet tietävät olla tykkäämättä. Ja myös ne pitkät miehet, jotka pitävät taskuvenusnaisista.
Niistä sadasta vaan
70 on vetänyt kaikki oikealle eikä oikeasti ole kiinnostunut sinusta,
10 on 20v nuorempia puumaseksin metsästäjiä
10 on itseäsi 20v vanhempia omaishoitajan etsijöitä
8 on muuten jotain täysin päinvastaista kuin mitä etsit (esim pienet lapset tai asuu 1000km päässä)
2 ehkä sopii siihen mitä etsit mutta heistä toinen ei vastaa viestiisi, ja jäljelle jäänyt kysyy kolmen viestin jälkeen annatko anaalia.
Ihana karkkikauppa tosiaan!
N45