Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Tinder. MitĂ€ on soveliasta kirjoittaa profiiliin? đŸ€”

Vierailija
06.10.2025 |

Oon yli nelikymppinen nainen ja olen ollut 2 kertaa parisuhteessa. Lasten isĂ€n kanssa olin pitkÀÀn ja jĂ€in leskeksi. Sen jĂ€lkeen oli pitkĂ€ etĂ€suhde. 

ItsellÀ 5 lasta ja nuorinkin jo 17v.

En oo koskaan ollut minkÀÀnlaisilla deittipalstoilla. Siksi vĂ€hĂ€n mietityttÀÀ. 

ItsellĂ€ kun lapset ovat isoja niin en ole myöskÀÀn hakemassa kumppania jolla on pieniĂ€ lapsia. Lapsissa ei ole mitÀÀn vikaa mutta en lĂ€hde Ă€iti puoleksi koska olen omani kasvattanut aikuisiksi. Muutenkin olisi helpompaa ajanviete kumppanin kanssa. 

Tuntuu ettĂ€ rima vaan noussut 😊 

Tiedostan toki sen ettĂ€ minun ikĂ€isillĂ€ miehillĂ€ saattaa hyvinkin olla ala-aste ikĂ€isiĂ€ lapsia. 

EnkĂ€ myöskÀÀn hae etĂ€suhdetta. Omat asunnot voi olla mutta monien satojen kilometrien etĂ€suhde niin ei kiitos. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No ei ole karkkikauppa nelikymppiselle raittiille & lapsettomalle naiselle. Seksiin toki löytyy treenattua nuorta tuontilihaa. EhkÀ keskivertona sieltÀ löytyisi helpommin jotain. Joku törpöttelevÀ ylipainoinen ukko.

Vierailija
42/43 |
08.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole niin paha. ItsellÀ ainakin hyviÀ kokemuksia tinderistÀ. Jos ei ole selkeitÀ kuvia ja selkeÀÀ esittely tekstiÀ niin en edes vaivaudu sen pidemmÀlle.

Toki joukkoon mahtuu kaikennÀköistÀ

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ai ettÀ mitÀ sinne laittaisi?

Olisko hyvĂ€ aloittaa totuudesta ja rehellisyydestĂ€? 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi viisi neljÀ