Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lääkäri

Vierailija
06.10.2025 |

onko lääkäri tutkinut samalla käynnillä eturauhasen ja siittimen?     minulta tutkittiin tänään

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta pukamia tutki nuori ja kaunis virolainen tk-lääkäri. Kun makasin kyljellään tutkimus pöydällä ilman housuja. Lääkäri tuli taakseni ja sanoi minä työnnän nyt tämän laitteen sinne syvälle. Sitten tutkimus alkoi.

Ne pyjamat näkyy kyllä ihan ilman tähystintäkin, eikä ne ole syvällä!

Siis pukamat! 

Vierailija
22/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joka tapauksessa tähystimen se sinne työnsi. En ole ite asiantuntija pukamien tutkimisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joka tapauksessa tähystimen se sinne työnsi. En ole ite asiantuntija pukamien tutkimisessa.

tutkiko pukamia ,vai jotain muuta ?

Vierailija
24/37 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tutkiko pukamia ,vai jotain muuta ?

Kyllä ihan pukamia tutki ja löysi. Kuulemma yksi oli erittäin isokokoinen.

Vierailija
25/37 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en nähnyt minkälainen hanska oli kädessä , kun laittoi sen käteensä vasta kun olin kyljelläni pylly paljaana ja hän takanani. äänen kyllä kuulin, tuntui samaan aikaan kiihottavalta ja pelottavalta kun kuului melkein tyhjän liukkari pullon puristus ääni

Minä näin kumihanskankin intin lääkärissä. Valittelin vatsavaivoja joten lääkintä luutnantti käski laskea housut ja pyllistää samalla kun kiskaisi kumihanskan kyynärpäätä myöten kunnolla napsauttaen käteen. Onneksi tunnusteli vain sormella.

Vierailija
26/37 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näillä pervoilla hymy hyytyy kun on oikeasti kipeä ja tarvitaan lääkäriä. Ei siinä tule kiihottumiset mieleen kun oikeen rassataan perärööriä. Crohnintauti, peräsuolensyöpä jne.

Vierailija
27/37 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kylläkään kiihottunut tutkimuksesta. Lähinnä ällötti kun toinen mies työntää sormen sinne.

Vierailija
28/37 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urologi tunnusteli kivespussin (kivekset OK) ja tutki esinahan koska sen alareuna oli liian ylhäällä ja osittain peitti virtsaputken suun, Ts. kamat tuli tursuamalla ihopoimun vierestä. Sitten leikkaukseen jossa erikoistuva naislääkäri teki dorsal slitin, halkaisi esinahan päältä keskeltä, ja muodostunut haava ommeltiin kiinni noin kymmenellä tikillä. Lääkäri kertoi että kuljetti avattua esinahkaa edes takaisin terskan yli ja varmistui että esinahan alareuna vetäytyi terskan alareunan alle paljastaen virtsaputken aukon.

Aloitettaessa kyselivät vielä saako opiskeilja olla mukana, sanoin joo, miten ne muuten oppisi asioita. Huivipäiselle opiskelijalle oli tietysti ikävä yllätys kun tarjolla ei olut Alabama Black Snake vaan Caucasian Cock.

Hyvä työ, ei voi moittia!

Vierailija
29/37 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas se kusipäistä ulinaa.

M48, guru

Vierailija
30/37 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta lääkäri tunnusteli kivekset ja eturauhasen. Virtsaamis vaivojen takia. Valitettavasti ei ollut naislääkäri 

Sama tehtiin minulle. Naislääkäri tutki.

Vierailija
31/37 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä paremmalta tuntuu kun lääkäri työntää tähystimen peräaukkoon.

Joo ja virtsaputkeen, sillä hetkellä ei ole mitään väliä onko mies vai nainen!

Metallinen sondi virtsaputkeen. Dilatoidaanko. Itse rassaan harva se päivä.

Vierailija
32/37 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kokeili tiukkaa esinahkaanu. Laittoi kätensä kaluni ympärille ja nosti sitä pitäen kiinni kalustani. Teki tätä ehkä 20 kertaa ja sen jälkeen kalusta tuli jotain vaaleaa töhnää .

Olen 45 v mies ja lääkäri oli 30 vuotias nainen. Kaunis kuin mikä.

Hän ei sanonut mitä se vaalea aine oli, tarvitsee kuulemma jatkotutkimuksiin menoa 

Ne ovat hänen kotonaan.Ihana lääkäri kun käyttää vapaa aikaansa tutkimiseen.

Olen onnekas.

Vierailija
33/37 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Kokeili tiukkaa esinahkaanu. Laittoi kätensä kaluni ympärille ja nosti sitä pitäen kiinni kalustani. Teki tätä ehkä 20 kertaa ja sen jälkeen kalusta tuli jotain vaaleaa töhnää .

Hän ei sanonut mitä se vaalea aine oli, tarvitsee kuulemma jatkotutkimuksiin menoa 

Olen onnekas.

Kuinka paljon runkkailet moiselle fantasialle? Numeroista päätellen olisit aikamies?

Vierailija
34/37 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen onnekas.

Kuinka paljon runkkailet moiselle fantasialle? Numeroista päätellen olisit aikamies?

Tämä tapahtui noin kymmenen vuotta sitten. Mutta eihän täällä kukaan mitään usko, joten mitä sillä on merkitystä mitä tänne kirjoittaa. Ei mitään. Kenellekään ei tapahdu mitään täällä ikinä 

Vierailija
35/37 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tän kirjoittanut aiemminkin. Kyllä olen lääkärissä saanut eturauhasen tutkimuksen niin että lääkäri on samalla pitänyt munaa kädessä ja vähän vaivannut.

Sama lääkäri myös menetti lupansa usean seksuaalisen ahdistelun takia, vuosikymmen myöhemmin.

Vierailija
36/37 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tän kirjoittanut aiemminkin. Kyllä olen lääkärissä saanut eturauhasen tutkimuksen niin että lääkäri on samalla pitänyt munaa kädessä ja vähän vaivannut.

Sama lääkäri myös menetti lupansa usean seksuaalisen ahdistelun takia, vuosikymmen myöhemmin.

Kerro lisää?

Vierailija
37/37 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää?

Olen tän kirjoittanut jo aiemmin mut uusitaan sit.

Nuorena sain sukupuolitaudin, penis valui välillä visvaa ja kustessa oli jännä tunne.  Varasin työterveyden kautta ajan lääkärille.

Menen paikalle, vastaan ottaa+40v lekuri mies. Komentaa vaatteet pois ja makaamaan laverille. Ihmettelen jo tässä että johan on erikoinen tutkimus mutta ei siinä. Lääkäri nimittäin puristeli kokoajan peniksen varresta samalla kun tuijotti mun terskaa ja tämä kesti aika kauan. Aiheutti myös semi erektion.  Viimein sain käskyn vaatteet päälle. Labra lähete käteen, kiitos ja näkemiin. Mutta just ennenkuin pääsen ovesta ulos lääkäri pyytääkin että voisi vielä tarkistaa jtn latinankielistä ja tehdä jotain mitä en ymmärtänyt.. Varattua aikaa kun on vielä jäljellä. 

No taas housut veks. Laverille, edelleen ihmettelen puristelua peniksen varresta ja huomattavan tarkkaa tuijotusta. Kunnes tajuan lekuri päättää työntää sormet hanuriin ja tutkia eturahasta " kuulemma" tulehdus mahdollisuuden takia.  Makaan laverilla sormi perseessä. Toinen käsi kikkelillä tehden edestakas liikettä. Kyllä siinä erektio iski ei voinut mitään.

Lääkäri kommentoi et hyvä että tämäkin nyt tuli testattua, kaikki on kunnossa ja laitteet toimii.

Vaatteet päälle ovesta ulos. Miettien mitä hittoa.  +10v päästä törmäsin lehdessä juttuun tästä lääkärisrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi