Katsotteko nykyajan sikatyhmiä ohjelmia kuten the box, petolliset ja pirunpeli?
Kommentit (53)
En. En katso mitään tosi-tv:tä. Ensitreffit alttarilla ja Maajussille morsian kiinnosti joskus aiemmin, mutta en jaksa enää niitäkään. Taso laskenut sen verran paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson ja jaksan. Töissä olen hyvin palkattuna asiantuntijana.
Kotona syön, liikun ja katson ohjelmia, jotka ei rasita aivoja ja johtaa hyvään yöuneen.
Asiantuntija eli jonnin joutava käsien heiluttaja. Suomessa homma menee niin, että mitä vähemmän tekee oikeaa työtä niin sitä enemmän siitä maksetaan.
Ei kuulosta kovin järkevältä mennä tekemään oikeita töitä.
Niinpä. Jos käsiä heiluttamisesta maksetaan hyvää palkkaa, niin miksi ei menisi heiluttelemaan käsiään?
t. käsien heiluttaja ja hyvä liksa
Eipä tule katsottua tosi-tv:tä tai oikeastaan mitään "perinteistä" tv:tä. Pari kertaa viikossa tulee katsottua jotain suoratoistosta.
En katso juuri mitään tosi-tv-ohjelmia enkä varsinkaan sellaisia, jotka perustuvat ihmisten huijaamiseen ja petkuttamiseen.
Todellakin katson, just hyvää aivot narikkaan hommaa töiden, liikunnan ja päivällisen jälkeen. Sen jälkeen uni maittaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
En katso. Mä katson lähinnä YLEä ja tuä kuin saapas
Nosuoratoistoja. TV5:tä katson Laten ja Sarkun sarjaa. Mä tykkään ahkerasta pariskunnasta, joka ei lannistu eikä riitele ja joilla on älyäkin paljon enemmän kuin Huutokauppanatsilla. En haluaisi katsoa jotakin Laten kehumista. Älyn taso tuli testattua Jeboudissa, kun äijä ei tiennyt mitään.
Vastenmielinen tyyppi.
Ei voi olla paljoa sisältöä elämässä, jos sellanen ärsyttää mitä joku muu katsoo telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Kohta ei kaupallisilta kanavilta muuta tulekaan kuin näitä turhien ns. julkkisten kisailuja. En todellakaan katso!
No tuleehan sieltä v*tusti mainoksia. Viimeksi kun koitin katsoa Neloselta leffaa, tuli mainoksia niin pitkästi, että unohdin niiden aikana, mitä olin edes katsomassa. Seuraavan tauon mainokset kellotin. 8 minuuttia! Laitoin töllön kiinni. Katsoin leffan seuraavana päivänä blu raylta.
"Tämä on kyllä niin huvittavaa. Yhtäkään jaksoa ei olla katsottu, mutta kaiken tietävät."
Eihän sitä voi välttyä tietämästä, jos edes jonkin verran lukee esim. iltapäivälehtiä. Ei tarvitse edes lukea niitä juttuja, otsikot jo paljastavat aika paljon ja niitä osuu väistämättä silmään. Ihmiset myös juttelevat näistä.
Noiden ohjelmien peruskaavan saa kyllä tietoonsa vaikkei itse katsoisi, ja usein nimikin jo kertoo paljon.
Tehdään erilaisia tehtäviä, pelataan psykologisia pelejä, aina välillä joku tiputetaan pois kisasta. Jos tällainen ei kiinnosta, mitä muuta tarvitsee tietää?
- eri
En todellakaan! Nykyään on kyllä todella huono ohjelmatarjonta, jos on älykkäämpi ihminen. Tyhmemmälle ainekselle kyllä löytyy kaikkea.
Ei, mä katson ainoastaan laatuohjelmia kuten milloin minkäkin maan sinkut jossain mölyämässä ja panemassa keskenään, parisuhdedraamaa kuten Tempparit, satuhäät, ensitreffit alttarilla ja mitä näitä nyt on. 🤭
En yleensä katso kotimaisia viihdeohjelmia tai tosi tvsarjoja. Katson vain TTK:a ja Miltsiä Holman kärrinpyöristä välittämättä.