Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko nykyajan sikatyhmiä ohjelmia kuten the box, petolliset ja pirunpeli?

Vierailija
06.10.2025 |

Miten jaksatte toljottaa moisia?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä katso kotimaisia viihdeohjelmia tai tosi tvsarjoja. Katson vain TTK:a ja Miltsiä Holman kärrinpyöristä välittämättä.

Vierailija
42/53 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En katso mitään tosi-tv:tä. Ensitreffit alttarilla ja Maajussille morsian kiinnosti joskus aiemmin, mutta en jaksa enää niitäkään. Taso laskenut sen verran paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson ja jaksan. Töissä olen hyvin palkattuna asiantuntijana.

Kotona syön, liikun ja katson ohjelmia, jotka ei rasita aivoja ja johtaa hyvään yöuneen.

Asiantuntija eli jonnin joutava käsien heiluttaja. Suomessa homma menee niin, että mitä vähemmän tekee oikeaa työtä niin sitä enemmän siitä maksetaan.

Ei kuulosta kovin järkevältä mennä tekemään oikeita töitä. 

Niinpä. Jos käsiä heiluttamisesta maksetaan hyvää palkkaa, niin miksi ei menisi heiluttelemaan käsiään?

t. käsien heiluttaja ja hyvä liksa

Vierailija
44/53 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule katsottua tosi-tv:tä tai oikeastaan mitään "perinteistä" tv:tä. Pari kertaa viikossa tulee katsottua jotain suoratoistosta. 

Vierailija
45/53 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso juuri mitään tosi-tv-ohjelmia enkä varsinkaan sellaisia, jotka perustuvat ihmisten huijaamiseen ja petkuttamiseen.

Vierailija
46/53 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin katson, just hyvää aivot narikkaan hommaa töiden, liikunnan ja päivällisen jälkeen. Sen jälkeen uni maittaa hyvin.

Vierailija
47/53 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso. Mä katson lähinnä YLEä ja tuä kuin saapas

Nosuoratoistoja. TV5:tä katson Laten ja Sarkun sarjaa. Mä tykkään ahkerasta pariskunnasta, joka ei lannistu  eikä riitele ja joilla on älyäkin paljon enemmän kuin Huutokauppanatsilla.                               En haluaisi katsoa jotakin Laten kehumista. Älyn taso tuli testattua Jeboudissa, kun äijä ei tiennyt mitään.

Vastenmielinen tyyppi.

Vierailija
48/53 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla paljoa sisältöä elämässä, jos sellanen ärsyttää mitä joku muu katsoo telkkarista.

Vierailija
49/53 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan katso. 

Vierailija
50/53 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta ei kaupallisilta kanavilta muuta tulekaan kuin näitä turhien ns. julkkisten kisailuja. En todellakaan katso!

No tuleehan sieltä v*tusti mainoksia. Viimeksi kun koitin katsoa Neloselta leffaa, tuli mainoksia niin pitkästi, että unohdin niiden aikana, mitä olin edes katsomassa. Seuraavan tauon mainokset kellotin. 8 minuuttia! Laitoin töllön kiinni. Katsoin leffan seuraavana päivänä blu raylta.

Vierailija
51/53 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä on kyllä niin huvittavaa. Yhtäkään jaksoa ei olla katsottu, mutta kaiken tietävät."

Eihän sitä voi välttyä tietämästä, jos edes jonkin verran lukee esim. iltapäivälehtiä. Ei tarvitse edes lukea niitä juttuja, otsikot jo paljastavat aika paljon ja niitä osuu väistämättä silmään. Ihmiset myös juttelevat näistä.

Noiden ohjelmien peruskaavan saa kyllä tietoonsa vaikkei itse katsoisi, ja usein nimikin jo kertoo paljon.

Tehdään erilaisia tehtäviä, pelataan psykologisia pelejä, aina välillä joku tiputetaan pois kisasta. Jos tällainen ei kiinnosta, mitä muuta tarvitsee tietää?

- eri

Vierailija
52/53 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! Nykyään on kyllä todella huono ohjelmatarjonta, jos on älykkäämpi ihminen. Tyhmemmälle ainekselle kyllä löytyy kaikkea.

Vierailija
53/53 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mä katson ainoastaan laatuohjelmia kuten milloin minkäkin maan sinkut jossain mölyämässä ja panemassa keskenään, parisuhdedraamaa kuten Tempparit, satuhäät, ensitreffit alttarilla ja mitä näitä nyt on. 🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi