Katsotteko nykyajan sikatyhmiä ohjelmia kuten the box, petolliset ja pirunpeli?
Kommentit (47)
En katso yhtäkään Tosi tv-paskaa, en ole koskaan katsonut enkä katso. Pelkkä ajatus saa oksennusrefleksin aikaan. Ain
No, en todellakaan katso! En myöskään mitää tanssii tähtien kanssa tai elämäni biisi yms
Vierailija kirjoitti:
En katso, ne ovat tylsää paskaa kuluneine naamoineen.
Mielipiteesi olet kuitenkin aikaan saanut, katsoen ?
Tv:tä tulee katsottua noin kymmenen tuntia päivässä, kahdesta tv:stä. Kyllä 140 tuntiin jopa Boksi mahtuu.
En. Tubessa tuli katsottua sitten hölmöyksiä. Joskin jo tiedostaa paremmin.
Noita otsikossa mainittuja en ole katsonut. En myöskään bimbojen huorinteko-ohjelmia. The Flooria ja Jeopardy!:a olen katsonut satunnaisesti
Kohta ei kaupallisilta kanavilta muuta tulekaan kuin näitä turhien ns. julkkisten kisailuja. En todellakaan katso!
Vierailija kirjoitti:
En katso televisiota ollenkaan, en edes omista hd telkkaria tai digiboksiakaan. Eikä kiinnosta edes!
Netin kautta voit katsoa, Yle Areena, Mtv Katsomo, Ruutu !
Vierailija kirjoitti:
Katson ja jaksan. Töissä olen hyvin palkattuna asiantuntijana.
Kotona syön, liikun ja katson ohjelmia, jotka ei rasita aivoja ja johtaa hyvään yöuneen.
Asiantuntija eli jonnin joutava käsien heiluttaja. Suomessa homma menee niin, että mitä vähemmän tekee oikeaa työtä niin sitä enemmän siitä maksetaan.
En. Muuta en tiedä noista ohjelmista kuin nimet, kun osuvat silmiin ohjelmatietoja selatessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona syön, liikun ja katson ohjelmia, jotka ei rasita aivoja ja johtaa hyvään yöuneen.
Miksi katsoit että on tarpeellista mainita tuo "Hyvinpalkattu asiantuntija" ? =)
Eihän kukaan sitä kysynyt.
Tarkoituksena vaan osoittaa, että parempikin väki voi katsella roskaohjelmia.
Minä katson. Hauskoja ohjelmia ja helppo katsoa.
Maajussille morsian, huh huh siihenkin tunkee tussukat jo toiselle kierrokselle. Nyt niin vaivaannuttava ettei mitään rajaa. Sääli olisi kiva katsoa jotain kotimaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntija eli jonnin joutava käsien heiluttaja. Suomessa homma menee niin, että mitä vähemmän tekee oikeaa työtä niin sitä enemmän siitä maksetaan.
Ei kuulosta kovin järkevältä mennä tekemään oikeita töitä.
Näistä varmaan tykkääkin vähän koulutetumpi väki.
Suurin osa ei katso. Hyvä sillä itsekään en ole katsonut mainituista yhtään jaksoa. Järkyttäviä ohjelmia.
En ole katsonut noista mitään, ei kiinnosta.