Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temusta ostavat +50v. ja maalaiset

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 46v nainen ja asun maalla. Mitään en tilannut Temusta enkä tilaa.

Jotkut tuntuu tilaavan vain tilaamisen ilosta ja kun halvalla saa. En tajua tuollaista touhua. Mä ostan ja tilaan tarpeen mukaan vaatteita yms. 

Vierailija
42/73 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääköhän nämä ihmiset, että heidän henkilökohtaiset tietonsa eivät ole suojassa Temussa. 

Jos mä tilaan netistä niin ei sinne tarvitse antaa kuin nimi ja osoite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole 50v. vaan vasta 49 ja asun isossa kaupungissa. Temutan mielelläni. On mukavaa saada uusia vaatteita jne. edullisesti. 

Ympäristöporukka voi tunkea ajatuksensa mun puolesta sinne, jonne päivä ei paista. Ikä tuo sentään sen, ettei jaksa oikeasti kaikenlaista vouhotusta enää. Vouhotuksia tulee ja menee. Maailma jatkaa kulkuaan ja luonto korjaa. 

Toivottavasti luonto veisi mukanaan kaltaisesi paskiaiset. Luonnonsaastuttaja terroristit jotka kaikki pitäisi hirttää.

Taas on joku vihreä ituhippi päästetty vapaalle jalalle mielterveysongelmien kanssa aiheuttamaan ongelmia tavalliselle ihmiselle ideologiallaan

Vierailija
44/73 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääköhän nämä ihmiset, että heidän henkilökohtaiset tietonsa eivät ole suojassa Temussa. 

Ja Gmailin osoite joka muutenkin vuodetaan ties minne

Vierailija
45/73 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 46v nainen ja asun maalla. Mitään en tilannut Temusta enkä tilaa.

Jotkut tuntuu tilaavan vain tilaamisen ilosta ja kun halvalla saa. En tajua tuollaista touhua. Mä ostan ja tilaan tarpeen mukaan vaatteita yms. 

Just näin. Tällaisen mentaliteetin kun ihmiset omaksuisivat, niin maailma olisi parempi paikka. Kukaan ei tarvitse jatkuvaan uusia vaatteita, jotka nyppääntyy ekassa pesussa käyttökelvottomaksi.

Vierailija
46/73 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole 50v. vaan vasta 49 ja asun isossa kaupungissa. Temutan mielelläni. On mukavaa saada uusia vaatteita jne. edullisesti. 

Ympäristöporukka voi tunkea ajatuksensa mun puolesta sinne, jonne päivä ei paista. Ikä tuo sentään sen, ettei jaksa oikeasti kaikenlaista vouhotusta enää. Vouhotuksia tulee ja menee. Maailma jatkaa kulkuaan ja luonto korjaa. 

Itehän sä just vouhotat Temusta.

Vierailija
47/73 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuli tuota selattua, ja en löytänyt yhtään sellaista tuotetta, minkä olisin halunnut ostaa/olisin tarvinnut. Moni noista tuotteista on täysiä väärennöksiä, varsinkin elektroniikka. Mikäli tarvitsen esim. jotain tietokoneen komponentteja tilaan yleensä Suomesta tai jostain nettikaupasta pohjoismaissa.

Vierailija
48/73 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä dduunissa 60+ käsityöohjaaja oli tilaillut Temusta kaikkea mahdollista materiaalia. Oli niin innoissaan, kun sai budjetin riittämään aivan järjettömiin määriin esim lankaa. Oli paljon muutakin ja ihan tarpeellista ja käyttettävää tavaraa. 

Noiden lankojen kanssa vaan kävi siten, että suurin osa sai allergista ihottumaa niistä. Johtokunta sitten kielsi Temun yms käytön jatkossa ja nuo tuotteet piti hävittää. 

Voi sitä porua, vaikka kotiinsahan se ne vei ja jatkoi siellä itekseen käsitöitä.

Vierailija
49/73 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä dduunissa 60+ käsityöohjaaja oli tilaillut Temusta kaikkea mahdollista materiaalia. Oli niin innoissaan, kun sai budjetin riittämään aivan järjettömiin määriin esim lankaa. Oli paljon muutakin ja ihan tarpeellista ja käyttettävää tavaraa. 

Noiden lankojen kanssa vaan kävi siten, että suurin osa sai allergista ihottumaa niistä. Johtokunta sitten kielsi Temun yms käytön jatkossa ja nuo tuotteet piti hävittää. 

Voi sitä porua, vaikka kotiinsahan se ne vei ja jatkoi siellä itekseen käsitöitä.

Ja joku tilasi alusvaatteita ja ihmetteli, kun haarovälissä kutisi jatkuvaan ja iho kesi. No temun myrkkyalkkarithan ne paljastui syypääksi. 

Vierailija
50/73 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sama sukupolvi, joka on aiheuttanut muutkin ongelmat maapallolla.

Vierailija
51/73 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalla ainakin on pakko ostaa kun kauppoja ei ole enää vuosiin ollut niin on pakkonostaa netin kautta ja kun kaupankäynti siirrettiin nettiin kiin sieltä.ostetaan mistä halvimmalla saadaan. Nettikauppa on nettikauppa eikä sillä ole asiakkaan kannalta mitään merkitystä tuleeko se tuote Kiinasta vai satakertaa kalliimmalla suomesta. Ja kyllähän se on sinunkin myönnettävä että suomalaiset kauppiaat on ihan omalla rahan ahneudella pumpannut hinnat taivaisiin joka on johtanut tähän että ei ole kannattavaa ostaa mitään suomesta 

Aika moni yritys, muuten, sijaitsee maaseudulla tai kaupunkien ulkopuolella. Kyllä se maalaisten kateus laittaa ostamaan Temusta kuin tuettaisiin sitä pikku yrittäjää naapurissa. Kun se on sen muutaman kerran ollut tervehtimättä kostetaan sillä, ettei  osteta  kalliin hinnan vuoksi. Löysä selitys siihen, miten maalla nimenomaan säästyy rahaa kun ei ole kauppoja ja kahviloita lähellä. Temu ei ole ratkaisu etenkin, kun ne rojut heitetään saunan taakse tunkiolle tai myydään kymmenkertaisella hinnalla jossakin oman kylän kirppiksellä. Että hyvin kelpaa raha ja huijauaminen temuttajillekin

Vierailija
52/73 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasan 50v enkä ole koskaan temuttanut. Näppituntumalta olisin arvellut pikemminkin nuorten temuttavan eniten.

Vierailija
53/73 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ovat jos nettiin annat niitä? 

Vierailija
54/73 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Gmailin osoite joka muutenkin vuodetaan ties minne

Kuka käyttää "oikeaa" Gmail osoitettaan muuhun kun korkeintaan virastoihin.  Arvaatko montako Jaska Jokusta löytyy suomesta Gmailin perusteella.

Vierailija
55/73 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 49-vuotias on kyllä viisikymppinen jo. 

Vierailija
56/73 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tasan 50v enkä ole koskaan temuttanut. Näppituntumalta olisin arvellut pikemminkin nuorten temuttavan eniten.

Mä ainakin olen keskustellut lasten kanssa näistä Teemu-asioista ja miksi sieltä ei tilata. Ja tiedän, että moni muukin valistunut vanhempi tehnyt samoin. Omat lapseni nuorisoa.

Vierailija
57/73 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin olen keskustellut lasten kanssa näistä Teemu-asioista ja miksi sieltä ei tilata. Ja tiedän, että moni muukin valistunut vanhempi tehnyt samoin. Omat lapseni nuorisoa.

Siis Temu.

Vierailija
58/73 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sama sukupolvi, joka on aiheuttanut muutkin ongelmat maapallolla.

Meinaatko, että minä vuonna 74 syntyneenä olen aiheuttanut kaikki ongelmat maapallolla? Koska itse olet syntynyt, elätkö kovinkin ekologisesti? Minusta nykyajan TikTok-sukupolvi on kaikkea muuta kuin ekologinen, tuhlaavat ja kuluttavat enemmän kuin yksikään sukupolvi aikaisemmin joten pidäpäs pienempää suuta. 

Vierailija
59/73 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuossa tutkimuksessahan tilattiin paljon myös Zalandolta - ja kuinkahan paljon niistä tavaroista on tehty Kiinassa? Joten mikähän nyt sitten on loppujen lopuksi parempi kuin toinen? Tuskin Zalandon tuotteet on Saksassa tehtyjä, vaan ihan jossain muualla. Samaa paskaa siis eri paketissa. Mutta miksi ihmisten pitää ostaa niin paljon liennee se tarpeellisin kysymys?

Vierailija
60/73 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50 v ja maalta. Ja ostan temusta...

Ei täällä maalla ole juuri kivijalka kauppoja ja temun tapaista yhden luukun valikoimaa jossa postikulutta voi tilata tavaraa..

Tämä on suurin syy temun suosiolla..parin kympin tuotetta ei mielellään tilaile jos postilulut on jo 10 euroa

Mä olen 46v ja maalta. En silti tilaa Temusta. On paljon parempiakin paikkoja mistä tilata. Haloo nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi