Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temusta ostavat +50v. ja maalaiset

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihmisten tekopyhyys on suorastaan kuvottavaa. 

Pitäisikö keskituloisten palkkoja alkaa alentamaan oikein reilusti? Sitten porukka ehkä alkaisi ymmärtää, miksi joku vähävarainen joutuu tilaamaan Temusta (joskus vastoin omia arvojaan).

Vierailija
62/75 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaiset siksi kun paikkakunnan vaateliikkeet ovat pistäneet lapun luukulle jo ennen temun alkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se jeesustelu. Ihanko oikeasti olette pelastamassa maailmaa? Höpöhöpö. Mulle ainakin Temu on eettinen valinta, jolla sodin kaikkea typeryyttä, laumasieluisuutta ja tekopyhyyttä vastaan. Nautin siitä, että saan Temu-paketin ja parasta on härnätä sillä näitä hiekka*****ja. 

Vierailija
64/75 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa se jeesustelu. Ihanko oikeasti olette pelastamassa maailmaa? Höpöhöpö. Mulle ainakin Temu on eettinen valinta, jolla sodin kaikkea typeryyttä, laumasieluisuutta ja tekopyhyyttä vastaan. Nautin siitä, että saan Temu-paketin ja parasta on härnätä sillä näitä hiekka*****ja. 

Hähä, johan se risu-ukkokin sanoi aikoinaan että älä leiki perkele jeesusta, iso mies :D

Vierailija
65/75 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole 50v. vaan vasta 49 ja asun isossa kaupungissa. Temutan mielelläni. On mukavaa saada uusia vaatteita jne. edullisesti. 

Ympäristöporukka voi tunkea ajatuksensa mun puolesta sinne, jonne päivä ei paista. Ikä tuo sentään sen, ettei jaksa oikeasti kaikenlaista vouhotusta enää. Vouhotuksia tulee ja menee. Maailma jatkaa kulkuaan ja luonto korjaa. 

Idiootti.

Vierailija
66/75 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 46v nainen ja asun maalla. Mitään en tilannut Temusta enkä tilaa.

Jotkut tuntuu tilaavan vain tilaamisen ilosta ja kun halvalla saa. En tajua tuollaista touhua. Mä ostan ja tilaan tarpeen mukaan vaatteita yms. 

Just näin. Tällaisen mentaliteetin kun ihmiset omaksuisivat, niin maailma olisi parempi paikka. Kukaan ei tarvitse jatkuvaan uusia vaatteita, jotka nyppääntyy ekassa pesussa käyttökelvottomaksi.

Juu eipä kenenkään tarvitsee ostaa yhtään vaatetta kymmeniin vuosiin. Eipä tietenkään!

Eivätkö ihmiset tajua, että monet tilaavat sieltä harvakseltaan ja oikeaan tarpeeseen? Mikään tavara ei kestä ikuisesti.

No mitä nyt olen sieltä tilanneilta kuullut, niin nuo tuotteet on aivan surkeaa laadultaan. Eli mitä järkeä tilata maapallon toiselta puolelta paskalaatuisia lumppuja? Itse kerran ostin vahingossa kirppikseltä sheinin mekon. Oli lappu leikattu pois, niin en hoksannut ennen pesulapun lukemista asiaa. Kahden pesun jälkeen saumat olivat kierot ja osa purkautunut. Sellaista se on kun kiireessä ommellaan euron tuntipalkalla 25 vaatetta/tunti. 

Vierailija
67/75 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 46v nainen ja asun maalla. Mitään en tilannut Temusta enkä tilaa.

Jotkut tuntuu tilaavan vain tilaamisen ilosta ja kun halvalla saa. En tajua tuollaista touhua. Mä ostan ja tilaan tarpeen mukaan vaatteita yms. 

Just näin. Tällaisen mentaliteetin kun ihmiset omaksuisivat, niin maailma olisi parempi paikka. Kukaan ei tarvitse jatkuvaan uusia vaatteita, jotka nyppääntyy ekassa pesussa käyttökelvottomaksi.

Juu eipä kenenkään tarvitsee ostaa yhtään vaatetta kymmeniin vuosiin. Eipä tietenkään!

Eivätkö ihmiset tajua, että monet tilaavat sieltä harvakseltaan ja oikeaan tarpeeseen? Mikään tavara ei kestä ikuisesti.

No mitä nyt olen sieltä tilanneilta kuullut, niin nuo tuo

Ostin Temusta kaksi paitaa pari vuotta sitten. Olen käyttänyt niitä aika paljon, pesty toistakymmentä kertaa. Eivät ole menneet/menossa rikki, ei kulumisen merkkejä näkyvissä.

Saahan Temustakin monen laatuista tavaraa. Ehkä niitä kaikkein halvimman näköisiä kaikkein huonolaatuisimmasta polyesteristä valmistettuja vaatteita ei kannata ostaa.

Vierailija
68/75 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskokkareet voivat nyt kiittää itseään, kun ovat leikanneet köyhiltä niin, että rahat ei enää riitä Suomen hintoihin.

Vierailija
69/75 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääköhän nämä ihmiset, että heidän henkilökohtaiset tietonsa eivät ole suojassa Temussa. 

Luultavasti tämä on sitä järjenjättiläisporukkaa, jota ei haittaa, koska ,,ei ole mitään salattavaa,,.

Sulla ilmeisesti on paljonkin salattavaa. Monikohan suomalainen palveluntarjoaja saa sinunkin tiedot henkilötunnuksineen päivineen, saati muut kansainväliset alustat, siellä ne myydään sinunkin tiedot.

Vierailija
70/75 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temusta ostavat +50v. ja maalaiset

Me miljonäärit ostellaan paljon ja monestapaikkaa.

Köyhät kaupunkilaiset eivät ostele mitään.

Vierailija
71/75 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalla ainakin on pakko ostaa kun kauppoja ei ole enää vuosiin ollut niin on pakkonostaa netin kautta ja kun kaupankäynti siirrettiin nettiin kiin sieltä.ostetaan mistä halvimmalla saadaan. Nettikauppa on nettikauppa eikä sillä ole asiakkaan kannalta mitään merkitystä tuleeko se tuote Kiinasta vai satakertaa kalliimmalla suomesta. Ja kyllähän se on sinunkin myönnettävä että suomalaiset kauppiaat on ihan omalla rahan ahneudella pumpannut hinnat taivaisiin joka on johtanut tähän että ei ole kannattavaa ostaa mitään suomesta 

On sillä iso merkitys, ostatko eurolla käyttökelvotonta, jopa vaarallista paskaa, vai vitosella tavaran, jolla on takuu ja jonka tuoteturvasta vastaa maahantuoja ja jälleenmyyjä. 

Millä 5 euroa maksavalla tavaralla on takuu? Millaisen tuoteturvallisuuden saa 5 euron tavaralle? 

Vierailija
72/75 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerät sieltä ostaa.

55v.

Joo tämäpä se oikea totuus on.

66 v.

Vierailija
73/75 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö keskituloisten palkkoja alkaa alentamaan oikein reilusti? Sitten porukka ehkä alkaisi ymmärtää, miksi joku vähävarainen joutuu tilaamaan Temusta (joskus vastoin omia arvojaan).

Mitä välttäämättömyystuotteita Temussa myydään mitä vähävaraisen _täytyy_ ostaa? Epäilen. Pelkkää krääsää.

Vierailija
74/75 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, aliexpressistä saa halvemmalla.

Vierailija
75/75 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä välttäämättömyystuotteita Temussa myydään mitä vähävaraisen _täytyy_ ostaa? Epäilen. Pelkkää krääsää.

No jos nyt itse käyttäisit aivojasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan