Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät pidä huolta itsestään

Vierailija
06.10.2025 |

Yhä useammat miehet antavat itsensä rupsahtaa. Lihovat ja naamakin punoittaa epäsiistin parran takaa. Jos ihminen on tyytyväinen itseensä ja itseluottamus sekä arvostus kohdallaan, niin se ei tarkoita sitä, että pitäisi näyttää homeiselta tiskirätiltä, vaan päinvastoin. Tälläinen ihminen pitää itsestään huolta.

Samaa toki voi sanoa oman sukupuoleni edustajillekin. Hurmaavia ihmisiä on vain ehkä yksi sadasta. Moni voisi pienellä vaivalla saada itsestään ulos parhaan versioin itsestään, mutta ei vain viitsitä. Sitten valitetaan keskustelufoorumeilla, kun ei kumppania löydy. ihme juttu!

Etenkin miehille: Muista hyvät käytöstavat, harjoita sosiaalisia taitoja, harrasta liikuntaa ja ota päämäärä elämällesi sekä lopeta se mieslapseilu.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjoita sosiaalisia taitoja -en

harrasta liikuntaa -kyllä

päämäärä elämälle..aika paha, kun ovia mitä avata niin paljon. En ainakaan itse osaa valita. Joten vastaan vain ei.

Vierailija
62/77 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeen laihdutin, kävin säännöllisesti parturissa ja rupesin pukeutumaan siistimmin. Aloitin tanssiharrastuksen. 

En päässyt edes kahville oman ikäisten naisten kanssa. 😁

Se oli kymmenen kiloa sitten. Nyt vaan leffoja, videopelejä ja oma rauha. 

Et siis saanut välittömästi palkintoa "uhrautumisestasi" ja sitten uhriuduit ja luovutit? Monet miehet eivät taida täysin ymmärtää mistä itseensä panostamisessa on kysymys. Kun itseään rakastaa, niin ulkoiseen ja sisäiseen hyvinvointiin satsaa kuin itsestään. Tämä näkyy myös ulospäin, aitona hymynä, itsevarmuutena ja sosiaalisuutena. Siinä sivussa myös muut kiinnostuvat sinusta. Tämä siis tyypillinen kehityskulku, jos taustalla ei ole masennusta ja muita vakavia mielen ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne rupsahtaneet on kyllä yleensä just niitä varattuja ja naimisissa olevia. Kun kala on jo koukussa niin miksi panostaa enää? Sinkut pitävät kyllä itsestään huolta.

Vierailija
64/77 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeen laihdutin, kävin säännöllisesti parturissa ja rupesin pukeutumaan siistimmin. Aloitin tanssiharrastuksen. 

En päässyt edes kahville oman ikäisten naisten kanssa. 😁

Se oli kymmenen kiloa sitten. Nyt vaan leffoja, videopelejä ja oma rauha. 

Et siis saanut välittömästi palkintoa "uhrautumisestasi" ja sitten uhriuduit ja luovutit? Monet miehet eivät taida täysin ymmärtää mistä itseensä panostamisessa on kysymys. Kun itseään rakastaa, niin ulkoiseen ja sisäiseen hyvinvointiin satsaa kuin itsestään. Tämä näkyy myös ulospäin, aitona hymynä, itsevarmuutena ja sosiaalisuutena. Siinä sivussa myös muut kiinnostuvat sinusta. Tämä siis tyypillinen kehityskulku, jos taustalla ei ole masennusta ja muita vakavia mielen ongelmia.

Hyväksyin tilanteen. Onko sulla kaikki mennyt oikein itsesi kehittämisessä, kun rupesit heti syyllistämään?

Vierailija
65/77 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätee myös naisiin. Antavat itsensä lihoa. yök

Miehistä 72% on ylipainoisia, naisista 63%. 

Vyötärölihavuus on naisilla yleisempää kuin miehillä. 

No eikä ole. 😆

Miksi pitää vängätä vastaan pelkän mutun varassa?

"Lihavuuden yleisyys on yli 20-vuotiailla naisilla 30 ja miehillä 27 prosenttia. Lähes joka toisella naisella (48 %) ja miehellä (44 %) on vyötärölihavuutta."

https://thl.fi/aiheet/elintavat-ja-ravitsemus/lihavuus/lihavuuden-yleis…

Vierailija
66/77 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin pukeuduttu, väärin habitettu. Ihme hakkaraisia tälläkin palstalla.

Vierailija
67/77 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt itsestäni huolta, mutta ei se naisia näytä kiinnostavan. Tuntuu niin typerältä näin jälkikäteen olla elää nauttimatta sokeriherkuista ja alkoholista sellaisen huomion vuoksi, jota ei koskaan saanut.

Koskaan ei ole ollut niin kovaa vientiä naisrintamalla kuin silloin kun vielä ryyppäsin.  Näin raittiina siitä on vuosia kun viimeksi naisen kanssa leikin.

Vierailija
68/77 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia miltä näyttää. Jaksatte vieläpä halveerata toisia ulkonäön perusteella, että katsokaapas peiliin käytöstänne.

Vierailija
69/77 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tyyli, vaan se käytännöllisyys.

M

Mitä käytännöllistä on vastenmielisessä, punanaamaisessa ja hilseilevässä miehessä?

Sitä että valitulla tyylillä (tyylittömyydellä) saa pidettyä kaltaisesi pintakoreat turhantärkeilijät kaukana.

Vierailija
70/77 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää,

uusiokansalaisissa on hoikkia miehiä joille partavedet, kultaketjut ja merkkivaatteet on tärkeämpiä kuin suurimmalle osalle kotimaisista saman ikäisistä miehistä. Siitä vaan sinkkunaiset valkkaamaan ja elämä kukoistaa?

Ei mulle käytännön työtä tekevälle miehelle jää arkena aikaa stailautua ja liikkua suorissa housuissa ja kauluspaidassa marketeissa teitä naisia varten vaan käyn just työvaatteissa marketissa ja siitä kotiin. Saattaapa olla likatahra jos toinenkin työtamineissa se ei tarkoita että koko ukko on pelkkää sontaa.

Jokapuolella on naisia jotka on tatuoitu varpaista korviin saakka ja monet uistimet naamassa ja nämä ovat sitten omasta mielestään luojan paras lahja maailmalle- mitä vain voi vaatia mutta ihan kaikkea ei voi jokainen saavuttaa.

Vierailija
71/77 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätee myös naisiin. Antavat itsensä lihoa. yök

Miehistä 72% on ylipainoisia, naisista 63%. 

Mutta varsinaisesti lihavia naisista 30%, miehistä 27%.

Vierailija
72/77 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen oma asia miltä näyttää. Jaksatte vieläpä halveerata toisia ulkonäön perusteella, että katsokaapas peiliin käytöstänne.

Joskus joutuu asian ilmaisemaan näin suoraan, kun ihmiset eivät vain ymmärrä omaa parastaan, mutta silti keskustelupalstat täyttyvät vaikerruksesta ja valituksesta. Ihmiset pitävät tosi huonosti itsestään huolta, joka on sääli.

Vierailija
73/77 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen itsestään huolta pitävä mies on pettänyt minua. Mielummin olen lihavan mieheni kanssa. Mieheni painaa hiukan alle 100 kg. Minä painan 60 kg. Mieheni kyllä pitää itsestään huolta. Käy suihkussa joka päivä, ajaa parran, hiukset on lyhyet. Harrastaa liikuntaa. Mies syö melko terveellisesti mutta olutta juo ja se lihottaa.

Vierailija
74/77 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen itsestään huolta pitävä mies on pettänyt minua. Mielummin olen lihavan mieheni kanssa. Mieheni painaa hiukan alle 100 kg. Minä painan 60 kg. Mieheni kyllä pitää itsestään huolta. Käy suihkussa joka päivä, ajaa parran, hiukset on lyhyet. Harrastaa liikuntaa. Mies syö melko terveellisesti mutta olutta juo ja se lihottaa.

Ahaa eli nyt voitkin itse hyvällä omallatunnolla pettää kun hankkiuduit suhteeseen miehen kanssa joka ei silmääsi juuri miellytä.  Auta armias kun vastaan tulee komistus joka miellyttää!

Päästä miesparka vapaaksi etsimään itselleen kumppani joka rakastaa oikeasti.

Vierailija
75/77 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tyyli, vaan se käytännöllisyys.

M

Mitä käytännöllistä on vastenmielisessä, punanaamaisessa ja hilseilevässä miehessä?

Sitä että valitulla tyylillä (tyylittömyydellä) saa pidettyä kaltaisesi pintakoreat turhantärkeilijät kaukana.

Onnea valitsemallasi tiellä. 👍🏼 

Vierailija
76/77 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko alle 100kg mies edes lihava? Omalla miehelläni 95kiloisena näkyi vatsalihakset.Tai no jos on alle 170cm, niin saattaahan sitä vatsaa vähän olla. 

No mutta sehän on hyvä kuitenkin, että pitää itsestään huolta. En tarkoita sitä, että pitäisi narsistiin rakastua.

Vierailija
77/77 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vastaukseni ketjun aloittajalle: Koska jotkut miehet kuvittelevat että on ihan kenen tahansa naisen asia hoitaa heitä. Etsiä heille puhtaat ja ehjät vaatteet, pestä heidän pyykkinsä ja olla valmis auttamaan muutenkin kun mieslapsella menee sormi suuhun. Tästä on omassa elämässäni ihan parikin elävää esimerkkiä ja nämä ovat jo eläkeiässä olevia ukkoja. Lieneekö vaimo kuollut ja ukot eivät ole koskaan opetelleetkan huolehtimaan itsestään. Nuoremmistakin miehistä löytyy tätä avuttomuutta. Ei onneksi kaikista kuitenkaan. Semmosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi