Miksi miehet eivät pidä huolta itsestään
Yhä useammat miehet antavat itsensä rupsahtaa. Lihovat ja naamakin punoittaa epäsiistin parran takaa. Jos ihminen on tyytyväinen itseensä ja itseluottamus sekä arvostus kohdallaan, niin se ei tarkoita sitä, että pitäisi näyttää homeiselta tiskirätiltä, vaan päinvastoin. Tälläinen ihminen pitää itsestään huolta.
Samaa toki voi sanoa oman sukupuoleni edustajillekin. Hurmaavia ihmisiä on vain ehkä yksi sadasta. Moni voisi pienellä vaivalla saada itsestään ulos parhaan versioin itsestään, mutta ei vain viitsitä. Sitten valitetaan keskustelufoorumeilla, kun ei kumppania löydy. ihme juttu!
Etenkin miehille: Muista hyvät käytöstavat, harjoita sosiaalisia taitoja, harrasta liikuntaa ja ota päämäärä elämällesi sekä lopeta se mieslapseilu.
Kommentit (77)
Suomalainen mies kuvittelee, vähän samalla tavalla kuin nämä tänne tulleet, erilaiset ja eriväriset, että nainen on vapaata riistaa ja käpälöidään vaikka naista oksettaisi. Minulla on aina sumute tai jokin linkkuveitsi mukana kun käyn paljon juoksemassa, välillä pururadoilla ja vieläpä pimeässä. Isken takuulla veitsellä jos joku edes yrittää lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat AINA kuvitelleet, että heille pillu on jalo pyrkimys, olkoon he itse minkä näköisiä, kokoisia tai hajuisia hyvänsä, huonot käytöstavat eivät estä pillunetsintää, toinen asia onkin sitten se, saako sitä pillua kaikenlaiset perkeleen rähjäkkeet.
Viittaat tässä miesten ylimielisyyteen ja näinhän se on. Kiukuttelevia lapsia iso osa miehistä. Ei viitsitä yhtään panostaa kuoreen ja sitä vähemmän siihen mitä on kuoren sisällä. Se on mielestäni oikeus ja kohtuus, että tälläiset joustamattomat rähjäkkeet jäävät yksin.
Miehiä varmaan kauheasti harmittaa se, ettet sinä ole heidän elämässään.
Kukaan ei katsoa miehiä sillä silmällä. Mitään hyötyä ei saa, työkaverit ja kaverit vaan pitää homona ja vaimo luulee että aikoo pettää jos alkaa tälläytyä arkena.
Ikääntyessään miehet lakkaavat elämästä naisia varten ja asettavat oman hyvinvoinnin päällimmäiseksi elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätee myös naisiin. Antavat itsensä lihoa. yök
Naiset eivät sentään kulje tuolla pää kaljuna.
Taitaa sinuakin kiinnostaa kaljun kokeilu ikuisen permanenttisi sijaan, mutta muu femakkotyylisihän on jo hyvinkin luotaantyöntävä.Mulla on kyllä ihan luonnonkiharat pitkät hiukset, ja miehelläni myös kauniit tuuheat hiukset kuin filmitähdellä, vaikka on yli 50.
Ukkosi pälvi on jo niin pahana, että hänenä ottaisin sivutkin paljaaksi.
Ja toki seuraavana ajellaan sinut.
Ylhäältä ja alhaalta.
Miksi haluat tehdä meistäkin kaljuja
Toista näistä olette jo valmiiksi, joten kaljuus vain komistaa teitä.
Vierailija kirjoitti:
Syitähän on varmaan niin paljon kuin on ihmisiä. Yhdellä on puoliso niin "ei enää tarvitse", toinen on elämäänsä väsynyt, kolmannella on kiire, stressi ja alkoholi näiden lääkkeenä.
Asian korjaaminen vaatisi kulttuurin muutosta. Suomessa on aina ollut sellainen kulttuuri, että "rumat ne vaatteilla koreilee" ja esteettisyys tulkitaan turhamaisuudeksi. Sitä se saattaa ollakin, mutta onko se nyt sitten välttämättä huono asia. Ajattelee asian ennemmin niin päin, että omalla ulkonäöllä ottaa muut huomioon. Eikä tämä taloustilannekaan nyt auta asiaa, kun kansalla menee rahat ja energia siihen, että saa pidettyä talossa valot päällä.
Tämä oli hyvin kirjoitettu. Syyt tosiaan saattavat isossa kuvassa olla ylisukupolvisia. Siis miehen häpeää kauneudesta ja voimavarojen keskittämistä pelkkään toimintaan. Tosin se toimintakin alkaa olemaan nykyisin melko vaisua. Syitä on myös monia, lääkkeet, viina jne...
Itseään pitäisi vain hieman ravistella ja ulkoinen vetävä kuori on kuin sielun peili, enkä nyt tarkoita mitään narsistisia heikkomielesiä posereita.
Itse jos olisin mies, niin panostaisin kyllä suuresti ulkonäkööni ja sosiaalisiin kykyihin.
Vierailija kirjoitti:
Omana vaatetuksena menee kulahtanut huppari, kulahtaneet verkkarit ja kulahtaneet lenkkarit. Pysy kotona jos ei kelpaa.
Minä luulen, että se olet sinä, joka pysyy siellä kotona. 😂
Aika ankea ja yksiulotteinen on lähtökohta vaikkapa vanhenemista ajatellen, jos oma arvostus on ulkonäköön sidottu asia.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies kuvittelee, vähän samalla tavalla kuin nämä tänne tulleet, erilaiset ja eriväriset, että nainen on vapaata riistaa ja käpälöidään vaikka naista oksettaisi. Minulla on aina sumute tai jokin linkkuveitsi mukana kun käyn paljon juoksemassa, välillä pururadoilla ja vieläpä pimeässä. Isken takuulla veitsellä jos joku edes yrittää lähestyä.
Tämä on vain itsensä arvostusta. Aivan oikein.
Joudun ryyppäämään ja syömään makkaraa koska nainen jäkättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omana vaatetuksena menee kulahtanut huppari, kulahtaneet verkkarit ja kulahtaneet lenkkarit. Pysy kotona jos ei kelpaa.
Minä luulen, että se olet sinä, joka pysyy siellä kotona. 😂
Ai väärien vaatteiden takia? Luule sä vaan.
Olen pitänyt itsestäni huolta, mutta ei se naisia näytä kiinnostavan. Tuntuu niin typerältä näin jälkikäteen olla elää nauttimatta sokeriherkuista ja alkoholista sellaisen huomion vuoksi, jota ei koskaan saanut.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei katsoa miehiä sillä silmällä. Mitään hyötyä ei saa, työkaverit ja kaverit vaan pitää homona ja vaimo luulee että aikoo pettää jos alkaa tälläytyä arkena.
No aivan takuulla katsoo, jos on jotain katsomista. Itse kiinnitän huomiota silmiin(katse), yleiseen olemukseen(kuten ryhti) ja tietenkin peppuun. 😃
Vierailija kirjoitti:
Aika ankea ja yksiulotteinen on lähtökohta vaikkapa vanhenemista ajatellen, jos oma arvostus on ulkonäköön sidottu asia.
Ei se ole ulkonäköön sidottu asia, mutta ulkonäkö toimii indikaattorina itsensä ja muiden arvostamiseen. Myös siihen, että sinulla on myös jonkinlaista kunnianhimoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt itsestäni huolta, mutta ei se naisia näytä kiinnostavan. Tuntuu niin typerältä näin jälkikäteen olla elää nauttimatta sokeriherkuista ja alkoholista sellaisen huomion vuoksi, jota ei koskaan saanut.
Olet selvästi luovuttaja. Se ei vetoa naisiin. Tietysti jos on elämäänsä tyytyväinen ilman naisia, ei halua elämässään eteenpäin ja niin pois päin, niin ok. Tsemppiä kuitenkin sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ulkonäköön sidottu asia, mutta ulkonäkö toimii indikaattorina itsensä ja muiden arvostamiseen. Myös siihen, että sinulla on myös jonkinlaista kunnianhimoa.
Miten voi sitten indikoida jotakin olemalla siitä kuitenkin täysin irrallinen?
Eron jälkeen laihdutin, kävin säännöllisesti parturissa ja rupesin pukeutumaan siistimmin. Aloitin tanssiharrastuksen.
En päässyt edes kahville oman ikäisten naisten kanssa. 😁
Se oli kymmenen kiloa sitten. Nyt vaan leffoja, videopelejä ja oma rauha.
En miehistä tiedä, mutta näin naisena syynä toimintakykyä rajoittava sairaus, masennus ja se, ettei elämisen arvoista tulevaisuutta enää ole. Yritän sinnitellä hengissä sen aikaa, kun vanhempani vielä elää, ettei joudu lastaan vielä vanhoilla päivillään hautaamaan. Ulkonäölläni ei todellakaan ole tässä vaiheessa enää merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätee myös naisiin. Antavat itsensä lihoa. yök
Miehistä 72% on ylipainoisia, naisista 63%.
Vyötärölihavuus on naisilla yleisempää kuin miehillä.
No eikä ole. 😆