Olen jotenkin hyvin surullinen ja oloni on turvaton.đ„ș Tein lattialle itselleni turvapesĂ€n.
TĂ€ssĂ€ on patja ja paljon tyynyjĂ€ ja monta peittoa. Makaan turvapesĂ€ssĂ€ ja syön suklaata. VĂ€hĂ€n jo parempi fiilis.đ„č
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Möngit lattialla kaikkien sokeritoukkien kanssa? Joo ei, en ymmÀrrÀ mikÀ lattalla olosta tekisi erityisen turvallisen. Ihan outoa.
Kaikkien kotona ei möngi ötököitÀ lattioilla. Jotkut ihmiset siivoavat.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin usein tuo olo. Puolisolle ihan turha yrittÀÀ selittÀÀ tuota oloa. Haaveilen parhaasta kaverista, jota mulla ei ole ollut ala-asteen jĂ€lkeen. Olen siis keski-ikĂ€inen nainen. Voiko ikinĂ€ enÀÀ saada parhaimman naispuolisen kaverin tĂ€ssĂ€ elĂ€mĂ€ssĂ€? đ„
Ajattele laajemmin! Löysin parhaan kaverin ikinÀ vÀhÀn nuoremmasta miehestÀ! Ei ole pelkoa parisuhteesta, koska olen niin paljon vanhempi.
Miten turvapesÀ lattialla eroaa esimerkiksi sÀngystÀ?
Joten lattialle kyhÀtty makuupaikka tuntuu turvattomammalta, avonaisemmalta ajatukselta kuin sÀnky missÀ on tottunut nukkumaan.
Auttakaa keski-ikÀistÀ miestÀ ymmÀrtÀmÀÀn turvapesÀn idea. YmmÀrtÀisin sen helpommin turvallisuuden tunnetta luovaksi jos se olisi jotenkin katettu luolaksi, esim pöydÀn alla ja lakanoita pÀÀllÀ.
Jokainen kokee jossain vaiheessa elÀmÀÀ turvattomuutta. SiitÀ pÀÀsee yli, kun suostuu sen kokemaan. Olette keksinyt ihania tapoja.
Möngit lattialla kaikkien sokeritoukkien kanssa? Joo ei, en ymmÀrrÀ mikÀ lattalla olosta tekisi erityisen turvallisen. Ihan outoa.