Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen jotenkin hyvin surullinen ja oloni on turvaton.đŸ„ș Tein lattialle itselleni turvapesĂ€n.

Vierailija
05.10.2025 |

TĂ€ssĂ€ on patja ja paljon tyynyjĂ€ ja monta peittoa. Makaan turvapesĂ€ssĂ€ ja syön suklaata. VĂ€hĂ€n jo parempi fiilis.đŸ„č

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hyvin naisellista ja ihanaa. Kuntosalilla olen havainnoinut, ettÀ naiset ne makaa lÀhes poikkeuksetta sellaisella rentoutussÀngyllÀ, pÀÀllÀÀn viltti. Ap:n juttu liittynee samaan tapaan.

Vierailija
42/65 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin naisellista ja ihanaa. Kuntosalilla olen havainnoinut, ettÀ naiset ne makaa lÀhes poikkeuksetta sellaisella rentoutussÀngyllÀ, pÀÀllÀÀn viltti. Ap:n juttu liittynee samaan tapaan.

Ei liity. Olet - jÀlleen - pihalla kuin lumiukko.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TyhmĂ€t. Se turvapesĂ€ pitÀÀ tehdĂ€ korkealle, muuten kÀÀrmeet pÀÀsee sinne. 

Vierailija
44/65 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Painopeiton alla kun syö peltipiirakkaa ja katselee Àlypuhelimelta Netflixin sarjoja, niin se kuulemma auttaa ahistukseen.

Vierailija
45/65 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EN ole koskaan kuullutkaan mistÀÀn turvaperÀstÀ. JÀrkyttÀvÀÀ. MinÀ nukuin lapsena komerossa.

Vierailija
46/65 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TĂ€ssĂ€ meni hiukan pieleen pesĂ€nrakennus mutta siinĂ€ olikin jonnet asialla: 

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011291788.html

Palamaan syttynyt sohva heitettiin alas parvekkeelta tiistaina JyvĂ€skylĂ€n SuuruspÀÀntiellĂ€.

Alas heitetty sohva jÀi alla olevaan puuhun, kerrotaan Keski-Suomen pelastuslaitoksen tiedotteessa.

Vierailija
47/65 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep jep, vahvat ja itsenĂ€iset naiset rakentavat turvapesÀÀ lattialle 😅

Ap on persu-petteri ja kaukana vahvasta ja itsenÀisestÀ.

Vierailija
48/65 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Alan taas vÀsÀtÀ pesÀÀ.

Vierailija
49/65 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin usein tuo olo. Puolisolle ihan turha yrittÀÀ selittÀÀ tuota oloa. Haaveilen parhaasta kaverista, jota mulla ei ole ollut ala-asteen jĂ€lkeen. Olen siis keski-ikĂ€inen nainen. Voiko ikinĂ€ enÀÀ saada parhaimman naispuolisen kaverin tĂ€ssĂ€ elĂ€mĂ€ssĂ€? đŸ˜„

Eikö siihen puolison syliin voisi kÀpertyÀ? Rapsuttaisi sinua tai paijaisi. Nukahtaisit siihen ja kaikki tyytyvÀisiÀ.

-KylmĂ€t kĂ€det 

Vierailija
50/65 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin usein tuo olo. Puolisolle ihan turha yrittÀÀ selittÀÀ tuota oloa. Haaveilen parhaasta kaverista, jota mulla ei ole ollut ala-asteen jĂ€lkeen. Olen siis keski-ikĂ€inen nainen. Voiko ikinĂ€ enÀÀ saada parhaimman naispuolisen kaverin tĂ€ssĂ€ elĂ€mĂ€ssĂ€? đŸ˜„

Eikö siihen puolison syliin voisi kÀpertyÀ? Rapsuttaisi sinua tai paijaisi. Nukahtaisit siihen ja kaikki tyytyvÀisiÀ.

-KylmĂ€t kĂ€det 

Olen eri, mutta tuo ei ole ns ihmisen ikĂ€vÀÀ joka menisi ihokontaktilla ohi. Tosin kai tĂ€tĂ€(kin) on useampaa sorttia. 

Vierailija
51/65 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikÀhÀn tuossa lattialla turvallisuuden tunteessa on..

kun olin vakavasti sairas, en tuntenut oloani turvalliseksi sÀngyssÀ, vaan nimenomaan lattialla patjalla. Lukuisten tyynyjen ja peittojen seassa.

Voimia ap:lle!

Mulla tuo vastaavanlainen turvapaikka on sohva ja yhdessÀ vaiheessa nukuin sohvalla useamman kuukauden. LisÀksi piti aina laittaa sama jakso alkamaan samasta ohjelmasta ja sitten kuuntelin sitÀ dialogia silmÀt kiinni ja usein nukahdin ihan parissa minsassa. Edelleen hakeudun sohvalle ihan sen enempiÀ ajattelematta ja siitÀ sitten hoksaan, ettÀ joku perusturvallisuuden tunne on taas kateissa kun alkaa se majanrakennus sohvalla.

Jotenkin lohdullista etten ole ainoa. Meinaan ettÀ olen pitÀnyt itseÀni ihan seinÀhullunakin jo.

LisÀÀn vielÀ, ettÀ olen ihan vakavissani miettinyt jo sellaistakin ettÀ laitan teltan olohuoneen lattialle ja sinne petari jonka pÀÀlle normaalit petivaatteet lakanoineen pÀivineen. Ei liene tarpeellista kertoa ettÀ asun yksin.

Vierailija
52/65 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TĂ€ssĂ€ meni hiukan pieleen pesĂ€nrakennus mutta siinĂ€ olikin jonnet asialla: 

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011291788.html

Palamaan syttynyt sohva heitettiin alas parvekkeelta tiistaina JyvĂ€skylĂ€n SuuruspÀÀntiellĂ€.

Alas heitetty sohva jÀi alla olevaan puuhun, kerrotaan Keski-Suomen pelastuslaitoksen tiedotteessa.

YritÀpÀ heittÀÀ tarkoituksella sohva puuhun. Ei taatusti onnistu.

Vierailija
53/65 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihana aloitus! PitÀÀkin kokeilla tuollaista turvapesÀÀ. Voisin nukkua paremmin. Tai vaan fiilistellÀ, lukea kirjaa tai vÀrittÀÀ mandalakuvioita. Mies voi vÀhÀn ihmetellÀ mutta sitten ihmettelee.

Vierailija
54/65 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep jep, vahvat ja itsenĂ€iset naiset rakentavat turvapesÀÀ lattialle 😅

kokeile sinÀkin, saattaa olosi hiukka positiivisemmaksi muutttua

Mullahan on tosi hyvĂ€ fiilis kun nauran teille sÀÀlittĂ€ville reppanoille. 

Vierailija
55/65 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vakavasti mielenterveysongelmainen ja kuulut laitokseen saatana!

Vierailija
56/65 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana aloitus! PitÀÀkin kokeilla tuollaista turvapesÀÀ. Voisin nukkua paremmin. Tai vaan fiilistellÀ, lukea kirjaa tai vÀrittÀÀ mandalakuvioita. Mies voi vÀhÀn ihmetellÀ mutta sitten ihmettelee.

Olet vammanen ja jĂ€lkeenjÀÀnyt. 

Vierailija
57/65 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-KylmĂ€t kĂ€det 

Olen eri, mutta tuo ei ole ns ihmisen ikĂ€vÀÀ joka menisi ihokontaktilla ohi. Tosin kai tĂ€tĂ€(kin) on useampaa sorttia. 

Kuulostaa enemmÀn sellaiselta kaipuulta

Vierailija
58/65 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aloitus on trollin keksimĂ€. Ei jatkoon. ÄlkÀÀ vastatko. Haukkukaa ja ilmiantakaa!

Vierailija
59/65 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on trollin keksimĂ€. Ei jatkoon. ÄlkÀÀ vastatko. Haukkukaa ja ilmiantakaa!

Ihan tosissaan kirjoittaa.

Vierailija
60/65 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissaan kirjoittaa.

IhAn ToSiSsAaN kIrJoItTaA.